Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
Vierailija kirjoitti:
Tuo Sheena oli ihan hirmuisen hyvä silloin alkukarsinnoissa, mutta ei oikein loistanut tässä kappaleessa.
No ei kun oli niin törkeän huono biisi. Muutenkin jotkut lauluvalinnat ihmetyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea tehdä eroa esiintyjien välillä jostain Bumtsibum-kappaleesta jossa toistetaan sama säe kymmenen kertaa, eri sanoilla vaan.
Hauska kommentti Dannyltä, että oli hienoa, että nää neidot vain lauloivat eikä haluneet tehdä itsestään mitään numeroa. (lue: Terveisiä Erikalle!)
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku mikä tatuointi Redin käsivarressa on? Jonkun kasvot.
Edesmennyt veli?
Tiesitkö, että tässä vaiheessa ohjelmaa ei ole vielä stylisti edes mukana? Osallistujat stailaavat itse itsensä.
T. Kisaan osallistunut
Vierailija kirjoitti:
Danny tosiaan stailattu Austin Power senioriksi :D
Dannyn kaikki ohjelmassa käyttämät vaatteet ovat hänen omiaan, joita hän on pitänyt esityksissään vuosien aikana.
Kuka jäänyt Redin tiimistä pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku mikä tatuointi Redin käsivarressa on? Jonkun kasvot.
Tietää. Redrama itse.
Tarkoittiko tää siis sitä että redrama on tatuoinut oman naamansa käsivarteensa?
?!, kirjoitti:
Tiesitkö, että tässä vaiheessa ohjelmaa ei ole vielä stylisti edes mukana? Osallistujat stailaavat itse itsensä.
T. Kisaan osallistunut
Tuomarit on kai stailattu?
?!, kirjoitti:
T. Kisaan osallistunut
Kannattaisi ottaa stailisti mukaan viimeistään nyt.
Rasittava kipale, joskin tuttu ja kulunut näissäkin kisoissa. Molemmat hyviä, mutta Margitissa hivenen enemmän sitä mitä tarvittiin tässä laulussa. Huono laulu valinta paremmallekin laulajalle joten niukat tuhinanuhtelut valmentajalle.
Vaisu esitys. Parempia on tippunut pois.
Nyt on yksi kauneimmista lauluista mitä on tehty! Maailma on kaunis 😍😍
Ellinoora, ei sanat riitä kertomaan.
Eiks juha tapio esittänyt tätä jossain mainoksessa?
Tällä kolmannella Tauski saundi
Jotenkin tulee tangomarkkina-fiilikset tästä esityksestä.
Tietää. Redrama itse.