Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yksinäisiä paikalla?

Vierailija
23.01.2021 |

Ei ole kavereita eikä naista. Pelkästään kissa. Kaverittomuus ei niin paljoa haittaa nettiaikakautena, kun ajatuksia voi vaihtaa netissä muiden kanssa. En myöskään oikein uskalla luottaakaan kehenkään. Nyt alkoi itkettämään kun tajusin makaavani vain yksin sängyssä. Kukaan ei ole halannut kymmeneen vuoteen. En edes kaipaa naista, jonka kanssa harrastaa seksiä vaan, sellaisen jota voisin rapsuttaa kuin koiraa. Nyt rapsutan kissaani ja itken varmaan taas itseni uneen tänään.
M22

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan ongelma. Et ole ainoa. Aivan ihmeellistä. Miehet eivät kelpaa naisille eivätkä naiset miehille.

Vierailija
2/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halit täältä. Toivoa on aina. Ihanaa, että sinulla on ainakin kissa❤.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Tai ei oikeestaa. Muija vaa makaa makkarissa illat pitkät ja tuijottaa jtn suomurhia Frii- kanavalta..

Vierailija
4/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan ongelma. Et ole ainoa. Aivan ihmeellistä. Miehet eivät kelpaa naisille eivätkä naiset miehille.

Odotukset ovat liian kaukana toisistaan. Yhteisiä arvoja ei ole.

Vierailija
5/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Pitäisi kyllä uskaltautua juttellemaan muille enemmän, jos vaikka löytäisin ystävän tai naisen. Olen kumminkin kaikinpuolin tavallinen, joten se on varmaankin ihan itsestäni kiinni.

AP

Vierailija
6/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä. Tai ei oikeestaa. Muija vaa makaa makkarissa illat pitkät ja tuijottaa jtn suomurhia Frii- kanavalta..

Frii-kanava:D Kokeile mennä rapsuttamaan muijaa ja katso mitä tapahtuu

AP

Vierailija
7/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halit täältä. Toivoa on aina. Ihanaa, että sinulla on ainakin kissa❤.

Kiitos. Ilman kissaa olisi kyllä vieläkin yksinäisempää:)

AP

Vierailija
8/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kanssa kavereita, meillä asuu nainen joka ei ole sukua eikä halua olla mun kanssa missään tekemisissä.

Jotenkin toivonut että kuolisi vaikka koronaan.

Työtkään ei enää maistu.

Vierailija
9/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halit myös minulta ja rapsutukset kissalle ❤️ Olet vielä nuori ja sinulla on mahiksia vaikka mihin, älä menetä toivoasi!

Vierailija
10/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku auttaa yksinäisyyteen, tavallaan purkamaan sitä pahaa oloo. Toinen on sit viiltely, mut sitä ei voi suositella. Toi on totta, et lemmikki auttaa ja paljon! Itekki tunnen oloni yksinäiseks, mut koira on auttanu tosi paljon. Tsemppii siulle! :)

Vierailija
11/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole kukaan halannut lapsuuden jälkeenlannut lapsuuden jälkeen, ikää yli 40. Ei koskaan ole ollut ystäviä, kavereita, puolisoa tms. Työpaikoilla kiusattu, kuten aikanaan koulussa. no, onneksi kaljaa saa kaupasta ja sillä saa turrutetttua pois yksinäisyyden tunnteet. Kissaa tai koiraakaan ei pysty ottamaan kun töihin kuuluu työmatkoja ulkomaille niin paljon.

Vierailija
12/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Itku auttaa yksinäisyyteen, tavallaan purkamaan sitä pahaa oloo. Toinen on sit viiltely, mut sitä ei voi suositella. Toi on totta, et lemmikki auttaa ja paljon! Itekki tunnen oloni yksinäiseks, mut koira on auttanu tosi paljon. Tsemppii siulle! :)

Ethän sinä viiltele itseäsi?

Vierailija
13/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Mulla ei ole kanssa kavereita, meillä asuu nainen joka ei ole sukua eikä halua olla mun kanssa missään tekemisissä.

Jotenkin toivonut että kuolisi vaikka koronaan.

Työtkään ei enää maistu.

En tiedä haluatko neuvoja, mutta en osaisikaan antaa niitä tähän. Kuulostaa kyllä ikävältä tilanteelta. Onneksi itselläni on sentään mieluisa työ ja harrastus, niin en täysin syrjäydy, mutta sinun tilanteesi kuulostaa vielä hankalammalta:( En tiedä, millainen on tilanteesi, mutta ehkä koittaisin yrittää jotain, että tilanne ei jäisi roikkumaan tuohon. Ehkä koittaisin etsiä kiinnostavaa työtä tai koulutusta tai sitten keskustelisin sen naisen kanssa tilanteesta, enkä jäisi tuohon jos se ei kehity. Tosin en tiedä onko järjestelyn taustalla jotain lainoja tai lapsia tms. Virtuaalinen kalja sinulle.

AP

Vierailija
14/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ole kukaan halannut lapsuuden jälkeenlannut lapsuuden jälkeen, ikää yli 40. Ei koskaan ole ollut ystäviä, kavereita, puolisoa tms. Työpaikoilla kiusattu, kuten aikanaan koulussa. no, onneksi kaljaa saa kaupasta ja sillä saa turrutetttua pois yksinäisyyden tunnteet. Kissaa tai koiraakaan ei pysty ottamaan kun töihin kuuluu työmatkoja ulkomaille niin paljon.

Kaljattomuus voisi auttaa kumppanin löytymiseen.

Vierailija
15/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

En enään, mut nuorempana joo ja sit yhteen aikaa, ku oli tosi vaikeeta nii alotin uudestaan.

Vierailija
16/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Se on hyvä itsemurhakeino.

Vierailija
17/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaljattomuus voisi auttaa kumppanin löytymiseen.

Aika pieni todennäköisyys olisi löytää, kun en nuorempana ja nätempänäkään löytänyt, vaikka en silloin juonut liiikaa ja yritin aktiivisesti deittailla yms. Olen vaan aika outo tyyppi, ja ihmiset ei halua olla mun kanssa tekemisissä. Eipä tuo mitään, kuolemaa odotellessa...

Vierailija
18/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin halata. Kuulostaa tosi paljon ikävämmältä vielä kuin itselläni. Kiusaaminen on helvettiä, niinkuin näimme Koskelan teinisurmassa juuri. Itse onnekseni koulussa uskalsin joko lyödä tai nolata ne jotka yrittivät kiusata ja se sattui onnekseni auttaamaan niihin kiusaajiin. Onneksi sentään sinulla on työ.

AP

Vierailija
19/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja ajatuksia. Tosin itse olen  nainen. En silti pitkään aikaan ole voinut näin huonosti. Alkaa varmaan pää pettää lopullisesti ja kroppakin samalla. En meinaa edes nukutuksi saada ja ruokahalu ihan kadonnut. Yksinäinen olen ollut aina. Jotenkin voimia on riittänyt tähän asti, mutta viime vuosi niin raskas, että nyt alkaa sitten näköjään tulla jokin raja vastaan. Jos terveys nyt vielä menee näin nuorena niin pitkä tie on tulossa. Nyt kun kokee tämän niin en enää koskaan vähättele kenenkään pahaa oloa. Minulla vasta kuukausi takana ja antaisin mitä vaan jos saisin sen entisen väsyneen, mutta rauhallisen olotilan takaisin. Nyt niin levoton olo koko ajan. Anteeksi valitus.

Vierailija
20/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

En enään, mut nuorempana joo ja sit yhteen aikaa, ku oli tosi vaikeeta nii alotin uudestaan.

Hyvä, että pääsit irti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan