Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
Tuomarit oli ihan eurot silmissä tän viimeisen nuoren originellin tytön kuullessaan.
Millalla on taito tuoda valoa ympärilleen. Hymy korvissa häntä katselin ja kuuntelin. Aito timantti!
Vierailija kirjoitti:
Toi Tonin kommentti virsistä pilas kaiken, arvostus laski
Ehkä pikkasen jäi sellainen kiusaamisen jälkimaku?
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen vuosi kun olen täysin kyllästynyt tähän. Oli monta vuotta mun suosikkiohjelma
Pari vuotta tosin mennyt jo aika ohi.
Mä taas tykkään, kun Anna ei oo enää... Maija on ihana!!!!
Joo-o.. Angel Martin valitsi hyvän ajankohdan Voicelle. Vauva syntyy 3-4 viikon päästä. Eikö vauva-aika kannattaisi viettää lapsen kanssa mielummin, kuin kuvauksissa ja keikolla juoksemiseen. Olisin itse ainakin lapsen äitinä aika pettynyt. Kuitenkin tämä kisa järjestetään melko usein, eli ei ole once in a lifetime-tilaisuus
Vierailija kirjoitti:
Joo-o.. Angel Martin valitsi hyvän ajankohdan Voicelle. Vauva syntyy 3-4 viikon päästä.
Tässä vaiheessa, kun ohjelma esitetään, lienee vauva jo kuukausia vanha.
Mutta huono valinta muuten, hänen tyylillään ja laulukielellään ei ole Suomessa juuri kysyntää, vaikka ihan kohtuullisesti jollottikin.
Huh mitä shaibaa tämä ystävyysdraama...
Eikö tämän ystävän, johon välit piti korjata, olisi voinut kiikuttaa paikalle vasta esityksen jälkeen? Nyt joutui laulun esittäjä menemään kauhean tunnekuohun vallassa esiintymään ja varmaan vaikutti siihen, ettei esitys ollut paras mahdollinen. Oli kyllä tilannetajun puutetta tuotannolta.
Ystävä tuli paikalle esityksen aikana ja tapasivat vasta laulun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ruotsinkieliselle siis pakko puhua aina ruotsia? Kun tuo kuitenkin puhui suomeakin eikä oikeastaan ainakaan tv:ssä sanonut puhuvansa ruotsia. Mietin jo että jos se kohta sanoo tälle redille että sori taalar intte svenska.
Uskomatotonta, miten joillekin tulee ruotsin kielestä aina ongelma, mitä v*ttua!
Mietippä mitä tuossa tapahtui. Eli kaveri tuli lavalle ja lauloi ruotsiksi laulun. Ok, sitten tuolit kääntyy ja valmentajat kysyy että puhuuko se suomea. Puhuuhan se ja nää valmentajat juttelee suomeksi kaverin kanssa kunnes vuoroon tulee redi joka suoraan ja kielitaitoa kyselemättä rupeaa selittämään omat kommenttinsa ruotsiksi. Okei, saahan sitä toki ruotsia puhua mutta eikö tuon olisi pitänyt jotenkin kaverilta kysyä että puhuuko tai haluaako se puhua ruotsia ennen kuin se rupeaa paasaamaan. Toiseksi kun se jo oli puhunut suomea niin miksi tuo redin juttu piti vaihtaa ruotsiksi kun selvästi molemmat, yleisö ja muut tuomarit osaa suomeakin?!
Siksi toiseksi kaveri näytti siinä redin puhuessa siltä että se sanoo kohta ettei se oikeastaan edes puhu ruotsia. Ruotsiksihan voi laulaa vaikkei sitä hirveästi puhuisi, ihan kuin englanniksikin.
Se pipopäinen tyttö, jonka iskä tekee kotona teknoa, oli aivan pihalla videoissa ja paikan päällä. Pupillit oli jäätävät. Olenko ainut jota tämä asia jäi häiritsemään?
Maija joutuu vielä kasvattajaksi jos on päihdeongelmaa ei riitä pelkkä valmentaminen, voihan olla joku lääkitys myös joka pistää hieman hitaalle.
Mitenköhän tässä menee säännöt jos Juha Tapio jää ilman täyttä tiimiä? Eikös sillä ole vasta 1 omassa tiimissä. Vai odotetaanko että muilla on täyttä ja sit Juha valkkaa loput ja niiden in pakko mennä sen tiimiin.
Ja eikös Maijalla alla olla jo kaikki tiimin paikat täytetty?
Miten nuo kilpailijat aina tunkevat sankoin joukoin Redin tiimiin?
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän tässä menee säännöt jos Juha Tapio jää ilman täyttä tiimiä? Eikös sillä ole vasta 1 omassa tiimissä. Vai odotetaanko että muilla on täyttä ja sit Juha valkkaa loput ja niiden in pakko mennä sen tiimiin.
On tässä nyt muutama jakso vielä jäljellä. Kaksintaisteluista jatkaa tietty määrä oli sitä ennen miten monta hyvänsä. Ja jos ei muuten niin finaaliin menee yksi per valmentaja jos siis ei ole kuin se yksi :D
Ensimmäinen vuosi kun olen täysin kyllästynyt tähän. Oli monta vuotta mun suosikkiohjelma
Pari vuotta tosin mennyt jo aika ohi.