Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu pahalta olla köyhä

Vierailija
24.01.2021 |

Mihinkään ei koskaan raha riitä. T. Ammattivalittaja

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Ei voi harrastaa mitään kivaa eikä lomailla missään hienossa paikassa ja saa vaan asua pienessä asunnossa ahtaasti syöden nuudeleita ja valittaa vauvapalstalla..

Vierailija
2/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, älä ole köyhä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, teidän tulot oli jotain 2000e, se kyllä riittää.

Vierailija
4/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kansalainen ei voi olla köyhä.

Vierailija
5/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taas takki kääntynyt?

Vierailija
6/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon.

Vierailija
7/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä. Ap

Vierailija
8/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tietyllä tavalla nautin siitä kun näen työttömien kärsivän. Esim jos näen työttömien seisovan räntäsateessa jonottamassa leipäpalaa, niin olen oikeastaan vain tyytyväinen

Koska ilman köyhiä, me rikkaat emme voisi tunte ylemmyyttä. On hyvä että on köyhiä joita voi halveksua

Vierailija
9/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä yllä uskoa ja toivoa paremmasta..

Vierailija
10/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiologi kirjoitti:

Minä tietyllä tavalla nautin siitä kun näen työttömien kärsivän. Esim jos näen työttömien seisovan räntäsateessa jonottamassa leipäpalaa, niin olen oikeastaan vain tyytyväinen

Koska ilman köyhiä, me rikkaat emme voisi tunte ylemmyyttä. On hyvä että on köyhiä joita voi halveksua

En käy leipäjonossa. Ap

Vierailija
11/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä yllä uskoa ja toivoa paremmasta..

Vuosia olen pitänyt uskoa yllä. Ap

Vierailija
12/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiologi kirjoitti:

Rikkaiden puhetta..

Vierailija
13/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä kauan ole, kun kerroit olevasi tyytyväinen, ettei teillä ole yhtä paljon rahaa kuin vaikka naapureilla, että et pidä teitä köyhinä. Mikä hassuinta, syy miksi on parempi, että naapureilla on enemmän kuin teillä oli se, että ette kuitenkaan osaisi käyttää rahaa järkevästi. 

Vierailija
14/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiologi kirjoitti:

Nyt ymmärrän paremmin miksi rikkaat ei auta tarpeeksi köyhiä..

Vierailija
15/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä kauan ole, kun kerroit olevasi tyytyväinen, ettei teillä ole yhtä paljon rahaa kuin vaikka naapureilla, että et pidä teitä köyhinä. Mikä hassuinta, syy miksi on parempi, että naapureilla on enemmän kuin teillä oli se, että ette kuitenkaan osaisi käyttää rahaa järkevästi. 

Niin, no mieheni varmaan tyrisi sen kuitenkin. Onhan hän onnistunut työ yms asiansa tyrimään. Ap

Vierailija
16/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä. Ap

Kannattaa katsoa peiliin, sieltä löytyy syyllinen jos rahat ei riitä.

Vierailija
17/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sosiologi kirjoitti:

Rikkaiden puhetta..

Veikkaanpa että et tienaa edes puoli siitä mitä minä. Minulla on yliopistolla vakivirka...

Vierailija
18/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä. Ap

Kannattaa katsoa peiliin, sieltä löytyy syyllinen jos rahat ei riitä.

Joo, niin varmaan löytyy. Pitää tänä vuonna maksaa 3000€ hammasremontti, pitäisi ostaa sähkömopo, että pääsisin liikkumaan, sitten lääkkeet plus muu elämä päälle. Ap

Vierailija
19/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, no mieheni varmaan tyrisi sen kuitenkin. Onhan hän onnistunut työ yms asiansa tyrimään. Ap

No mitä sitten valitat taas? Kaikkihan on hyvin, teillä ei ole liikaa rahaa tössittäväksi etkä pidä teitä köyhinä. 

Vierailija
20/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se varmaan on, mutta mitä ajattelit tehdä asialle?