Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
PORVOO PORVOO, TUO ON VANHA PORVO. JA TAIDETEHTAS ON MYÖS PORVOOSSAA.
Redrama, Maija, Juha, Sipe, Toni sekä Mr.Paasonen asuvat Porvoossa.
Ja Pyhimys on räppänyt Porvoossa.
Erikoisia nuo Maija Villkumaan ilmeet.
Viimeinen oli hyvä mutta mielestäni vähän tylsä.
Mua ärsyttää kommentoijien spoilaamiset.
Mua ärsyttää kommentoijien spoilaamiset.
Onko tolla joku stunt laulaja verhon takana? Ei tuo ennen ihan noinkaan hyvältä kuulostanut.
Se on kyllä huvittavan kuuloista, kun "ei englannin kieliset" alkaa riitelemään englanniksi. Oli se käsikirjotettu tai ei.
Kyllä Gilbert Redraman laulukisassa voitais :D ei ole oikeen laululahjalla siunattu
Redrama lauloi ihan hyvin. Symppis esitys.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Gilbert Redraman laulukisassa voitais :D ei ole oikeen laululahjalla siunattu
Häh? Hyvinhän Redrama lauloi. Eihän se Gilbertin tasoa ollut, mutta ei se huono ollut.
Sini Wirtapukki-kaksikolla on sana hallussa. Pidin niiden röyhkeästä asenteesta.
Muuten Redin lauleskelu olisi toiminut, mutta Olli ja Juha Tapio ovat jo käyttäneet tuon "serenadi sulle, jotta tulisit just mun tiimiin"-kortin jo. Keksisivät jotain uusia tapoja kosiskella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vy Pekkala oli todella hyvä. Miksei kukaan kääntynyt?
Ihan hyvä oli. Onko mies vai nainen? Sitä on pohdittu.
Oisko Vietna"milainen lady-boy. Joka tapauksessa esittää youtubessakin "male cover" biisejä. Mutta kiltin suomalaisen nallekarhun oloisen miehen löytänyt (ei yhtään edes homomainen). Mahtaako mies luulla olevansa naisen kanssa kimpassa... hmm, hieman outoa. Mutta siis hyvin esiintyi Vy joka ilmeisesti kulkee myös nimellä Vili. Ja tulevaisuutta olisi musiikkiteatterin parissa, jos joku hänet poimisi.
Höh, miksei Ruutu plussassa näy seuraavaa jaksoa. Ennen on voinut katsoa jo seuraavan viikon jakson.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vy Pekkala oli todella hyvä. Miksei kukaan kääntynyt?
Ihan hyvä oli. Onko mies vai nainen? Sitä on pohdittu.
Samoja mietteitä, oli hyvä laulamaan ja näyttävä artistin olemus. Mutta tietääkö joku hänet tarkemmin että olisiko tosiaan transnainen? Kun puhui tuosta opettelusta rakastamaan itseään...Eikä sillä että asialla olisi mitään väliä, kunhan nyt vaan kiinnostaa
Mieshän hän on
Mitäs viime kauden voittajalle kuuluu? Oliko se Juffi?
Minua harmittaa se, että moni hyvä/potentiaalinen ja persoonallinen/kiinnostava tippuu ja jatkoon on jo aiemmin päässyt huonompia... Joka vuonna sama harmituksen aihe.
Eihän näistä "voittajista" kukaan enää koskaan tule mitään kuulemaan, koko ohjelmaa tehdään pelkästään televiossarjan ja sen mainostujojen vuoksi...
Vierailija kirjoitti:
Mitäs viime kauden voittajalle kuuluu? Oliko se Juffi?
Mitä minkään kauden voittajille kuuluu? Kukaan ei tiedä, ne katoaa mystisesti kisan jälkeen. Olisko joku tuomareiden kannibalistinen kerho missä voittajat syödään voilla ja ruokakermalla salaatin kera.
Hm, luulin tätä paljon hehkutettua paremmaksi.