Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

katkera elämälle

Vierailija
23.01.2021 |

Olen katkera elämälle. En koe iloa enkä onnea mistään. tiedän että terveys on aina onnen asia, muttei se nyt vaan riitä. Olen kaveripiirissäni ainoa sinkku, muut naimisissa suurimmalla osalla lapsia. Olen vajaa kolmekymppinen nainen, jonka elämä on nujertanut ja katkeroittanut. Ennen miehet osoittivat huomiota, nyt ei ole kolmeen vuoteen kukaan osoittanut mitään kiinnostuksen merkkejä. Olen alkanut uskoa, että olen todella huono, en kelpaa töihin (olen työtön,mutta hae töitä koko ajan, haen myös opiskelemaan), en kelpaa miehille en kelpaa mihinkään. En polta, en käytä huumeita enkä alkoholia, en ole rupsahatnut enkä ole ylipainoinen, huolehdin ulkonäöstäni. En vain koe olevani viehättävä tai mielenkiintoinen koska olen ollut sinkku jo vuosia. Haluaisin miehen, haluaisin naimisiin haluaisin töitä. Olen luopunut toivosta saada nuo asiat, en enää usko että voisin olla koskaan onnellinen. Tuntuu kuin olisin henkisesti kuollut tai ainakin koomassa. Tunsin tarvetta purkaa mieltäni tänne, olen pahoillani jos ikävystytin teidät

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaille muutto ratkaisisi kaikki ongelmasi. Heti Suomen rajojen ulkopuolella suomalaisia naisia pidetään erittäin kauniina ja löytäisit välittömästi kumppanin, joka voisi olla parempitapainen ja koulutetumpi sekä komeampi kuin kotikuntasi mies. Voisit saada töitä jne. ja ilmastokin voisi olla parempi. Mitä kieliä osaat jo valmiiksi hyvin?

Vierailija
2/5 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa masennus on kansantauti sekä pessimistisyys, muiden ignooramista tapahtuu jatkuvasti sekä sosiaalinen elämä ja taidot monella kuollutta. Mullakin elämä mukavempaa kun juttelen ulkomaalaisten kavereiden kanssa netissä, suomalaiset masentavia, negatiivisia jörriköitä. Matkustamine ja ulkomailla asuminen tekisi terää. Eka kommentoija on oikeassa, lähdet suomesta ulos sosiaalisempiin maihin niin saat varmasti heti huomiota ja pääset piireihin :) Älä anna ulkopuolisten paineiden nujertaa itseluottamustasi olet täydellinen tuollaisena. Muilla se ongelma on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostetaan

Vierailija
4/5 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna toivoisin pelkästään töitä. Ei ne parisuhteet niin kummoisia ole. Monesti niissä on tosi yksinäinen yms. T. Ammattivalittaja

Vierailija
5/5 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset vaan marisee, ettei saa miestä. Ole itse suurin piirtein ilman käsiä ja jalkoja, toisten autettavana, niin tiedät oikeasti, milloin elämä tuntuu epäreilulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi