Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten ikuinen haluttomuus käyttää kondomia yhdenillan jutussa/suhteen alussa, en ymmärrä

Vierailija
23.01.2021 |

" Ei mulla oo tauteja." "Ei seiso kumin kanssa". Jne jne. Loputtomasti selityksiä ja tekosyitä. Ehkä se paljas tuntuu paremmalta joo, mutta onko sitten kivaa kun heppi kutisee?

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen naisen kanssa olen ollut ja kolme heistä pyysi voiko kumin ottaa pois kun itse sen aina laitan. Kuulemma sama kuin söisi karkin käärepaperin kanssa.

Minulla hyvin samanlainen taustakokemus, eipä ole naiset sitä kumia kyselleet.

Vierailija
82/104 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kanssa saa käyttää kumia aina. En syö hormooneja enkä tule syömään. By the way, viimeisimmässä suhteessa käytettiin aina kortsua ja edellisissä ei. Ennen oli paljon tulehduksia. Tässä kortsusuhteessa ei mitään. Suosittelen 👌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ihmettelin jo nuorena, 18-20vuotiaana kun kundit halusi panna paljaalla mutta nyt nelikymppisenä olen huomannut, että sama meno jatkuu. 

Vierailija
84/104 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni alkoi vinkua ekalla yhteisellä kerrallamme että kyllä me voidaan olla ilman kondomia, mehän tunnetaan  jo ym. Oltiin tuossa vaiheessa seurusteltu  3kk. Koska olin juonut vähän viiniä suostuin ja kohta sitten olikin sitkeä pissatulehdus, joka osoittautui klamydiaksi! :(  Mies kiisti että olin sen häneltä saanut ja suhde kaatui siihen.

Siisti, työssäkäyvä nelikymppinen mies, ei mikään juoppo tms

Vierailija
85/104 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä oon ainoan sukupuolitautini saanut nimenomaan naiselta!

M46

Vierailija
86/104 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOOOOL! Näistä kommenteista oikein loistaa ongelman ydin. "Mitä ne sp-testit on? Riittääx et on klamydia tutkittu?" "Ei kukaan niissä testeissä kumminkaan käy." "Eihän naisen tarvitse suostua ilman kumia panemiseen, silti sitä voi ehdottaa." "Ei mulla mitään tauteja ole, kun ei kutise."

9kk myöhemmin. PAHA NAINEN PAKOTTI ISÄKSI.

Vierailija
87/104 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lerpahtaa kun rupeaa kumin kanssa sähläämään ja nainen odottaa passiivisesti lahnana että jotain tapahtuisi.

eräs urologi kertoi urologian luennolla, että jos miehellä lerpahtaa kumia laittaessa, se kertoo kehittyvästä (tai jo olemassaolevasta) potenssihäiriöstä. jos tuossa vaiheessa alkaa tekemää asialle jotain, voi välttyä impotenssilta. Keinoja ovat mm. sellainen liikunta, joka parantaa verenkiertoa, lihasjumppa (kyllä, mies voi kehittää erektiotaan alapään lihasjumpalla), terveellinen ravinto ja yksinkertaisesti opetella kondomin käyttö. nykymaailmassa kumeja on eri kokoisia ja jopaeri mallisia, niitäkin voi käyttää hyödyksi. ottaa selville minkä muotoinen oma on ja valita kumi sen mukaan.

Sepä onkin monesti henkinen ongelma, siinä ei mitkään lihasjumpat auta. Ainakin itselläni näin. Yksin ollessa ei minkäänlaisia ongelmia erektion kanssa, mutta naisen kanssa iskee suorituspaineet päälle. Millähän tuon päänupin saisi rentoutumaan? Siinä ei ainakaan auta se, että joutuu vielä kumin kanssa säheltämään.

Nimenomaan näin. Kumin laittaminen tekee seksiin tauon ja vie ajatukset siihen, mihin ne ei saa mennä, eli siihen, että lakkaako nyt seisomasta ja tuo vaan tuossa odottaa. Ja silloin lakkaa ihan varmaan seisomasta. Ei se ole mikään fyysinen asia.

Itse en ole käyttänyt kondomia elämäni aikana varmaan kymmentäkään kertaa. Onneksi on ollut pitkäaikaisia terveitä kumppaneita. Äärimmäisen epäkiihottava koko kumi muutenkin, haiseekin kamalalle. 

Vierailija
88/104 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kondomia käyttänyt enkä aio käyttää. Mutta minua ei yhdyntä kiinnostakaan ollenkaan. Nuoleminen ja jalkaseksi riittävät minulle.

Vierailija
89/104 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lerpahtaa kun rupeaa kumin kanssa sähläämään ja nainen odottaa passiivisesti lahnana että jotain tapahtuisi.

eräs urologi kertoi urologian luennolla, että jos miehellä lerpahtaa kumia laittaessa, se kertoo kehittyvästä (tai jo olemassaolevasta) potenssihäiriöstä. jos tuossa vaiheessa alkaa tekemää asialle jotain, voi välttyä impotenssilta. Keinoja ovat mm. sellainen liikunta, joka parantaa verenkiertoa, lihasjumppa (kyllä, mies voi kehittää erektiotaan alapään lihasjumpalla), terveellinen ravinto ja yksinkertaisesti opetella kondomin käyttö. nykymaailmassa kumeja on eri kokoisia ja jopaeri mallisia, niitäkin voi käyttää hyödyksi. ottaa selville minkä muotoinen oma on ja valita kumi sen mukaan.

Sepä onkin monesti henkinen ongelma, siinä ei mitkään lihasjumpat auta. Ainakin itselläni näin. Yksin ollessa ei minkäänlaisia ongelmia erektion kanssa, mutta naisen kanssa iskee suorituspaineet päälle. Millähän tuon päänupin saisi rentoutumaan? Siinä ei ainakaan auta se, että joutuu vielä kumin kanssa säheltämään.

Nimenomaan näin. Kumin laittaminen tekee seksiin tauon ja vie ajatukset siihen, mihin ne ei saa mennä, eli siihen, että lakkaako nyt seisomasta ja tuo vaan tuossa odottaa. Ja silloin lakkaa ihan varmaan seisomasta. Ei se ole mikään fyysinen asia.

Itse en ole käyttänyt kondomia elämäni aikana varmaan kymmentäkään kertaa. Onneksi on ollut pitkäaikaisia terveitä kumppaneita. Äärimmäisen epäkiihottava koko kumi muutenkin, haiseekin kamalalle. 

Aika paskaa seksiä jos ei voi 10 sekunniksi pysähtyä laittamaan kortsua. Kertoo ettei oo kauhean rento meno. Nykyisin kondomit ei edes haise enää voimakkaalle.

Vierailija
90/104 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, likaista. 😖

Vierailija
91/104 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu.

kerro yksin hyvä syy

Vierailija
92/104 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet: " Ei se tunnu kumin kanssa miltään," "Susta näkee ettei sulla ole tauteja" "Jos syöt pillereitä mikä ongelma on?"

Miehet myöhemmin " Äm mä tartutti muhun herpeksen!" "Se   huijasi itsensä raskaaksi!"

Vierailija
93/104 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Eikä unohdeta sitä, et mies ei mukamas kykene luottamaan naiseen, jos haluu käyttää kondomia joka ikinen kerta vaikka olis ollu naisen kanssa 40 vuotta. :)

Häh? Puhutko nyt omasta kokemuksesta vai mutuiletko vaan? Lisäksi jos mies ja nainen ovat samaa ikäluokkaa ja oltu 40 vuotta yhdessä, ei ehkäisyä tarvitse enää.

Vierailija
94/104 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme touhua ettei suostuta edes kumia käyttämään, mutta kuitenkin samaan aikaan vaaditaan ettei elareita tarvitsisi maksaa... Onneksi tapailen vain korkeasti koulutettuja miehiä, käyttävät kumia ja hoitavat mahdolliset taudit pois. 

Vierailija
95/104 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan hyvin masentunut ja rikki ja lisäksi sain tietää, että että exäni oli tartuttanut minuun kondylooman  ja visvasyylän. Menin tk:sta turtana apteekin sijaan terassille ja aloin juoda kaljaa. Seuraani liittyi tuntematon  mies jonka luo päädyttiin sitten myöhemmin jatkoille ja kun  kaivoin kortsun esiin, niin mies heitti sen ylimielisesti kädestäni lattialle" Ei me tarvita!" Olin  nuori nätti blondi, enkä varmaan näyttänyt miltään tautiv""ta.

Ajattelin, että olkoot sitten!  Aamulla  luikin tieheni sanomatta mitään. En tiedä, mitä mies ajatteli kun munanvarsi alkoi kukkia.. 

Tuosta on 22 vuotta enkä ole ylpeä itsestäni, mutta toisaalta olenko minä yksin tarinan pahis.

Vierailija
96/104 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Mä en ymmärrä et miks ekalla kerralla pitäis käyttää, jos sen myöhemmin jättää pois?

Äläkä sössötä että "noku käydään molemmat SP testeissä"..

Ette te kuitenkaan käy.

Siksi, että se "myöhemmin" ei välttämättä tule ollenkaan.

Vierailija
97/104 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just pariviikkoa sitten kävi näin. Olis ollu kyllä mukana, mutta kun ei vaadittu, niin laittamatta jäi. Ei kutise onneks.

Ennemmin varmaa ottaisit kutinan kuin 18vuoden elareiden maksun?

Kysyin ehkäisystä, sanoi itse että on pillerit. Riittää mulle. Olisin kyllä kumin laittanu jos olisi pyydetty.

Tällä ”ehkäisy kunnossa, mullon pillerit” -menetelmällä koko kaveripiirini (miehiä) saivat samalta - siistinnäköiseltä ja kunnolliselta - opiskelijatytöltä jonkun taudin.

Yhdellä alkoi kuseminen tuntua piikkilangalta, toisella kikkeli tippasi, kolmannella kumma kutina ja näppylää. Yksi kävi testeissä ja info levisi että olivat kaikki saaneet sen siltä samalta muijalta.

Vierailija
98/104 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynuoret ei selvästikään muista 80-luvun seksivalistusta ja AIDS:ia.

Vierailija
99/104 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs hormonit sitten? Yksi merkki teki minusta itsetuhoisen, toinen sai aggressiiviseksi tappelijaksi, kolmas pani itkemään päivittäin, neljäs sai naamani kukkimaan finniketona ja viidennestä alkoi kasvoihin kasvaa partakarvoja. Ja sitten vielä ne veritulpat.

Mieluummin olen ilman e-pillereitä.

Vierailija
100/104 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paskaa seksiä jos ei voi 10 sekunniksi pysähtyä laittamaan kortsua. Kertoo ettei oo kauhean rento meno. Nykyisin kondomit ei edes haise enää voimakkaalle.

No ei ole rentoa jos ei omassa päässään pysty rentoutumaan. Naisena on helppo puhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme