Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet aikuisopiskelijoista?

Vierailija
04.08.2006 |

Rehellinen mielipiteenne.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOSIN täytyy sanoa, että näitä " ikiopiskelijoita" vähän kummeksun, eli siis heitä, jotka aina saatuaan jonkin tutkinnon suoritettua alkavat suorittaa uutta. Työelämä ei nähtävästi heitä kiinnosta, mitä en ymmärrä. Tuttavapiiristäni löytyy parikin, joilla jo neljäs tutkinto menossa. (ensin ylioppilaaksi, sitten lähihoitajaksi, sitten insinööriksi, ja sitten vielä toinen amk-tasoinen tutkinto on menossa)

Vierailija
2/7 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama mitä ihmiset tekee, jos se ei ole vastoin Suomen lakia eikä vaaranna kenenkään elämää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kunnioitan suuresti hänen panostaan. Akateeminen tutkinto on kolmen vuoden opintojen jälkeen loppusuoralla, väitöskirjan teko alkaa heti perään.

Parikymppisenä opiskelijana tuntui tietysti omituiselta nähdä yliopiston penkeillä yli nelikymppisiä, mutta näin vähän yli nelikymppisenä tajuaa, että työura on vasta puolivälissä!

Meillä oli asuntolainat maksettu, tulimme mainiosti toimeen aikuiskoulutustuella ja yhden ihmisen tuloilla (säästöönkin jäi, tosin mieheni nosti opintolainaa) ja mieheni sai tervetulleen katkon työputkeen. Minä olin äitiyslomien ja hoitovapaiden ansiosta muutaman vuoden pois työelämän paineista, nyt oli mieheni vuoro.

Vierailija
4/7 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät kertakaikkiaan ymmärtäneet mitään oleellista englanninkielisistä tenttikirjoista. Mutta kova oli yritys silti!

Vierailija
5/7 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn aikuiskoulua tällä hetkellä ja siellä on oppilaita just peruskoulusta päässeestä eläkeläisiin. Yks oppilas joka valmistu nyt ylioppilaaksi keväällä niin nauroi että hän valmistui samaan aikaa kun hänen 18v poikansa. = )) Ite on 40 ja risat. Parempi myöhään kun ei milloinkaa. :)

Vierailija
6/7 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" TOSIN täytyy sanoa, että näitä " ikiopiskelijoita" vähän kummeksun, eli siis heitä, jotka aina saatuaan jonkin tutkinnon suoritettua alkavat suorittaa uutta. Työelämä ei nähtävästi heitä kiinnosta, mitä en ymmärrä."

Kyl mäki vähän kummeksun tota tapaa, mut sit taas jos sen koulutuksen jälkeen on mennyt alan töihin ja huomannut että ei tää ole mulle ja sit joku muu ala alkanut kiinostumaan ja sit kouluttaa siihen niin ok. Mutta että menee kouluun koulun jälkeen niin ei ole järkevää. Tosin mulle on sanottu että kannattaa käydä koulut ku on vielä nuori, mut siis kaikella rajansa.

t: 6

Vierailija
7/7 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli niillä eväillä, jotka vielä parikymppisenä puuttuu...

t: aikuisopiskelija, 32-36 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi