Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
Redrama, ööööö- Menetys hänelle itselleen :DD
Iloisuus on vähentynyt ohjelmasta, en ole mikään Anna Puu-fani, mutta hän ainakin nauroi ja sai Redramankin iloisemmaksi. Nyt on aika totista
Runeberi kirjoitti:
Iloisuus on vähentynyt ohjelmasta, en ole mikään Anna Puu-fani, mutta hän ainakin nauroi ja sai Redramankin iloisemmaksi. Nyt on aika totista
Joo Maija ei oo mikään ilopilleri.
Tykkään Maijasta. On miljoona kertaa parempi kuin kikattava Anna Puu. Maijalla on varmasti aidosti paljon annettavaa varsinkin nuorille naispuolisille osallistujille.
Olisi virkistävää, kun tämä kitaraa soittanut Susanna pääsisi kisassa pitkälle. Herkistyin ihan kyyneliin jostain syystä hänen esityksensä aikana. Todella vahva tulkitsija.
Voi luoja tuo Maija Vilkkumaa on ärsyttävä! Miten ihminen voi olla noin ylimielinen ja leuhka? Se jalkojen pitäminen siinä pömpelin päällä vaikuttaa tosi ylimieliseltä. Samoin se orgasmien näyttely, naaman vääntely ja heiluminen esitysten aikana. Luule olevansa ohleman tähti, vaikka se kunnia kuuluisi laulajille. Ottaisi mallia Juha Tapiosta ja Redramasta. He esiintyvät, eli pitävät myyntipuheensa, silloin kun on sen aika, eli esityksen jälkeen ja antavat muuten tilaa kilpailijoille
Onneksi Pyhimys kaappasi sen vaalea hiuksisen tytön.Isä taisi olla venäjältä.Todella upea laulamaan.Onko Maija ns nirso valitsemaan kenet ottaa ? Jotain ärsyttävää siinä on ,mutta paljon parempi kun Anna.
En yleensä kommentoi näitä, mutta nyt on pakko. Mä en myöskään kestä katsella tuon Vilkkumaan vääntelyä ja teennäistä 'eläytymistä'. Niin noloa.
Kimble kirjoitti:
Voi luoja tuo Maija Vilkkumaa on ärsyttävä! Miten ihminen voi olla noin ylimielinen ja leuhka? Se jalkojen pitäminen siinä pömpelin päällä vaikuttaa tosi ylimieliseltä. Samoin se orgasmien näyttely, naaman vääntely ja heiluminen esitysten aikana. Luule olevansa ohleman tähti, vaikka se kunnia kuuluisi laulajille. Ottaisi mallia Juha Tapiosta ja Redramasta. He esiintyvät, eli pitävät myyntipuheensa, silloin kun on sen aika, eli esityksen jälkeen ja antavat muuten tilaa kilpailijoille
Samaa on tehnyt ohjelmassa monet muutkin, vaikkapa Michael Monroe ja Elastinen, joten ei Maija hirveästi eroa näistä. Jos tähtivalmentaja istuu vain kuunnellen eikä eläydy voi katsojalle tulla kuva, ettei tähtivalmentaja ehkä tykkää tästä esiintymisestä tai että tähtivalmentaja on vähän nirso. Esitykseen eläytyminen kuuluu näihin ohjelmiin missä on ns. tuomarit.
Kimble kirjoitti:
Niin totta👍
Vierailija kirjoitti:
Olisi virkistävää, kun tämä kitaraa soittanut Susanna pääsisi kisassa pitkälle. Herkistyin ihan kyyneliin jostain syystä hänen esityksensä aikana. Todella vahva tulkitsija.
On hyvä esiintyjä kyllä.
(Hänhän pyörii näissä julkkispiireissä, Ellenin, Hanna Pakarisen ym jengissä.)
Vierailija kirjoitti:
Jopas on nuorekas viisikymppinen!
Ai. Ja minä katsoin, miten on vasta viisikymppinen.
N53
Kimble kirjoitti:
Samaa mieltä. Keskittyisi kuuntelemaan laulajaa, niinkuin toiset tuomarit, eikä vääntelehtisi ja näyttelisi. Tosi ärsyttävä.
Sunnuntain jaksossa Juha Tapio pääsee taas laulamaan ja soittelemaan kitaraa kilpailijan kanssa, että saadaan ns. hyvää showta telkkariin...
Maijalla ei ole koskaan mitään persoonallista eikä hauskaa sanottavaa. Aina sama "mä oon paras ja mä niin tahtoisin sut mun tiimiin". En ole koskaan tykännyt Maijasta enkä hänen musiikistaan. Puun puheenvuorot alkoivat yleensä sanoilla " minun" tai "minä". Minun lempibiisi, minun nuoruudessani tätä kuunneltiin, minä niin rakastan tätä kappaletta. Öö.. Miten ne liittyi laulusuoritukseen? Mut jotenkin mieluummin Puu kuin Vilkkumaa.
Ihmettelen seuraavaa: Ensiksi eläydytään mukamas täydellisesti laulajan esitykseen, sitten ei kuitenkaan käännytä! Kannattaisi valita tuomareiksi sellaisia henkilöitä, jotka esiintyvät aidosti tai osaisivat edes feikata kunnolla!
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen seuraavaa: Ensiksi eläydytään mukamas täydellisesti laulajan esitykseen, sitten ei kuitenkaan käännytä! Kannattaisi valita tuomareiksi sellaisia henkilöitä, jotka esiintyvät aidosti tai osaisivat edes feikata kunnolla!
Usein tuomarit sanovat esityksen jälkeen jos eivät kääntyneet jotain tälläistä "se olisi kaivannut vielä jotain/ jäin odottamaan että olisi menty vielä ylemmäs/ jäin odottamaan että millon lähtee, mutta ei se missään vaiheessa lähtenyt". Ehkäpä tuomarit osaisivat itse parhaiten selittää miksi eivät kääntyneet. Aikoinaan laulaja sai kuulla tähtivalmentajien mielipiteet esityksestään ja siitä miksi ei käännytty. Tämä juttu on kumminkin jätetty nykyohjelmasta pois.
Mä tykkään Maijasta! Mutta seon totta, että valkkujen energiat ei natsaa tällä kaudella yhteen ja siksi on tylsää katsella. He eivät ehkä niin tykkää toisistaan? Lisäksi v* tuttaa kun Redrama on ruvennu alentuvasti "auttamaan" Juha Tapiota, puhuu toisen puolesta niin kuin toinen ei osaisi mitään. Ällöttävää itsensä korottamista. Maijasta ei myöskään välity, että välittäis muista tuomrareista, ehkä siksi se vääntyily ärsyttää monia kun touhuaa omass kuplassaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein tuomarit sanovat esityksen jälkeen jos eivät kääntyneet jotain tälläistä "se olisi kaivannut vielä jotain/ jäin odottamaan että olisi menty vielä ylemmäs/ jäin odottamaan että millon lähtee, mutta ei se missään vaiheessa lähtenyt". Ehkäpä tuomarit osaisivat itse parhaiten selittää miksi eivät kääntyneet. Aikoinaan laulaja sai kuulla tähtivalmentajien mielipiteet esityksestään ja siitä miksi ei käännytty. Tämä juttu on kumminkin jätetty nykyohjelmasta pois.
Näyttää olevan tuotteistettu tuohon kohtaan tällainen "miksen mä painanu, voih nyt harmittaa" kohtaus, oli lauluesitys sitten minkälaista raakkumista tahansa. Ei aina mutta niin usein että tuskin se on sattumaa.
Ihana Susanna!