Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olet sopeutunut puolison rupsahtamiseen?

Vierailija
23.01.2021 |

Varmaan tabu aihe mutta pakko kysyä, kun olen huomannut, että puolisoni (mies) naama on alkanut roikkua. Hänellä on sellaiset geenit ja niiden vaikutus on alkanut nyt näkymään. Hänen vanhemmalla veljellään ja vanhemmillaan on myös tosi roikkuvat naamat. Omalla puolellani ja naamastani iän vaikutus näkyy tietysti myös mutta ei niin paljon.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sen verran vanhempi ja liikkuu vähemmän kuin minä, että ikä on alkanut näkymään viime vuosina. En tiedä tarviiko siihen sen erityisemmin suhtautua, on kuitenkin edelleen mielestäni maailman ihanin mies enkä todellakaan vaihtaisi nuorempaan ja timmimpään. Ja ihan varmasti tulen itse perässä ja rupsahdan myös jossain vaiheessa :D

Vierailija
2/31 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin puolisoni, kun hänelle tuli 45 vuotta täyteen. Mä mitään ryppyjä katsele!

M60

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa. Mies on 44 ja hänen tukka on viime vuosina muuttunut melkein kokonaan harmaaksi. Silmien ympärille ja otsaan tullut paljon ryppyjä. Tekisi mieli pyytää häntä värjäämään tukka ja ottamaan botoxia mutta mies ei ikinä suostuisi, pitää ihan turhuutena semmoisia. Mutta itse en oikein pysty niin vanhan näköisestä seksuaalisesti kiinnostumaan vaikka olen itse 2 v vanhempi ja myös iänmukaisesti rupsahtanut.

Vierailija
4/31 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jätin puolisoni, kun hänelle tuli 45 vuotta täyteen. Mä mitään ryppyjä katsele!

M60

Hyvä päätös. Istuvat farkut, muodikas kauluspaita ja chinot, niin löydät helposti 25-vuotiaan, freshin naisen tilalle. 

Vierailija
5/31 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa. Mies on 44 ja hänen tukka on viime vuosina muuttunut melkein kokonaan harmaaksi. Silmien ympärille ja otsaan tullut paljon ryppyjä. Tekisi mieli pyytää häntä värjäämään tukka ja ottamaan botoxia mutta mies ei ikinä suostuisi, pitää ihan turhuutena semmoisia. Mutta itse en oikein pysty niin vanhan näköisestä seksuaalisesti kiinnostumaan vaikka olen itse 2 v vanhempi ja myös iänmukaisesti rupsahtanut.

Eeeei! Kun miehet värjää tukkaa se näyttää aina vaan ihan peruukilta.

Mutta kunnon hiustenleikkuu tekee ihmeitä. Ja harmaantunut on kiva.

Vierailija
6/31 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Parempi olla huomioimatta, tiedä mitä se minusta ajattelee... 😂

N 50

Vierailija
7/31 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää varmaan koskee useimpia naisia, kun puoliso vanhenee yleensä etuajassa. Oma rakkani on harjoittanut mua tähän hyväksyntään lihomalla. Kun hyväksyn kertyvät kilot, on helpompi hyväksyä myös roikkuva nahka.

Koska hän on luonteeltaan ihana, kestän myös ennenaikaisen vanhenemisen, mikä johtuu miestyypillisistä huonoista elämäntavoista.

Ihan asiallinen aloitus, ap.

Vierailija
8/31 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottapuhuen hieman harmittaa, kun miehen ihana hulmuava pitkä tukka ensin lyheni ja sitten lähti, ei ole kuin "munkkirinkilä" jäljellä, ja sitä kaljua se sitten koittaa viimeisillä haituvilla peitellä... mutta ei se haittaa. Rupsahdanhan minäkin, ja aina voi laittaa silmät kiinni :)

Vierailija
9/31 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsahda rauhassa rakkaani sanoisin, jos kysyisi. Jos kyse ei ole terveysongelmista, niin ei haittaa.

Vierailija
10/31 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Minä taas ihmettelen, ettei oma mieheni ole yhtään harmaantunut, ikää 56v.

Minusta tuossa iässä harmaantuminen olisi vain plussaa. Isänsä kaljuuntui melko nuorena, onneksi se geeni on yli pompannut miehestäni.

Vierailija
11/31 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole ollenkaan rupsahtanut, toivoisin että olisi edes vähän. Olen häntä muutaman vuoden vanhempi ja minussa kyllä ikä näkyy jo. Tyhmää.

Vierailija
12/31 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, minusta on rikkaus vanheta puolison kanssa yhdessä, meillä on koko ajan hauskempaa vaikka yhteisiä vuosia yli kolmekymmentä.

Vierailija
13/31 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että mies harmaantuisi, mutta vasta korvakarvat ja muutama partakarva on harmaa. Harmaat pantterit on seksikkäitä!

Vierailija
14/31 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eeeei! Kun miehet värjää tukkaa se näyttää aina vaan ihan peruukilta.

Mutta kunnon hiustenleikkuu tekee ihmeitä. Ja harmaantunut on kiva.

Mies itse oikein nauttii vanhan näköisyydestään. On alkanut myös pitää partaa, joka on kokoharmaa, kun ennen aina ajeli parran pois. Minusta näyttää harmaan partansa ja hiustensa kanssa suunnilleen saman ikäiseltä kuin 77 v isäni.

Vierailija
15/31 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on myös harmaantuneet hiukset. Ennen värjäsi ne, nyt korona-aikana ei. Tuntuu, että hän on jo ihan pappa. Toivottavasti tähän tottuu ajan myötä. Nyt tuntuu, että kun katson häntä, huomaan vain nuo muutokset. Ehkä pelkään myös, että oma naamani näyttää samassa iässä jo yhtä vanhalta. Ap

Vierailija
16/31 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on minua vanhempi. Ei haittaa. Rupsahdan itsekin jossain vaiheessa. Ikä tulee näkyy kaikilla naamassa.

Vierailija
17/31 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sama aloitus olisi tehty naisesta niin alapeukkuja satelisi :D

Vierailija
18/31 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on vanhentunut kivalla tavalla. Oma rupsahdustani yritän korjailla parhaani mukaan.

Vierailija
19/31 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on sen verran vanhempi ja liikkuu vähemmän kuin minä, että ikä on alkanut näkymään viime vuosina. En tiedä tarviiko siihen sen erityisemmin suhtautua, on kuitenkin edelleen mielestäni maailman ihanin mies enkä todellakaan vaihtaisi nuorempaan ja timmimpään. Ja ihan varmasti tulen itse perässä ja rupsahdan myös jossain vaiheessa :D

Ei liikunnan puute naaman rupsahtamiseen vaikuta. Painon kertymiseen kylläkin. Itse asiassa raju liikunta vanhentaa kasvoja.

Vierailija
20/31 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä paljon ulkonäkökeskeisiä ihmisiä.

Minua ei puolison rupsahtaminen haittaa enkä ole sitä pahemmin edes ajatellut. Rakastan ihmistä kokonaisuutena, en pelkästään fyysistä olomuotoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän