Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa huonot välit, onkohan ero edessä

Vierailija
23.01.2021 |

Olen 47-vuotias jääräpäinen ja äkkipikainen akka. Mulla on turvattomuuden tunnelukko ja se vaikeuttaa elämää välillä. Ylipainoa ei ole ja harrastan liikuntaa, mutta muuten tuskin poikkean ikäisistäni positiiviseen suuntaan ulkonäön suhteen. Mulla on ylempi korkeakoulututkinto ja työllistän itse itseni. Tykkään seksistä, mutta sitä on kotona nihkeästi saatavilla. Kotityöt ei oikein nappaa.

Nyt on tuon nuoruuden rakkauden kanssa välit sikäli huonot, että en tiedä onko tällä enää jatkoa. Löydänköhän ikinä enää miestä, joka kannattaisi ottaa vaivoikseen/ilokseen? Ottaisiko kukaan minua?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti joku mies sinut ottaa. Se on sitten eri asia onko se mies sinun mieleesi.

Vierailija
2/11 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole ylipainoinen ja suostut seksiin, ottajia riittää. Muusta viis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti joku mies sinut ottaa. Se on sitten eri asia onko se mies sinun mieleesi.

No niinhän se on. Ja sitten se mahdollinen ukon etsiminen kuulostaa stressaavalta ja riskialttiilta hommalta. 

Vierailija
4/11 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole ylipainoinen ja suostut seksiin, ottajia riittää. Muusta viis.

Suostut? Ap kertoi haluavansa.

Vierailija
5/11 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tosiaan niin, että täyspäisiä miehiä on vaikea löytää? Naisena löydät/saat miehen, jos haluat. Se on vaan ettei sitä kenen tahansa kanssa jaksa arkea jakaa.

Vierailija
6/11 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi saada täyspäistä miestä, kun et itsekkään ole. Keskity ensin siihen, että olet tasapainoisempi. Ja etsi sitten vasta mies. Luulen, että olet omalla käytöksellä aiheuttanut, että miehesi ei halua sinua..

Vierailija
7/11 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi saada täyspäistä miestä, kun et itsekkään ole. Keskity ensin siihen, että olet tasapainoisempi. Ja etsi sitten vasta mies. Luulen, että olet omalla käytöksellä aiheuttanut, että miehesi ei halua sinua..

Voi olla perää, mutta semmoista se on, että ihmiset ovat epätäydellisiä ja saattavat olla parisuhteessa hankalia. Saattaa olla, että sinussakin on jotain vikaa. Ainakin olet melko empatiakyvytön tomppeli ja sehän on luonnevika.

Sydämellisin terveisin, AP

Vierailija
8/11 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ja pippurinen siis. Löytyykö myös kouvolatukka ja tatskat?

Vierailija
9/11 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni ja pippurinen siis. Löytyykö myös kouvolatukka ja tatskat?

Ei. En taida lukeutua white trash -porukkaan. Olen aika tylsä tyyppi.

Vierailija
10/11 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
11/11 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvittäkää välinne..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi