Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Supertartuttajat vastuuseen?

Vierailija
23.01.2021 |

Vai meneekö se nyt niin, että saa liikkua vapaasti ja levittää tappavaa tautia? Varmasti on supertartuttajilla paha mieli, mutta niin on niillä sairastuneillakin ja hoitohenkilökunnalla.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tätä pashanjauhantaa vois jo lopettaa?

Vierailija
2/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajattelit toteuttaa? Miten varmistat, että menevät testiin, jos tällainen uhka on olemassa? Miten ajattelit käsitellä oireettomat tartuttajat? Millä perusteella rankaiset heitä, kun omaehtoinen karanteeni on suositus? Mistä laista rangaistussäännös löytyy?

Tilanne voi olla toinen jos rikkoo nimenomaan tartuntatautilain mukaisesti määrättyä karanteenia tai eristystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supertartuttajassa on negatiivinen varaus, kun taas tartunnan saaneissa on ollut positiivinen varaus. Näin nämä sähkövaraukset kuljettavat hiukkasia ja niiden mukana viruksia. Näin talvella kun ilma on kuivaa, nämä sähkövaraukset näyttelevät entistä suurempaa osaa tartunnoissa. Muistakaa maadoittaa itsenne, niin vältytte supertartuttajan aiheuttamalta hiukkashyökkäykseltä.

Vierailija
4/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä kuolee enemmän vitutukseen...

Että sellanen tosi tappava tauti.

Vierailija
5/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollit voisi laittaa mielen hoitolaitokseen.

Vierailija
6/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viina tappaa vuodessa vähintään viisinkertaisen määrän kuin korona. Mikä kielletään ensiksi?

Vierailija
7/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi ottaa saksan käytännön ja 1000€ sakkoa per tartutettu jos karanteeni sääntöä rikkoo ja maskittomuudesta 300€ sakko.

Vierailija
8/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tarkkaa määrää mutta paljon taisin ehtiä ainakin altistamaan jos en tartuttamaan. En ymmärrä miksi se minun vastuullani olisi, työnkuvani sattuu olemaan sellainen että viikon aikana käyn useiden asiakkaiden tiloissa ja kohtaan useita ihmisiä. Luonnollisesti jos minua rangaistaisiin siitä että tein työni menisin yhä koronassa kaikeasa hiljaisuudessa sinne kertomatta kenellekään.

Vierailija
9/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIV:n tahallinen tartuttaminen on rangaistavaa. Lakia voitaisi soveltaa myös koronan osalta.

Vierailija
10/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi ottaa saksan käytännön ja 1000€ sakkoa per tartutettu jos karanteeni sääntöä rikkoo ja maskittomuudesta 300€ sakko.

Topakkaa öyhötystä jälleen havaittavissa. 😷

Vierailija
11/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olettaa, että suomalaiset vuoden vouhotuksen jälkeen pysyisivät kotona. Suomalaisten järki ei vaan riitä siihen.

Vierailija
12/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo on tosi pieniä sakkoja. Monessa maassa on paljon isommat.

Vierailija
13/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä lain perusteella?

On hauskaa leikkiä ajatusleikkiä ja miettiä mitä itse tekisi päättäjänä, mutta yleensä realiteetit (kuten perustuslaki) tuppaavat unohtumaan.

Vierailija
14/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tarkkaa määrää mutta paljon taisin ehtiä ainakin altistamaan jos en tartuttamaan. En ymmärrä miksi se minun vastuullani olisi, työnkuvani sattuu olemaan sellainen että viikon aikana käyn useiden asiakkaiden tiloissa ja kohtaan useita ihmisiä. Luonnollisesti jos minua rangaistaisiin siitä että tein työni menisin yhä koronassa kaikeasa hiljaisuudessa sinne kertomatta kenellekään.

Niin, eihän yksilöllä ole vastuuta, oikeuksia vaan. Koppiin joutaisit hetkeksi.

15/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viina tappaa vuodessa vähintään viisinkertaisen määrän kuin korona. Mikä kielletään ensiksi?

Nämä vertaukset ovat niin surkeita. Viinaan kuolleisuus on lineaarista kun taas pandemiassa kuolleisuus on exponentaalista. Ymmärrän kyllä pointtisi; korona ei ole kaiken tämän sirkuksen arvoinen uhka. 

Vierailija
16/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä lain perusteella?

On hauskaa leikkiä ajatusleikkiä ja miettiä mitä itse tekisi päättäjänä, mutta yleensä realiteetit (kuten perustuslaki) tuppaavat unohtumaan.

Kaikkia lakeja voidaan muuttaa, jopa perustuslakia. - eri

Vierailija
17/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HIV:n tahallinen tartuttaminen on rangaistavaa. Lakia voitaisi soveltaa myös koronan osalta.

Mikäli kyseessä on tahallinen taltuttaminen, tämä pätee jo tällä hetkellä myös koronaan.

Miten todistat tahallisen tartuttamisen?

Vierailija
18/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HV:n tahallinen tartuttaminen on rangaistavaa. Lakia voitaisi soveltaa myös koronan osalta.

Mikäli kyseessä on tahallinen taltuttaminen, tämä pätee jo tällä hetkellä myös koronaan.

Miten todistat tahallisen tartuttamisen?

Pakkokaranteeni ja pakkotesti ulkomailta tullessa. Ulkomailta viimeaikaiset supertaruttajat tulleet.

Vierailija
19/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koppiin vaan kaikki joilla korona. Sitä kun tartuttaa usein jo ennen oireita.

Vierailija
20/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi olla vastuussa työstä jonka työnataja myy ja asiakas ostaa? Olen palvelu joka myydään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä