Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
Siis vähän laulajia Juha-Tapio on saanut tiimiinsä, onko tässä jaksossa vasta yksi? Miksi?
Kampaaja itkee, voi ei.
Mitä toi sen ystävä sanoi, että ollaan kyllä ystäviä vaikkei olla oltu tekemisissä? Aina luulin, että nuo raahaa tuonne mukaan just ne lähimmät ystävänsä. Ruotsinkielisellä miehellä ei ollut ketään mukana, asuu koiran kanssa kaksin.
Vierailija kirjoitti:
Siis vähän laulajia Juha-Tapio on saanut tiimiinsä, onko tässä jaksossa vasta yksi? Miksi?
Tätä mäkin olen ihmetelly. Miten se on ihan Olli nykyään.
Mutta toisaalta on noi sen pitchit vähän 😬
Tämä ystävä juttu oli niin näytelmää, ei koskettanut.
Ei oikein auennut nyt tämä anteeksi-pyyntö kaikkinensa.
Olipas taas organisoitu näytös.
Ääntä tädillä riitti mutta tuo kappale ei ihan tuolien kääntämisen kannalta tainnut olla oikea.
Tämä jakso aika huono tähän asti.
Sanoisin nyt jo etukäteen, että karisma-sanaa pitäisi välttää eikä viljellä.
Pikkasen huutaa tämä rokkisetä mutta kiva soundi.
Tuomarit saattoivat vähän hämmästyä kun kääntyivät ja näkivät Jonin. Ehkä odottivat jotakin rokkaria.
Anime-tyttö - kenen biisi oli?
Taitava kyllä. Kun oppis vielä piilottamaan vähän paremmin tuon sisäänhenkäyksen.
Vierailija kirjoitti:
Kampaaja itkee, voi ei.
Mitä toi sen ystävä sanoi, että ollaan kyllä ystäviä vaikkei olla oltu tekemisissä? Aina luulin, että nuo raahaa tuonne mukaan just ne lähimmät ystävänsä. Ruotsinkielisellä miehellä ei ollut ketään mukana, asuu koiran kanssa kaksin.
Miten joku voi tietää että tämä Jocke asuu kaksin koiran kanssa?
Nimimerkki ihan uteliaisuudesta vaan kysyn.
Mä olen aina tykännyt Wirtasesta, mut tää Tonin ja Sipen tiimi on jotenkin tosi outo, eikä toimi yhtään.
Toi Tonin kommentti virsistä pilas kaiken, arvostus laski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kampaaja itkee, voi ei.
Mitä toi sen ystävä sanoi, että ollaan kyllä ystäviä vaikkei olla oltu tekemisissä? Aina luulin, että nuo raahaa tuonne mukaan just ne lähimmät ystävänsä. Ruotsinkielisellä miehellä ei ollut ketään mukana, asuu koiran kanssa kaksin.Miten joku voi tietää että tämä Jocke asuu kaksin koiran kanssa?
Nimimerkki ihan uteliaisuudesta vaan kysyn.
Alun insertissä itse kertoi ja koiraa näytettiinkin ☺️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kampaaja itkee, voi ei.
Mitä toi sen ystävä sanoi, että ollaan kyllä ystäviä vaikkei olla oltu tekemisissä? Aina luulin, että nuo raahaa tuonne mukaan just ne lähimmät ystävänsä. Ruotsinkielisellä miehellä ei ollut ketään mukana, asuu koiran kanssa kaksin.Miten joku voi tietää että tämä Jocke asuu kaksin koiran kanssa?
Nimimerkki ihan uteliaisuudesta vaan kysyn.Alun insertissä itse kertoi ja koiraa näytettiinkin ☺️
Ai hitsi, multa se näkemättä😁 Pitää katsoa uusintana.
Ihan hirveää huutamista tällä parturi-kampaajalla.