Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
Sergei jätti kyllä ihan kylmäksi, pelkkää teatteria.
Sergei on komea, karismaattinen, sympaattinen, upea ääni, hyvä esiintyjä ja pukeutuu ja laittautuu hyvin. Suuri vääryys, että putosi. Mitä kulissien takana tapahtui? Harvinaisen hyvä kokonaisuus. Luulin, että voittaa. Järkyttävää, että putosi. Meni nyt mielenkiinto koko ohjelmaan. Milloinpa se elämä olisi ollut oikeudenmukainen.
Toisella kappaleella olisi kirkkaasti hatkossa. Harmittaa :(.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli tuosta biisistä ihan James Bond- biisin tunnussävel mieleen. Sopis siis vaikka seuraavaan Bondiin tunnussäveleksi elokuvan alkuun. Tykkäsin. 🥰
Näiden tiputusten valossa ällöttää Tonin ja Sipen myyntipuheet "ääni ratkaisee" - vaiheessa. Kaksikko puhui kuin helppoheikit ja saivat monet laulajista tiimiinsä tyhjillä lupauksilla ja pelkällä sanahelinällä. Jonkun toisen valmentajan tiimissä nämä oikeasti lahjakkaat laulajat olisivat päässeet pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli tuosta biisistä ihan James Bond- biisin tunnussävel mieleen. Sopis siis vaikka seuraavaan Bondiin tunnussäveleksi elokuvan alkuun. Tykkäsin. 🥰
Siis Skyfall ON jo yhden Bond -leffan tunnari.
Sergei ihan nro 1. Miten voi olla että onneton mimmi kiilaa ykkösen asemaan ja megalaulaja tippuu???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sergein esittämä kappale oli Arthur Hamiltonin vuonna 1953 säveltämä ja sanoittaman Cry me a river, jonka on levyttänyt ensimmäisenä Julie London vuonna 1955.
Ihme ja kumma kirjoitti:
Sergei ihan nro 1. Miten voi olla että onneton mimmi kiilaa ykkösen asemaan ja megalaulaja tippuu???
Tää on Suomen vof.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sergein esittämä kappale oli Arthur Hamiltonin vuonna 1953 säveltämä ja sanoittaman Cry me a river, jonka on levyttänyt ensimmäisenä Julie London vuonna 1955.
Tätä tarkoitinkin. Kyllä mä tiesin, että Adelen Skyfall on jo kuultu Bondin tunnarina. Mutta tätä Cry meca river-versiota ei vielä ole.
T: Se tätä Sergein biisiä Bondin tunnariksi ehdottanut.
Siret on yhtä luonteva lavalla kuin opettajankoulutuslaitoksen kiltti kympin tyttö joka tajuaa löytävänsä itsensä tarkkailukoululaisten luokan edestä.
Siis Cry me a river-versiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä tarkoitinkin. Kyllä mä tiesin, että Adelen Skyfall on jo kuultu Bondin tunnarina. Mutta tätä Cry meca river-versiota ei vielä ole.
T: Se tätä Sergein biisiä Bondin tunnariksi ehdottanut.
Eikö muka kuulosta?
Vierailija kirjoitti:
Sergei on komea, karismaattinen, sympaattinen, upea ääni, hyvä esiintyjä ja pukeutuu ja laittautuu hyvin. Suuri vääryys, että putosi. Mitä kulissien takana tapahtui? Harvinaisen hyvä kokonaisuus. Luulin, että voittaa. Järkyttävää, että putosi. Meni nyt mielenkiinto koko ohjelmaan. Milloinpa se elämä olisi ollut oikeudenmukainen.
No jos on noin hyvä, pääsee varmaan levyttämään ilman ohjelmaa.
Aissaakeli katsoin uudestaan tän Highway to hell -vedon... Aivan kamala :D Apua. Millan kanssa erilaisia, mutta yhtä huonoja. Sergei olisi ansainnut mennä jatkoon vaikka olis laulanu Ukko Nooan.
Toni ja sipe tietää ehkä vähän paremmin ketä kannattaa pistää jatkoon. Ja btw Toni ja Sipe ei todellakaan oo homofobisia.
Vierailija kirjoitti:
Toni ja sipe tietää ehkä vähän paremmin ketä kannattaa pistää jatkoon. Ja btw Toni ja Sipe ei todellakaan oo homofobisia.
Tietää ja tietää. Se ei silti tarkoita että niiden valinnoista pitäisi tykätä. Mun mielestä Milla ja tää naiskarjuja ei osaa laulaa. Hirveetä mölinää molemmat. Eri tavalla mutta huonolla tavalla molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkö kannattaa? millä tavalla on ok, että parhaat laulajat eivät pääse jatkoon. Se on erittäin ärsyttävää!
Vierailija kirjoitti:
Aissaakeli katsoin uudestaan tän Highway to hell -vedon... Aivan kamala :D Apua. Millan kanssa erilaisia, mutta yhtä huonoja. Sergei olisi ansainnut mennä jatkoon vaikka olis laulanu Ukko Nooan.
No viimeinen suomalainen piti laittaa jatkoon, vaikka oli huono laulaja. Parempia laulajia tiputti pois. 🙄
Miten toni ja sipe pystyivät tipputtamaan Sergein, joka on koko kisan taitavin laulaja ja karismaattinen persoona (ainoa, joka jäi mieleeni ääni ratkaisee -vaiheesta). Tuon jennyn veto oli taas aivan kauheaa rääkymistä ja läähätystä, kuin olisi maratonin juossut. Hyvä esiintyjä pystyy suoriutumaan niin, että se näyttää helpolta. Vertailun vuoksi, Voicessa on aiemminkin 6. kaudella (ääni ratkaisee -vaiheessa) nainen esittänyt Highway to hell kappaleen ja vielä paljon PALJON paremmin kuin, mitä eilen kuultiin. -->https://www.ruutu.fi/video/2878662