Minkä ikäisenä olit ekaa kertaa valmis oikeasti parisuhteeseen
Etkä vain seukkaamaan koska kaikki muutkin seukkaa ja pitää näyttää että mäkin pystyn siihen tms.?
Etkä enää miettinyt kavereidesi reaktioita mieheesi?
Kommentit (23)
Nelikymppisenä. En ole kylläkään koskaan kaverien reaktioita miettinyt.
Olin 21. Ja siinä määrin kovapäinen, etten ollut tästä syystä aiemmin seurustellutkaan. Tämänkin suhteen osalta jaksoin 6kk vaatia, että "vain tapailemme".
27-vuotiaana, oltuani puolisoni kanssa jo muutaman vuoden yhdessä. Yhdessä olemme vieläkin, 5 vuotta myöhemmin.
Ehkä 34-vuotiaana, olin tosin ollut jo 10 vuotta suhteessa.
En mielestäni koskaan seurustellut siksi, kun muutkin niin tekevät, näyttämisen halusta tai kavereiden mieliksi. Minä seurustelin, koska olin korviani myöten ihastunut siihen tyttöön. Oltiin silloin molemmat 15.
En tule koskaan olemaan eikä sellainen enää kiinnosta. t: mieslapsi 38
En ole vieläkään valmis ja oon jo yli 40.
Noin 30-vuotiaana kun olin ollut mieheni kanssa jo useita vuosia. Olin lapsellinen ja aikuistuin hitaasti.
N. 18~19~vuotiaana. Aiemmat suhteet olivat vähän sitä sun tätä, eli ei mitään vakavaa.
Kaksikymppisenä, edelleen yhdessä 30 vuotta myöhemmin.
18 v, edelleen sama mies 26 vuotta myöhemmin.
ehkä sitte joskus ku aikuistuu siis jossus 60 jäläkkeen
🧜
Aidosti halusin sitoutua vasta vähän yli kolmikymppisenä.
45 v. Vasta silloin oivalsin perustavia asioita ihmisyydestä ja parisuhteesta.
Tietysti, eihän se oppi ilmaiseksi tullu. Kärsimys kasvattaa, kun kääntää joka kiven.
16 vuotiaana aloin seurustelemaan tulevan aviomieheni ja lasteni isän kanssa. Olisin ollut valmis jo sitä ennen, jos olisin tavannut hänet aikaisemmin.
17-vuotiaana. Siitä asti yhdessä, nyt 38 vuotta. Tunsin itseni aikuiseksi 15-vuotiaana.
YläasteikäiSenä. Ei oo vielä tapahtunut eikä näköjään tule tapahtumaankaan. N32
16-vuotiaana.
Olen sen saman kanssa muuten vieläkin, yli puoli elämää myöhemmin.