Kokemuksia keto actives
Hei,
Onko kellään kokemusta keto actives nimisestä laihdutusvalmisteesta? Olen nainen 173/83 ja haluaisin laihtua
Kommentit (33)
Miten te uskallatte syödä kaikenmaailman ihme kapseleita? Hyvällä tuurilla on pelkkää jauhoa, huonolla tuurilla poksahtaa maksa tai munuaiset 😱
Sitäpaitsi, on ehkä idioottimaisinta ikinä syödä "keto kapseleita", kun sitä ketoosia ei voi aiheuttaa mitenkään muuten kuin vähentämällä ne hiilarit siitä ruokavaliosta minimiin. Ihan ilmaiseksi, ei tartte maksaa mitään kenellekään. Tuolla pilleri-mentaliteetilla kun ootte liikenteessä, niin on ihan 100% varmaa, että jokainen kadottamanne kilo tulee tuplana takaisin.
Tilasin kans noita pillereitä pari viikkoa sitten ja tänään tuli postissa. Mielenkiinnolla odotan näitä 😂
Joko on tullut jotain tuloksia? Kannattaako tilata itselle? Tai onko kokemuksia Keto F-burn kapseleista?
Olen tilanut Keto Plus tapletteja purkin ja syönyt niitä nyt kaksi viikkoa, eikä mitän vaikutusta. Painoni on vaan noussut vähän.
Voi itku! Milloin ihminen ymmärtää, että ei ole taikapilleriä, jolla huonot valinnat voi nollata?
Mitkään laihdutustuotteet eivät auta.
Laihduttaminen ei auta.
Ainoastaan elämäntaparemontti auttaa. Laihdutuksessa lihot laihduttamasi kilot takaisin 1-3v aikana ja usein tuplana.
Lopeta kierre tähän pisteeseen ja sen sijaan aloita ELÄMÄNTAPAREMONTTI.
Elämäntaparemontti tarkoittaa, että muutat syömisesi sellaiseksi, että voit saavuttaessasi ihannepainon syödä samalla tavalla ruokaa ja jatkat sitä myös sen jälkeen kun olet ihannepainossasi. Tällä tavalla saat pysyvät tulokset.
Mitä nuo sisältää? Miten liittyy ketoon?
Vaikuttaa huijaukselta. Ainakin näitä julkkiksia on käytetty luvatta mainoksissa. Harmi, ehdin jo innostua 😂
Kyllä huijauksen puolelle menee. Kokeillut 4 viikkoa. Ei mitään tuloksia vaikka olen katsonut mitä suuhuni laitan.En tilaa enää.
Olen käyttänyt kyseinen lääkken, olen laihtunut -7kg 2 viikossa. Mutta en ole varmaa johtuuko kyseistä lääkestä kun en syönyt niitä säännöllisesti, mutta lääken käyttö aikana olen poistanut kokonaan sokeria, herkkuja rasva pois ruokavaliostastani!
Laihdutuslääke - https://tonzes.com/slimfi.htm Olen pudottanut yli 14 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää.
Itse sain pillerit muutamia päiviä sitten jotenki kumma olo tullut niistä vie mulla ruokahalun kokonaan päivässä riittää yksi leipä ja sen jälkeen täytyy juosta vessaan…