Kun ryyppään paljon niin säästän myös paljon rahaa ruokaostoksissa! Fiksua!
Kun pulloja ja tölkkejä oikein paljon kertyy, niin panttirahoilla saa viikon ruokaostokset. Se tuntuu kuin saisi ilmaista rahaa! Miksei kukaan ole tätä keksinyt? Tölkeistä saa ilmaista rahaa kun vaan ryypää tarpeeksi paljon.
Kommentit (24)
Kuulostaa mun menneisyydeltäni. Mä säästin joo myös noin ja säästin sänkyäni kanssa. NImittäin kun olin riittävän humalassa ja kävin vessassa, en välttis jaksanut mennä takaisin sänkyyn tai olohuoneen sohvalle, niin mulla oli patja eteisen lattialla, johon oli joskus pakko jäädä makaamaan, jotta jaksoi raahautua eteenpäin. Varustukseen kuului toki peitto ja tyyny, koska joskus siinä meni parikin tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa mun menneisyydeltäni. Mä säästin joo myös noin ja säästin sänkyäni kanssa. NImittäin kun olin riittävän humalassa ja kävin vessassa, en välttis jaksanut mennä takaisin sänkyyn tai olohuoneen sohvalle, niin mulla oli patja eteisen lattialla, johon oli joskus pakko jäädä makaamaan, jotta jaksoi raahautua eteenpäin. Varustukseen kuului toki peitto ja tyyny, koska joskus siinä meni parikin tuntia.
Säästitkö myös vessanpönttöä, tuliko koskaan pissi patjalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästitkö myös vessanpönttöä, tuliko koskaan pissi patjalle?
ei onneksi tullut patjalle, ikinä.
Minä olen vain kerran säästänyt vesilaskussa ja pönttöä kun tuli humalassa kungingasidea juoda pari litraa vettä ennen sammumista. No se pari litraa vettä tuli tietenkin siihen patjalle.
Silloin kun nuorempana muutenkin hölmöilin, niin imuroidessa otin sähköt rappukäytävästä. Nyt kun ajattelee, niin mitähän siinäkin säästi. Silloin se toki nauratti.
Minä säästän sillä etten käytä veskipaperia ollenkaan, vaan aina bidee suihkua ja pientä pyyhettä.
Säästövinkki 1: Syö vatsasi täyteen, ennen kuin menet ruokakauppaan. Ei tule tehtyä nälissään turhia heräteostksia.
Säästövinkki 2: Juo pääsi täyteen, ennen kuin menet Alkoon. Ei tule tehtyä mitään ostoksia.
Ja rahaa säästyy!
Vierailija kirjoitti:
Minä säästän sillä etten käytä veskipaperia ollenkaan, vaan aina bidee suihkua ja pientä pyyhettä.
Minä varastin vessapaperit töistä ja koulusta.
Itseasiassa minä olen tuon keksijä.
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Säästövinkki 2: Juo pääsi täyteen, ennen kuin menet Alkoon. Ei tule tehtyä mitään ostoksia.
Ja rahaa säästyy!
Entäs jos osaa silloinkin käyttäytyä hyvin, niin kyllä tulee tehtyä kauppoja.
Vierailija kirjoitti:
Sincc
Niin minkä keksijä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sincc
Niin minkä keksijä?
Ap wäittää ettei kukaan ole sitä keksinyt.
Minä olen ! Joten minun täytyy olla sen keksijä ..
Sincc
Ei plussa- eikä poonuspjongeja. Maksalaatikosta ja piimästä saa...
Tässäkin ajassa kun olen juonut kaksi isoa lonkeroa olen tienannut 30 senttiä! Ajatelkaa, voi tienata juomalla alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Ei plussa- eikä poonuspjongeja. Maksalaatikosta ja piimästä saa...
..tosin myös hirttoköydestä.
Eiköhän tämä sun säästötapa ole kaikkien ei asunnottomien alkoholistien tiedossa. Sitten kun kämpän juot alta, niin se lakkaa toimimasta.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä sun säästötapa ole kaikkien ei asunnottomien alkoholistien tiedossa. Sitten kun kämpän juot alta, niin se lakkaa toimimasta.
Ei Suomessa kukaan joudu asunnottomaksi. Eläköön suomi, juoppolallien paratiisi!
nytkin ryyppään lonkeroa ja karjalaa , 15 senttiä saan ilmaista rahaa myöhemmin!