Miten voisi saada itsensä unohtamaan naiset, kun on sellainen mies joka ei naista voi saada mihinkään romanttiseen?
17 vuotta kului niin että yritin enemmän tai vähemmän naisten kanssa päästä lähempiin tekemisiin (treffit/deittailu/seurustelu/seksi, ikävuodet 15-32)
Sitten 32-vuotiaana ymmärsin että kun ei onnistu niin ei onnistu, ja olen siitä asti yrittänyt kanavoida ajatukseni ja energiani kaikkialle muualle paitsi romanttiseen rakkauteen.
Nyt olen ensi kuussa täyttämässä 35, ja ei tämä läheisyyden, rakkauden ja kaiken muun puute helpota lainkaan...Tuntuu vain pahenevan kuukausi kuukaudelta.
Miten tässä oikein voi päästä yli tuosta tarpeesta?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nainen ja samassa tilanteessa koska olen epämuodostunut, ruma. Seksittä pärjään kun ei ole vahva vietti siihen mutta läheisyyttä ja rakkautta olisin halunnut joskus saada. En oikeastaan pysty pitämään elämistä näin sen arvoisena joten luultavasti lähden joskus lähiaikoina.
Mä oon tuo ylempänä kirjoittanut n38, ikisinkku neitsyt, yhden suukon kerran saanut. Yksinäisyys sattuu. Ja just tuo ettei saa koskaan läheisyyttä. Olisi ihanaa ihan vain herätä jonkun vierestä ja tehdä sille kuppi kahvia. Miten pieni ja silti toteutumaton haave.
Enivei, toivon että säkin löydät vielä mieltä elämään. Mä oon alkanut tehdä käsitöitä joita myyn kodittomien eläinten hyväksi. Nyt mun elämässä on taas järkeä. Miestä en tule koskaan saamaan mutta koiranpentuja voin auttaa. Ja tehdä suuren eron niiden elämään. Olisko siis mitään mitä sä voisit tehdä mistä sais parempaa sisältöä elämään? No joka tapauksessa kaikkea hyvää sulle. Ja mulle. Ja APlle.
Lisäyksenä, tuo suukko tapahtui 23 vuotta sitten säälistä, ja tapahtuneen jälkeen poika haukkui mut koko koululle. Että en laske läheisyyden kokemukseksi sitä.
Olen eronnut mies eikä noita naisia ole kovin paljoa jonossa ollut viikonloppuisän puolisoksi. Treffitkin jääneet parhaimmillaan pariin kertaan ja siinä se.
En hirveästi jaksa enää panostaa naisten kosiskeluun, varsinkaa nyt kun avioliitossani sorruin miellyttämistaktiikkaan aivan liian kauaksi aikaa eikä ex-vaimoni sitten kovin paljoa ilmeisesti minua rakastanut, kunhan imi vain kuiviin (kuvaannollisesti). Päätin että jatkossa nainen saa sitten itse näyttää halukkuutensa riittävästi jos mihinkään suhteeseen alan, ei niin että itse joutuu kovalla vaivalla jahtaamaan.
Olen tässä miettinyt, kovan sisäinen väännön käynyt, että ilmeisesti täytyy mennä maksulliselle jos haluaa läheisyyttä ja seksiä ilman sankaritekoja. Se olisi toisaalta myös rehellinen peli, toinen maksaa ja toinen antaa. En enää jaksa miettiä edes kovin paljoa asian moraalisia puolia, koska jos verorahani kelpaavat ja minä en, niin eipä muilla ole oikeutta minua paheksua.
Kerros nyt ap, että mikä arvelet olevan vialla?
Varmaan jotain palautetta olet myös saanut naisilta.
Olen samassa veneessä ja päätin keskittää energiani itseni kehittämiseen monipuolisesti. Tämä jakautuu kolmeen osioon:
1) Hyvä fyysinen kunto. Monipuolista liikuntaa kehonhuoltoa unohtamatta.
2) Omalla alalla pärjääminen. Tämä voi olla uralla etenemistä tai sitten oman asiantuntijuuden kehittämistä.
3) Itsensä kehittäminen oman alan ulkopuolella. Jos oma ala on tekniikka, kannattaa lukea humanistista ja yhteiskunnallista kirjallisuutta. Lisäksi voi opetella uusia kieliä, opetella uusia soittimia jne.
Tasapaino noiden välillä tuo ainakin mulle elämään mielekkyyttä, vaikka joudunkin luopumaan omasta perhehaaveesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen eronnut mies eikä noita naisia ole kovin paljoa jonossa ollut viikonloppuisän puolisoksi. Treffitkin jääneet parhaimmillaan pariin kertaan ja siinä se.
En hirveästi jaksa enää panostaa naisten kosiskeluun, varsinkaa nyt kun avioliitossani sorruin miellyttämistaktiikkaan aivan liian kauaksi aikaa eikä ex-vaimoni sitten kovin paljoa ilmeisesti minua rakastanut, kunhan imi vain kuiviin (kuvaannollisesti). Päätin että jatkossa nainen saa sitten itse näyttää halukkuutensa riittävästi jos mihinkään suhteeseen alan, ei niin että itse joutuu kovalla vaivalla jahtaamaan.
Olen tässä miettinyt, kovan sisäinen väännön käynyt, että ilmeisesti täytyy mennä maksulliselle jos haluaa läheisyyttä ja seksiä ilman sankaritekoja. Se olisi toisaalta myös rehellinen peli, toinen maksaa ja toinen antaa. En enää jaksa miettiä edes kovin paljoa asian moraalisia puolia, koska jos verorahani kelpaavat ja minä en, niin eipä muilla ole oikeutta minua paheksua.
Mistä ihmeestä voisi johtua että naiset eivät sinusta kiinnostu eikä vaimosi sinua rakastanut? Kun luin kommenttisi niin minulle syy on ilmiselvä.
Turhaan itket naisten perään. Ei niillä naisillakaan helppoa ole. Miehet aina pettää naisia. Ole kuin mies ja jätä naiset rauhaan. Yhdenkään naisen ei enää tarvitse itkeä miesten vuoksi.
Muna poikki ;-) Esikuvajulkkikseksi.
Avain naisen löytämiseen on nähdäkseni mahdollisimman suuri altistuminen naisille. Pitää olla liikkeellä ja näkyvissä. En tiedä yhtään aktiivisesti elävää miestä, joka olisi naiseton vasten omaa tahtoaan. Monen näköistä ja tuloista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Avain naisen löytämiseen on nähdäkseni mahdollisimman suuri altistuminen naisille. Pitää olla liikkeellä ja näkyvissä. En tiedä yhtään aktiivisesti elävää miestä, joka olisi naiseton vasten omaa tahtoaan. Monen näköistä ja tuloista miestä.
Jopa aika uskomattomia tapauksia löytyy, miehenkin näkökulmasta. Yksi entinen työkaveri on sairaalloisen ylipainoinen - sellainen että hänellä oli päärynävartalo 25-vuotiaana, mikä lienee miehelle karmein mahdollinen vartalonmalli. Mutta hän on yhden harrastuksen parissa aktiivi, järjestää tapahtumia jne. Niin vain hänellä on nainen.
En tarkoita, että naiset pitäisivät minkätahansa näköisistä miehistä - naisillakin on preferenssinsä, kuten miehilläkin, mutta todennäköisyys löytää sinusta kiinnostuva kasvaa mitä enemmän naisia kohtaa.
Varmasti on kuitenkin niin, että helpompaa on löytää nainen jos pääsee päärynävartalosta eroon.
Olisin ollut kiinnostunut kuulemaan, että mikä on siis AP:n kokemuksen taso? Saitko treffejä, pääsitkö suutelemaan, seksiä harrastamaan?
Pystyn samaistumaan tilanteeseen, koska itsekin olin 28v asti totaalikokematon mutta sitten kun rohkaistuin nettideittailemaan niin sain kokemuksia. Ikävuosina 28-34v on ollut 5 naisen kanssa jonkinlainen tapailu ja seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Toki aktiivisuus lisää mahdollisuuksia, mutta ei auta mitään, jos kukaan nainen ei kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki aktiivisuus lisää mahdollisuuksia, mutta ei auta mitään, jos kukaan nainen ei kiinnostu.
Tämä on valitettavasti ihan totta, jos tuote on huono niin ei se myy suurellakaan mainostuksella.
Tämä pätee myös muhun. Äärimmäisen aktiivisesti olen käyttänyt 7 eri deittisivustoa/appia mutta tuloksia ei synny. Pakit sieltä tulee aina korusanojen kera jos naisen taso on vähänkään tyydyttävä.
Mä oon tuo ylempänä kirjoittanut n38, ikisinkku neitsyt, yhden suukon kerran saanut. Yksinäisyys sattuu. Ja just tuo ettei saa koskaan läheisyyttä. Olisi ihanaa ihan vain herätä jonkun vierestä ja tehdä sille kuppi kahvia. Miten pieni ja silti toteutumaton haave.
Enivei, toivon että säkin löydät vielä mieltä elämään. Mä oon alkanut tehdä käsitöitä joita myyn kodittomien eläinten hyväksi. Nyt mun elämässä on taas järkeä. Miestä en tule koskaan saamaan mutta koiranpentuja voin auttaa. Ja tehdä suuren eron niiden elämään. Olisko siis mitään mitä sä voisit tehdä mistä sais parempaa sisältöä elämään? No joka tapauksessa kaikkea hyvää sulle. Ja mulle. Ja APlle.