Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
Laulajien taso on laskenut. Viimeisimmässä jaksossa ei ollut yhtään sellaista, joka olisi säväyttänyt. Tällä Ruudun takaa-tyypillä oli kiva ääni. Hänessä voisi olla ainesta uudeksi Simo Silmuksi.
Törkeästi kohteli Juhaa tämä virolainen naislaulaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maijan rinnat oli tämän illan lähetyksessä jotenkin eri tasossa ja liian lähekkäin.
Vaikka olis kolme rintaa ja kaikki eri tasossa, on silti sata kertaa parempi ja fiksumpi kuin Anna Puu.
Ja mikä ongelma kolmessa rinnassa muka on? t. mies
Vierailija kirjoitti:
Niin teki. Pääsi tyttö mun inhokkien joukkoon.
Mitä muuten on tämä jauhaminen tästä näytä itsesi sellaisena kuin olet. Olen epämusikaalinen, mutta kuuntelen musiikkia mielelläni ja minulla on suosikkiartisteja. Mutta ikinä en ajattele, että joku antaa esityksessä itsestään jonkun Tälläinen minä olen-kuvan. Kuuntelen varmaan väärin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuten on tämä jauhaminen tästä näytä itsesi sellaisena kuin olet. Olen epämusikaalinen, mutta kuuntelen musiikkia mielelläni ja minulla on suosikkiartisteja. Mutta ikinä en ajattele, että joku antaa esityksessä itsestään jonkun Tälläinen minä olen-kuvan. Kuuntelen varmaan väärin.
Onko Jemina (Yorkin herttuatar) Sarah Fergusonin kolmas lapsi?
Välillä kuulee heti alusta lähtien että nyt on ainakin taitoa takana.
Tällä Teijalla on upea soundi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoi?
Margitilla on ihana vibraatto äänessään. Biisi oli outo mutta esitys upea.
Tämä Hedman on ehkä koko kisan paras tähän mennessä.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maijan arviot esiintyjistä on ympäripyöreitä ja samanlaisia. Ylistää ja tervetuloa voiceen. Mitään persoonallista sanottavaa ei häneltä löydy.
Eiköhän noiden ukkojen kehumispuheet riitä :D Maija nyt on tuollainen hieman analyyttinen, eikä mitään riekkujatyyppiä. Kiva, että joku edes on oma itsensä, eikä yritä jotain teatraalista roolia, jos ei sellainen tyyppi itsessään ole. Mielenkiintoista nähdä sen biisivalinnat ja muu, kunhan pääsee kisa oikein kunnolla vauhtiin. Ihan hyvin sopii porukkaan kuitenkin.
Analyyttinen? Hän ei ole onnistunut sanomaan mitään analyyttiselta haiskahtavaakaan koko kauden aikana. Täysin yhdentekevä.
Kaffepulla kirjoitti:
Tämä Hedman on ehkä koko kisan paras tähän mennessä.
Olen samaa mieltä. Todella hieno esitys ja niin luonnollisen terve ääni.
Vierailija kirjoitti:
Maijan arviot esiintyjistä on ympäripyöreitä ja samanlaisia. Ylistää ja tervetuloa voiceen. Mitään persoonallista sanottavaa ei häneltä löydy.
Samaa mieltä. Ja sen elehtiminen ja pelehtiminen on todella erikoista ja outoa. Ihan kuin ei olisi kaikki muumit laaksossa... Mitä mahtaa rouva tavoitella tuolla esittämisellään?
Miksi kilpailijat sanovat: Luulen, että valitsen Juhan, Maijan jne?: Eiväthän he luulee vaan valitsevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ja sen elehtiminen ja pelehtiminen on todella erikoista ja outoa. Ihan kuin ei olisi kaikki muumit laaksossa... Mitä mahtaa rouva tavoitella tuolla esittämisellään?
Taasko sä juttelet täällä itseksesi? Pitäiskö taas kerran vihjata ettei ketään edelleenkään kiinnosta yksinäinen vinkumisesi maijasta.
Vieläkö Fiorella on olemassa? (Siis tämä vuosituhannen vaateliike, napapatoja, huonolaatuisia ihonmyötäisiä seksikkäitä vaatteita jne).
Olihan se hieno. Nyt saa taas ihmetellä mitä nää valmentajat keksii tälle kaverille esitettäväksi.
Asiallinen. Onhan se kommentoinut, kuinka jollain on hieno "saundi" ja kuinka joku on ihan valmis artisti. Eipä tuossa parin minuutin esityksen perusteella vielä oikein kannata edes alkaa kummemmin analysoimaan vielä. Ottaa mukavasti kantaa, kun tuomarit keskenään arvioivat esiintyjää esityksen jälkeen.
Ehkä ei myöskään halua leimautua heti joksikin besserwisseriksi. Voi tulla esiin vielä hurja Maija.