Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinna täynnä

Vierailija
23.01.2021 |

Olen aivan täynnä tätä perhettäni,
Teini 14. Ah,tietää kaikesta kaiken ja on äänitorvena isälleen minua vastaan. 11-v ihan ok,
6v uhma iässä, joka asia on draamaa täynnä.
Työ on vaativaa, asiakkaat hankalissa elämäntilanteissa, yritäppä auttaa kun eivät itsekkään voi auttaa itseään.
Vein miehen eilen työkavereiden kanssa iltaa istumaan ja sanoin että älä aja noin lähellä tota toista autoa, alkoi mulle kiukuttelemaan että olen kuulemma kokoajan kiukkuinen.. Siis mitä vittua?
Teini kaikkitietävä komppaa takapenkillä, että neuvon turhaan. Hänhän se oikea autoilija on....
Koira 8kk, piti sekin tähän ottaa. Mies ei kouluta koska ei kuulemma koiraa halunnut, puree ja hyppii päälle.
Olen aivan lopenuupunut kaikkeen kurkkua kuristaa ja vituttaa tää korona. Tekis mieli lähteä kotiseudulle tapaamaan kavereita,istua iltaa ja tulla kohdatuksi just niin kuin olen. En jaksa näitä kiukuttelijoita ja besserwisseitä täällä kotopuolessa just nyt.
Kohta vuoden ollu elämä niin rajattua tän koronan takia että alkaa vähemmästäkin pälli leviämään.
Tekis mieli lähteä yksin jonnekkin,olla ja olla vaan

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä ymmärtää uhmaikästä ja teini-ikäistä, vaikeita vaiheita mutta menevät ohi kun kasvavat.. koita olla tukena. Koirakin pieni ja tarvii koulutusta.. Työ on vaativaa ja sun tarvitsee päästä välillä kavereita tapaamaan vaikka ulos lenkille niin saat sitten vähän tuulettua...

Hei sinä ihana,oot oikeassa. Joskus ei vaan kertakaikkisesti jaksa ymmärtää. Oon ollut todellisessa uupumuksen kierteessä syksystä lähtien. Isä on sairas ja vaatii myös paljon huomiota.

Kyllä tämä tästä. Taidan lähteä lenkille ja saunaan 🧡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi