Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku mies lähestyisi minua, tällaista läskiä, torjuisin hänet

Vierailija
23.01.2021 |

En tosin usko että kukaan lähestyy, ei ainakaan kukaan varteenotettava.

Uskon miehen olevan tosissaan aloitteineen vasta, kun olen hoikistunut. Ja olen siis 168 cm ja 85 kg nainen. En ole kokeillut Tinderiä tms. seuranhakupalstaa.

Onko teitä muita ylipainoisia naisia lähestytty? Miten reagoitte?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ne kilot tulee karistettua, niin kyllä sitä keksii uusia syitä käännyttää kaikki miehet pois ja jättäytyä tindereiden ulkopuolelle. Niitä on ihan älyttömän helppo keksiä.

Tää on totta, eivätkä ne edes ole mitään huonoja syitä. Keksisin välittömästi paljon enemmän syitä olla menemättä Tinderiin kuin mennä sinne. Jos miehet lähestyvät muualla, ei käännyttäminen ole ollenkaan vaikeaa, sillä kaikkihan tietävät millaisia ne lähestyvät miehet pääsääntöisesti ovat. Ei ole muuta vaihtoehtoa.

Vierailija
22/25 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja maalivahti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin torjuisin minäkin. Ensinnäkään en halua olla kiinnostava vain painoni takia vaan ainoastaan itseni ja toisekseen ne miehet jotka on osoittaneet vähääkään kiinnostusta viime vuosina on olleet joko pelkän (helpon) seksin perässä tai sitten muutenkin ihan vääränlaisia.

En halua elämänkumppaniksi mitään epäterveellisesti elävää sohvaperunaa.

Vierailija
24/25 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä edes oikeasti ole mikään läski tuolla painolla ja pituudella.

Vähän tuhti, mutta eihän tuo mikään valtava koko ole.

Jos on kurvit kohdallaan, voisin pitääkin.

Vierailija
25/25 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusattiin aikoinaan niin, että väitettiin "tyyppi XYZ:n" tykkäävän minusta, ja jos minä onneton sen uskoin, niin porukka sai hyvät naurut. Tottakai vielä muistettiin kertoa, miten ruma ja vastenmielinen olen, eikä minua haluttaisi koskettaa edes viiden metrin seipäällä. Tätä tapahtui usein, ja kiusaaminen oli muutenkin niin traumatisoivaa, etten edelleenkään osaa ottaa lähestymisyrityksiä todesta. Minulle niissä on vain 2 vaihtoehtoa: joko A) halutaan vaan sitä yhtä ja ajatellaan että ruma nainen on niin epätoivoinen, että varmasti lohkeaa, tai B) halutaan kiusata / nolata. Joten torjun kaikki, joskus hyvinkin ilkeästi. Että syyttäkää vaan miehet itseänne, sitä saa mitä tilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi