Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahan ominaishajun poistaminen?

Skunkki
23.01.2021 |

Jos ihmiset sanovat että haiset pahalta miten sen hajun saa pois eikä vain peittoon?
Moni lupaava parisuhde on kariutunut siihen kun mies vesissä silmin pakenee olkkariin pahoitellen...
Itse en hajua huomaa enkä tajua mistä se edes johtuu peseydyn joka päivä,käytän antiperspirantti-deodoranttia,harjaan hampaat ja kielen ja suuvettäkin käytän,ruokavalio kunnossa perus pöperöitä ei mitään kiinalaista lohikäärme dieettiä :D

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joss se hajuvika on onkin miehen nenässä? Tai hällä joku muu syy paeta olkkariin... ero mielessä tai sinun latistaminen?

Käy lääkärissä, niin saat selvyyden.

Vierailija
2/20 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vatsakin toimii normaalisti :D pikku tuhnu silloin tällöin ei mitää jatkuvaa kaasutusta tai jäätäviä hajupommeja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom.moni parisuhde kariutunut ei vain yhden miehen ongelma ravintoterapeutilla kävin pientä preppausta mutta ei sen kummempaa myönsi kumminkin että tuoksun ja kyseinen henkilö nainen....

Vierailija
4/20 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se haju siis tulee? Kannattaa varmaan käydä lääkärissä.

Vierailija
5/20 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trimetyyliaminuria eli kalanhajutauti (aineenvaihduntasairaus)?

Vierailija
6/20 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lievä laktoosi-intoleranssi. Henki haisee p*skalle, jos juon maitoa tms. Hapanmaitotuotteet ja tietysti vähälaktoosiset käy. Vatsa ei tule kipeäksi, vähän pierettää mutta enemmän ilmaa tulee vaikka pavuista tai hernekeitosta.

Jos sulla on joku jonka kanssa uskallat asiaa alkaa testaamaan, niin aloita syömällä pelkkää kaurapuuroa pari päivää, ja jos haju katoaa, niin sitten otat mukaan normaaleja ruoka-aineitasi.

Toinen mikä voi olla on vaatteet, jotkut kankaiden väriaineet reagoi hien kanssa. Tyypillisesti sininen tai musta väri voi olla tämmöinen.

Vierailija
7/20 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä saa pois jos on luontaista, silloin pitää vain etsiä vertaisensa kumppaniksi.  

Vierailija
8/20 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lievä laktoosi-intoleranssi. Henki haisee p*skalle, jos juon maitoa tms. Hapanmaitotuotteet ja tietysti vähälaktoosiset käy. Vatsa ei tule kipeäksi, vähän pierettää mutta enemmän ilmaa tulee vaikka pavuista tai hernekeitosta.

Jos sulla on joku jonka kanssa uskallat asiaa alkaa testaamaan, niin aloita syömällä pelkkää kaurapuuroa pari päivää, ja jos haju katoaa, niin sitten otat mukaan normaaleja ruoka-aineitasi.

Toinen mikä voi olla on vaatteet, jotkut kankaiden väriaineet reagoi hien kanssa. Tyypillisesti sininen tai musta väri voi olla tämmöinen.

WTF?! onks toi värijuttu totta mä tykkään pukeutuu siniseen...

Vierailija
9/20 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt haisee niin pahalle? Ei ainakaan trolli itse.

Vierailija
10/20 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse veikkaan hormonitoimintaa. Jos noin moni sanoo niin kannattaa tutkia lääkärissä. Itselle joskus on kommentoitu, harvoin, ja luultavasti hormonaalinen syy. Stressihormoni tai joku muu

Vierailija
11/20 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skunkki kirjoitti:

Huom.moni parisuhde kariutunut ei vain yhden miehen ongelma ravintoterapeutilla kävin pientä preppausta mutta ei sen kummempaa myönsi kumminkin että tuoksun ja kyseinen henkilö nainen....

Tuoksun ei luulisi häiritsevän. Haju on eri asia.

Vierailija
12/20 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä osa sussa nyt haisee? Ois hyvä tietää perusfaktat, että voisi vastata. Hengitys? Hiki? Päänahka? Emätin? Pierut?

Kysy niiltä hoidoiltasi. Pelkkä "sä haiset" ei riitä todellakaan!

Tuollaiset aloitukset on niin hemmetin typeriä, kun ei perusasioita kerrota. On ihan eri asia alkaa puhua emätintulehduksista kuin nielun propuista.

Vierailija
13/20 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hammasvälit puhdistettu? Mene suuhygienistille.

Vierailija
14/20 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun päiväkodista peruskoulun loppuun olin samassa ryhmässä ja luokalla oikein kauniin tytön kanssa. Päiväkodissa jo muistan ajatelleeni hänen haisevan oudolta ja haju oli sama 9-luokan loppuun asti. Vaatteensa ja hiuksensa näyttivät aina puhtaalta ja varsinkin yläasteella hän panosti muutenkin paljon ulkonäköönsä, joten en usko hygienian puutteen olevan syynä. Hän ei haissut sillille eikä hielle eikä huonolle suuhygianialle. En oikein osaa kuvailla hajua, mutta se leijaili aina vahvasti nenään hänen ollessa lähistöllä. Hänelle on kumminkin ollut useita seurustelukumppaneita, en tiedä tarkkaan kuinka pitkiä suhteita, mutta usein mietin, että ovatkohan he haistaneet hänen hajunsa jotenkin erilailla, omasta mielestäni hän haisi vastemieliselle, mikään hajuvesi ei sitä hajua peittänyt.

Vierailija
15/20 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku saattaa tykätäkin ominaishajustasi, ihmisethän valitsevat sopivan kumppanin hajun perusteella. Muistan kerran olleeni yhdessä tapaamisessa, jossa meitä oli viisi. Muistan heti tilanteeseen tullessa ajatelleeni, että hyh hyh miten tuo yksi mies haisee noin pahalta (ei ollut hien haju). Teki niin pahaa, että yritin olla haistamatta nenälläni. Miehen toisella puolella istui yksi nainen (minäkin siis istuin tuon miehen vieressä). Yhtäkkiä tuo nainen haistoi miestä (olivat kavereita) ja nainen totesi ihan vilpittömästi "tuoksut tosi hyvältä" ja myöhemmin "sori mut pakko haistella sua kun tuoksut niin ihanalta". Olin ihan, että mitä ihmettä.

Vierailija
16/20 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/20 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon edelliseen kommenttiin liittyen olen lukenut jostain, että parinvalinta tapahtuu tai sen pitäisi tapahtua pitkälle hajun perusteella. Jotenkin niin, että tiedostamatta hajun kautta valitaan geneettisesti itselle sopivin vastinpari eli kumppani. Ja nykyhajusteet sitten heikentäisivät tätä luontaista mekanismia.

Vierailija
18/20 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän oli hetki sitten juttua henkilöistä, joiden mielestä lähes kaikki ihmiset haisevat pahalta

Vierailija
19/20 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hyvä! Et vahingossakaan sitten pariudu väärän henkilön kanssa

Vierailija
20/20 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi