Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys autoileville ihmisille!

JooHeiHei
23.01.2021 |

Miksi sitä maskia pitää pitää naamassa kun olet oman auton sisällä ajamassa? Tänäänkin näin kun eräs rouva meni autoonsa Kasvivisiiri, maski ja siniset latexi hanskat kädessä ja lähti peruttamaan vaarallisesti parkkiruudusta visiiri ikkunoihin kolkaten ja maski silmien korkeudella.

Luulisi että ei se korona nyt sieltä omasta autosta yksinollessasi hyppää vai? Ja tuohan on liikenteen vaarantamista kun et näe kunnolla... Ps. Ei ole eka kerta kun tölläistä olen nähnyt

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin, kun vastaan tulee maskikuskeja, jotka töröttävät ypöyksin autossaan. Ymmärrän, jos autoon on tulossa pian toinen ihminen, mutta en oikeastaan muuten. Silloinkin riittää, kun auton läpituulettaa ikkunoita avaamalla pienen hetken.

Itse en ainakaan pidä maskia ajellessani. Paitsi kerran pidin, kun olen niin tottunut sen käyttöön, että se unohtui naamalle.

Ai meinaat että pikainen tuuletus putsaa autosta pinnoille lauskeutuneet pöpöt?

Tosiaan kauppojen roskikset on ääriään myöten täynnä joten koen myös helpommaksi pitää sen maskin päällä kotiin asti että saan hävitettyä sen varmasti, ja samalla asianmukaisesti pestyä käteni. Kauppojen välillä ei tule myöskään vekslattua, vaan helpompi on pitää vaan sitä samaa maskia naamalla.

Vierailija
22/24 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En käytä maskia koskaan. En edes töissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. En käytä maskia koskaan. En edes töissä

No ei sillä landel tarvii maskii ku ei oo ihmisiä lähellä, eri asia kaupungeissa :)

Vierailija
24/24 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuako sulle AP kuuluu mitä muut tekee?