Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
Tuota Laura Närhen kappaletta laulavaa duoa oli ihana kuunnella. Parhaimpia tällä kaudella.
Aika hyvä. Vaalean esitys ehkä vähän sujuvampi mutta hyvä ääni noilla on molemmilla.
Aika pliisu viisu mutta laulajat olivat hyviä.
Upea esitys. Oikeanpuoleinen mielestäni parempi, todella hyvä tulkitsija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny tosiaan stailattu Austin Power senioriksi :D
https://images.app.goo.gl/dKBdMEuwKT5WajHZ6.
Oli jo 70-luvulla sama tyyli.Hän on itse suunnitellut pukujansa esim tuon vinovetoketjuisen.
Näin luin myös lehdestä. Mutta se mikä oli hyvä 70-luvulla niin ei välttämättä natsaa enää tänäpäivänä.
Toivottavasti molemmat saavat jatkaa.
Hyppäsin mukaan kesken kauden. Ei ole huvittanut katsoa, kun iltapäivälehdet spoilasivat koelaulujen cliffhangerit aina ennakolta :(
Sellaista kysyisin, että onko tällä kaudella taas se tilanne, että yhdellä valmentajalla on vähän heikompitasoinen tiimi? Ja Redillä varmaan taas kiinnostavimmat laulajat?
Redraman ja Apulannan tiimit ovat korkeampitasoisia kuin Maijan ja Juhan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny tosiaan stailattu Austin Power senioriksi :D
https://images.app.goo.gl/dKBdMEuwKT5WajHZ6.
Oli jo 70-luvulla sama tyyli.Hän on itse suunnitellut pukujansa esim tuon vinovetoketjuisen.
Näin luin myös lehdestä. Mutta se mikä oli hyvä 70-luvulla niin ei välttämättä natsaa enää tänäpäivänä.
Älä nyt. Ei sitä voi tietää, mitä kahdeksankympin kriisi saa aikaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Onko Erin raskaana?
Näyttää siltä että olisi.
Nyt on ihanimmat kilpailijat vuorossa<3
Minä en oikein tajunnut aiemmin sitä Gilbertin hehkutusta. Saapa nähdä nyt.
Mahtavat äänet. Saa nähdä kuka tippuu sohvalta.
Minusta on tosi tylsää katsoa esitystä, jossa laulaja pitää koko ajan silmiä kiinni, eikä ota katsojiin kontaktia kuten nämä miehet. En vaan saa irti tunnetta. Onko muut samaa mieltä?
Upeita laulajia, outo kappalevalinta. Toivottavasti saavat molemmat jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Erin raskaana?
Se on hänen oma asiansa. Vaikka kyseessä on vauva palsta, hyviin käytöstapoihin ei kuulu tuollainen ihmettely. Se, joka on raskaana, kertoo siitä itse, jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Erin raskaana?
Se on hänen oma asiansa. Vaikka kyseessä on vauva palsta, hyviin käytöstapoihin ei kuulu tuollainen ihmettely. Se, joka on raskaana, kertoo siitä itse, jos haluaa.
Voi hyvää päivää tätä puolestauhriutumista nyt taas.
Nyt kyllä meni kaunis biisi pilalle