Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voice of Finland 2021 OFFICIAL

Vierailija
22.01.2021 |

Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?

Kommentit (4229)

Vierailija
601/4229 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maijan arviot esiintyjistä on ympäripyöreitä ja samanlaisia. Ylistää ja tervetuloa voiceen. Mitään persoonallista sanottavaa ei häneltä löydy.

Asiallinen. Onhan se kommentoinut, kuinka jollain on hieno "saundi" ja kuinka joku on ihan valmis artisti. Eipä tuossa parin minuutin esityksen perusteella vielä oikein kannata edes alkaa kummemmin analysoimaan vielä. Ottaa mukavasti kantaa, kun tuomarit keskenään arvioivat esiintyjää esityksen jälkeen.

Ehkä ei myöskään halua leimautua heti joksikin besserwisseriksi. Voi tulla esiin vielä hurja Maija.

Vierailija
602/4229 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulajien taso on laskenut. Viimeisimmässä jaksossa ei ollut yhtään sellaista, joka olisi säväyttänyt. Tällä Ruudun takaa-tyypillä oli kiva ääni. Hänessä voisi olla ainesta uudeksi Simo Silmuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/4229 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeästi kohteli Juhaa tämä virolainen naislaulaja.

Vierailija
604/4229 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maijan rinnat oli tämän illan lähetyksessä jotenkin eri tasossa ja liian lähekkäin. 

Vaikka olis kolme rintaa ja kaikki eri tasossa,  on silti sata kertaa parempi ja fiksumpi  kuin Anna Puu.

Ja mikä ongelma kolmessa rinnassa muka on? t. mies

Vierailija
605/4229 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin teki. Pääsi tyttö mun inhokkien joukkoon.

Mitä muuten on tämä jauhaminen tästä näytä itsesi sellaisena kuin olet. Olen epämusikaalinen, mutta kuuntelen musiikkia mielelläni ja minulla on suosikkiartisteja. Mutta ikinä en ajattele, että joku antaa esityksessä itsestään jonkun Tälläinen minä olen-kuvan. Kuuntelen varmaan väärin.

Vierailija
606/4229 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuten on tämä jauhaminen tästä näytä itsesi sellaisena kuin olet. Olen epämusikaalinen, mutta kuuntelen musiikkia mielelläni ja minulla on suosikkiartisteja. Mutta ikinä en ajattele, että joku antaa esityksessä itsestään jonkun Tälläinen minä olen-kuvan. Kuuntelen varmaan väärin.

Vierailija
607/4229 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jemina (Yorkin herttuatar) Sarah Fergusonin kolmas lapsi?

Vierailija
608/4229 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kappale Jeminalla. 

Vierailija
609/4229 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kuulee heti alusta lähtien että nyt on ainakin taitoa takana. 

Vierailija
610/4229 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä Teijalla on upea soundi.

Vierailija
611/4229 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanoi?

Vierailija
612/4229 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Margitilla on ihana vibraatto äänessään. Biisi oli outo mutta esitys upea.

613/4229 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Hedman on ehkä koko kisan paras tähän mennessä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
614/4229 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maijan arviot esiintyjistä on ympäripyöreitä ja samanlaisia. Ylistää ja tervetuloa voiceen. Mitään persoonallista sanottavaa ei häneltä löydy.

Eiköhän noiden ukkojen kehumispuheet riitä :D Maija nyt on tuollainen hieman analyyttinen, eikä mitään riekkujatyyppiä. Kiva, että joku edes on oma itsensä, eikä yritä jotain teatraalista roolia, jos ei sellainen tyyppi itsessään ole. Mielenkiintoista nähdä sen biisivalinnat ja muu, kunhan pääsee kisa oikein kunnolla vauhtiin. Ihan hyvin sopii porukkaan kuitenkin.

Analyyttinen? Hän ei ole onnistunut sanomaan mitään analyyttiselta haiskahtavaakaan koko kauden aikana. Täysin yhdentekevä.

Vierailija
615/4229 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Tämä Hedman on ehkä koko kisan paras tähän mennessä.

Olen samaa mieltä. Todella hieno esitys ja niin luonnollisen terve ääni.

Vierailija
616/4229 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ja sen elehtiminen ja pelehtiminen on todella erikoista ja outoa. Ihan kuin ei olisi kaikki muumit laaksossa... Mitä mahtaa rouva tavoitella tuolla esittämisellään? 

Vierailija
617/4229 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kilpailijat sanovat: Luulen, että valitsen Juhan, Maijan jne?: Eiväthän he luulee vaan valitsevat.

Vierailija
618/4229 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ja sen elehtiminen ja pelehtiminen on todella erikoista ja outoa. Ihan kuin ei olisi kaikki muumit laaksossa... Mitä mahtaa rouva tavoitella tuolla esittämisellään? 

Taasko sä juttelet täällä itseksesi? Pitäiskö taas kerran vihjata ettei ketään edelleenkään kiinnosta yksinäinen vinkumisesi maijasta. 

Vierailija
619/4229 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö Fiorella on olemassa? (Siis tämä vuosituhannen vaateliike, napapatoja, huonolaatuisia ihonmyötäisiä seksikkäitä vaatteita jne).

Vierailija
620/4229 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se hieno. Nyt saa taas ihmetellä mitä nää valmentajat keksii tälle kaverille esitettäväksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme