Miesten ikuinen haluttomuus käyttää kondomia yhdenillan jutussa/suhteen alussa, en ymmärrä
" Ei mulla oo tauteja." "Ei seiso kumin kanssa". Jne jne. Loputtomasti selityksiä ja tekosyitä. Ehkä se paljas tuntuu paremmalta joo, mutta onko sitten kivaa kun heppi kutisee?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo sua haittaa? Se muodostuu ongelmaksi vain jos nainen on niin pöhkö, et suostuu olemaan ilman. Ei se ole hölmö joka pyytää, vaan se joka antaa/suostuu...
Eli tämä on siis pelkästään naisten vastuulla? Ja auta armias sitä itkua, kun hups, nainen tuleekin raskaaksi eikä suostu tekemään aborttia. Paska ämmä tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miks ehkäisy olisi vaan miehen vastuulla? Enpä tuollaisten naisten kanssa mitään haluaisikaan...
Kun kummallakin on kumi mukana ja yhteistuumin kumia käytetään, kantavat molemmat vastuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ehkäisy olisi vaan miehen vastuulla? Enpä tuollaisten naisten kanssa mitään haluaisikaan...
Miksi ehkäisy olisi vain naisten vastuulla kaikkine hormonaalisen ehkäisyn mahdollisesti jopa fataaleine sivuvaikutuksineen?
Naisillehan vaihtoehtoja on vaikka kuinka paljon. Mut jos haluan seksiä kumin kanssa, niin menen maksulliselle. Ainakin saan sellaista kuin haluan
No onpa ikävää. Harmittaa nyt kyllä kamalasti, että jään ilman moisen neropatin munaa.
Vierailija kirjoitti:
Lerpahtaa kun rupeaa kumin kanssa sähläämään ja nainen odottaa passiivisesti lahnana että jotain tapahtuisi.
No älä sählää vaan laita se päälle ja eiku selkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kummallakin on kumi mukana ja yhteistuumin kumia käytetään, kantavat molemmat vastuunsa.
Ja muistakaa molemmat täpätä applikaatiosta hyväksyntä että on molemminpuolista seksiä, ettei tulenoikeusjuttua jälkikäteen.
Ihan kaikki miehet taas kerran. Ihan kaikki.
Miksi sitten ap ja kaikki naiset jakaa sitä limatussuaan paljaalla? Onko ap tahdoton panoalusta mälläämiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ehkäisy olisi vain naisten vastuulla kaikkine hormonaalisen ehkäisyn mahdollisesti jopa fataaleine sivuvaikutuksineen?
Naisillehan vaihtoehtoja on vaikka kuinka paljon. Mut jos haluan seksiä kumin kanssa, niin menen maksulliselle. Ainakin saan sellaista kuin haluan
Vinkkaatko mulle vaikka privalla, keneltä maksullisesta saat sellaista kuin haluat?
Valtaosa ulkkareista ollut tähän mennessä valtavia pettymyksiä ..
Nainen merkataan laskemalla siittiöt sisään ja minulle tärkeää on tuo merkkaaminen.
Nainen saa nykyään lapsen kunnallisella keinohedelmöityksellä terveestä ja fiksusta miehestä, ei tarvita mitään tautipesäisiä baaripanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lerpahtaa kun rupeaa kumin kanssa sähläämään ja nainen odottaa passiivisesti lahnana että jotain tapahtuisi.
eräs urologi kertoi urologian luennolla, että jos miehellä lerpahtaa kumia laittaessa, se kertoo kehittyvästä (tai jo olemassaolevasta) potenssihäiriöstä. jos tuossa vaiheessa alkaa tekemää asialle jotain, voi välttyä impotenssilta. Keinoja ovat mm. sellainen liikunta, joka parantaa verenkiertoa, lihasjumppa (kyllä, mies voi kehittää erektiotaan alapään lihasjumpalla), terveellinen ravinto ja yksinkertaisesti opetella kondomin käyttö. nykymaailmassa kumeja on eri kokoisia ja jopaeri mallisia, niitäkin voi käyttää hyödyksi. ottaa selville minkä muotoinen oma on ja valita kumi sen mukaan.
Sellaiset keksityt urologit ja paskapuheet sieltä sitten. Ja toki naiset tämänkin nielee.
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa nykyään lapsen kunnallisella keinohedelmöityksellä terveestä ja fiksusta miehestä, ei tarvita mitään tautipesäisiä baaripanoja.
No montakos olet voimaantuneena naisena tehnyt?
Ihan voi tulla frigidimiesvihaajalle yllärinä, että seksiä harrastetaan ihan ilman lisääntymistarkoitustakin
Mulle on mies tehnyt niin, että otti salaa kumin pois kun asento vaihtui. Kehtasi pyytää vielä leffaan tuon jälkeen. En suostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo sua haittaa? Se muodostuu ongelmaksi vain jos nainen on niin pöhkö, et suostuu olemaan ilman. Ei se ole hölmö joka pyytää, vaan se joka antaa/suostuu...
Eli tämä on siis pelkästään naisten vastuulla? Ja auta armias sitä itkua, kun hups, nainen tuleekin raskaaksi eikä suostu tekemään aborttia. Paska ämmä tietenkin.
Eli sinä otat jokaisen spermat ihan mukisematta sinne tynnyrin kokoiseen viemäriisi?
Et osaa kieltäytyä?
Naisen kevytkenkäisyydestä saatu tauti on miehen vika ?
Vierailija kirjoitti:
Mulle on mies tehnyt niin, että otti salaa kumin pois kun asento vaihtui. Kehtasi pyytää vielä leffaan tuon jälkeen. En suostunut.
Mulle on tehty samoin. En käyttänyt muuta ehkäisyä. Kävi tuuri, eikä tullut tauteja tai vauvoja.
Kutisee se pimppakin sitte jos heppikin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en käytä hormonaalista ehkäisyä ja jos tulisin raskaaksi, pitäisin lapsen. En siis valehteliso tästä asiasta, mutta jos mies ei kysy ja ollaan ilman kumia, en ole valehdellut. En yhtään pistäisi pahaksi jos saisin lapsen, vaikka yksinkin.
Haluaisit vaikka jokun random-baaripanon kanssa lapsen ja kasvattaisit sen yksin? Kuulostat niin lapselliselta ja vastuuttomalta, että toivon ettet raskaudu.
En harrasta random-baaripanoja, en hyppää vieraiden kanssa sänkyyn, en ekoilla, tokilla tai kolmansillakaan treffeillä.
Ei karkkiakaan syödä kääreet päällä 😜