Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

>>----> HELMET loppuviikkoon (pe-su) <----<<

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidä veikko ei o koskaan syöny velliä, hengissä on pysynyt jo kohta 2v

:)

Vierailija
22/27 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkemmin sanottuna Ikaalisissa Ti-Ti nallen talossa. Lähdettiin aamupäivällä ja äsken tultiin kotiin. Huh, mikä reissu! Helmi nukkui onneksi mennessä 1,5 h, mutta viimeiset 30 min huusi suoraa huutoa. Mies ajoi sen tienhaaran ohi, josta ois päästy suoraan Ikaalisiin (tultiin siis Hämeenlinnan motaria), joten kierrettiin Tampereen keskustan kautta. Olen viimeksi käynyt Tampereella joskus 15 vuotta sitten, joten oli ihan kivaa ajaa Särkänniemen ohi. Ehkä joskus parin vuoden päästä mennään siine lasten kanssa. Esikoisesta parasta Ti-Ti Nallen talossa oli pihalla olevat lampaat... Kotimatka kesti 2 h 10 min (tänne anoppilaan), josta ajasta Helmi nukkui 20 min ja huusi sitä ennen jonkun tunnin ja sen jälkeen ainakin 30 min. Ei viihdy yhtään autossa. Aika karmea automatka siis, kun neiti huutaa, minkä kitarisoista lähtee. Onneksi ei tarvitse kulkea autolla kuin noin kerran kuussa anoppilaan (45 min) tai kerran parissa kuukaudessa mun äidille (reilu 1 h). Huomenna on kyllä kotimatka tieodossa ja tekisi mieli laittaa Helmi takakonttiin.

Muutenkin helmi on jatkanut hankalana olemista. Nukkuu ekat unet 1,5-2 h, sen jälkeen päivällä 45 min ja sitten ei välttämättä nukukaan, vaan kitisee ja itkee koko illan väsymystään. En tajua, miksei nää väsyneet vauvat voi nukkua! Ja viime yönä Helmi ryömi pitkin sänkyä 1 h 45 min, jonka ajan mä valvoin...

En ehtinyt vielä lukea uusimpia juttuja, mutta luen ne huomenna. Nyt on mentävä!

T:Fassiloora ja Helmi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin mökillä anopin täyshoidossa, kivaa : ). Tosin anoppi oli parturoinut mun koirat (bichon friseitä) aika hienosti... Päälaella kiva pälvikalju, kääk!

Meistä löytyy jotain ihan sekalaisia kuvia osoitteesta http://s9.photobucket.com/albums/a52/nannakarlsson/ .

Nyt väsyttää niin kamalasti että jatkan huomenna, jos muistan mitä asiaa oli...

FannyK

Vierailija
24/27 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sainpas vallattua koneen itselleni ;) Mies on saunassa veljensä kans,ja tarkoitus kait on lähteä baariin jatkamaan juopottelua.

Mun pitäis jo mennä tutimaanki, kun heräilin kahdeksalta keittämään viinimarjoi sun muita mehuks. Meniki aikaa paljon tos puuhas, tai hoidin mä neitiäki ja leikin sen kanssa ja käytiin vaunujen kanssa kaupassa välillä.

Olin näkevinäni keskustelua velleistä, niin en kans ole antanu kertaakaan. Puurot aloitetaan sitten joskus.. syö äidinmaitoa ja kasvis-liha soseen " lounaaks" välipalalla hedelmäsose-maito, " päivälliseks" saa kasvissosetta ja loppuilta menee maidolla. Nukkuu puol ysistä n. puol seittemää, syö ja nukkuu kymmeneen-yhteentoista.

Vierailija
25/27 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi kiitos seurasta kaikille Tamperelaisille perjantaina, oli tosi kiva nähdä! Kauheasti kyllä kaikkien lapset kasvaneet, huh! Käytiin sitten vielä Birdyn kanssa siellä uudessa vaunukaupassa, mulla on kova kuume nyt.. Mietin että laittaisin Emmaljungat myyntiin ja ostaisin jotkut näppärämmät menopelit. Kun erottiin, niin lähdin Ruohonjuureen joka on muuttanut, mutta se ei ollutkaan siellä missä luulin että se oli. Tietääkö joku missä se on nykyään Tampereella?

Viljaalle ja Minkille paljon voimia ja sympatioita! Varmasti pelottavia kokemuksia kummallakin, huh! Kerroin miehelle että vauva voi syödä itsensä tainnuksiin, niin nyt se oli eilen sitten että älä anna liikaa ruokaa, kauhea huoli jos niin käy. Ei taida olla meillä vielä pelkona, määrät ovat niin pieniä. Mä olen muuten muutenkin miettinyt, että pitäisikö jotain ensiapupakkausta hankkia kotiin tuon lapsen takia ja joitakin taitojakin pitäisi varmaan verestää. Olen käynyt ensiapukurssin pariin kertaan, mutta molemmista on aikaa. Olisi ihan hyvä olla sellaiset pesu taidot hallinnassa että jos jotain sattuu, niin ei vain menisi paniikkiin ja kiljuisi vaan osaisi toimiakin.

Mäkin nyt sitten laitan kuvia meistä niille jotka eivät ole meitä tavanneet.

Eli tässä on Reettuli:

http://www.pikkuteemu.net/public/juhannus/?i=20

Tässä mun mies (pyörtyisi jos tietäisi että laitan sen kuvan tänne!):http://www.pikkuteemu.net/public/juhannus/?i=19

Ja tässä minä:

http://www.pikkuteemu.net/public/juhannus/?i=26

Hauskat sunnuntait kaikille!

Austen ja Reetu

Vierailija
26/27 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukelo oksensi taas aamulla vellin sänkyyn ja myöhemmin aamumaidon sohvalle. Onneksi olin aikoinaan kaukaa viisas ja ostin vesipestävän sohvan... :P. Kerkisin antaa ensimmäistä kertaa kaurapuuroa muksulle ja kas kummaa! upposi tuosta noin vaan ja enemmänkin olisi mennyt! Riisipuuroa ei suostunut syömään millään, mutta hyvä näin.

En keksi mitään muuta syytä tuolle oksentelulle kuin kuumuuden. Sapuskat on ihan samoja kuin ennenkin, mikään pöperöistä ei ollut pilaantunutta, kukaan ei ole sairastanut vatsatautia. Tyttö on ihan pirteä, mutta heti kun juo tavallisen reilun satsin maitoa (tai velliä), niin oksentaa. Soseet pysyvät hyvin sisällä, samoin vesi ja pienemmät maitomäärät.

Austen ja FannyK, kivoja kuvia :)!

Austen, verkosta löytyi tämmöinen osoite Ruohonjuurelle: Ekokauppa Ruohonjuuri - Tampere, Hatanpään valtatie 4, Tampere.

Minkki75, pah, mikään julkkis ;P... Onko teidän tyttö jo piristynyt?

Viljaa, ilmoittauduin Kääntöpiiriin verkon kautta. Soittivat heti seuraavana päivänä (!) Yleltä ja kysyivät voiko tulla tutustumaan kohteeseen. Olin aivan puulla päähän lyöty, luulin että nuo verkkoilmoittautumiset menevät suoraan jonnekin mappi-Ö:hön. Kävivät täällä ja lupasivat soitella, jos päättävät ottaa meidät ohjelmaan. Itse tietenkin maksettiin koko remontti, mutta suunnittelun hoiti Pirkko Välikoski. On muuten aivan mahtava tyyppi :). Hollea ei koskaan tavattu. Kaikki meni oikein hyvin ja se hyvä puoli telkkariremonteissa on, että aikataulusta on pidettävä kiinni. Meillä oli hyvä remonttimies, joka illalla sanoi että olen aamulla paikalla klo 8 ja tasan kahdeksalta alkoi pauke keittiössä. Noista kun ei aina tiedä :/.

Muistan kun ennen lopullista kuvauspäivää väsäsin silmät ristissä aamuyöstä pari chilitaulua, ne kun Pirkon mielestä olisivat piste iin päälle -muistaakseni niitä ei edes näytetty telkussa, mutta tossa seinällä ne ny vielä on ;).

Isäntä kinuaa koneelle, gotta go!

KL.

Vierailija
27/27 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kuvia siis kaikista :)

Mukava tosiaan nähdä ketä minki nicin takana on ;)

me varmaan yritetään laittaa sellai hääalbumi jos joku osaa sellaisen tehdä ! Onhan nuo firman kotisivut jonne toki vois laittaa ;)

Tyttö jo parempi , onneksi , kilojen kokonaissaldo -4kiloa -aika rankka luku varmaan sama suhde kuin minä laihtuisin tuon 12 kiloa ! Voi jospa laihtuisinkin -mulla tosiaan vieläkin se 12 kiloa .

Vielä noista kodin ohjelmista ja sisustuksesta yleensä, mullehan soitettiin TILA ohjelmasta -kauniskoti osioon. Jos he ovat ens keväänä tulossa tänne Savon maalle tulevat meidän kotia kuvaamaan. Meillähän tuli kaikenkaikkiaan tosi onnistunut remontti -itsekehu omalle suunnitelmalle mutta mie nyt oon tälläinen :D ja mie rakastan sisustamista, remontoimista ja persoonallisia tilaratkaisuja !! jopa olen ajatellut alalle !

hirvee haju kantautuu nenään eli vaipanvaihtoon -oskari on kakannu pari päivää 10 vaippaa per päivä -huoh

minkki