Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yksinäisiä paikalla?

Vierailija
23.01.2021 |

Ei ole kavereita eikä naista. Pelkästään kissa. Kaverittomuus ei niin paljoa haittaa nettiaikakautena, kun ajatuksia voi vaihtaa netissä muiden kanssa. En myöskään oikein uskalla luottaakaan kehenkään. Nyt alkoi itkettämään kun tajusin makaavani vain yksin sängyssä. Kukaan ei ole halannut kymmeneen vuoteen. En edes kaipaa naista, jonka kanssa harrastaa seksiä vaan, sellaisen jota voisin rapsuttaa kuin koiraa. Nyt rapsutan kissaani ja itken varmaan taas itseni uneen tänään.
M22

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoja ajatuksia. Tosin itse olen  nainen. En silti pitkään aikaan ole voinut näin huonosti. Alkaa varmaan pää pettää lopullisesti ja kroppakin samalla. En meinaa edes nukutuksi saada ja ruokahalu ihan kadonnut. Yksinäinen olen ollut aina. Jotenkin voimia on riittänyt tähän asti, mutta viime vuosi niin raskas, että nyt alkaa sitten näköjään tulla jokin raja vastaan. Jos terveys nyt vielä menee näin nuorena niin pitkä tie on tulossa. Nyt kun kokee tämän niin en enää koskaan vähättele kenenkään pahaa oloa. Minulla vasta kuukausi takana ja antaisin mitä vaan jos saisin sen entisen väsyneen, mutta rauhallisen olotilan takaisin. Nyt niin levoton olo koko ajan. Anteeksi valitus.

Oletko varma, ettet ole masentunut, jos tilanne on alkanut tuntua näin pahalta eikä voimatkaan riitä tai ruoka maistu? Kokeile tehdä vaikka joku masennustesti netissä ja katso tuntuuko tutulta. Kuulostaa tosi ikävältä:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi