Mikä mulla on? Oon itkenyt kaks tuntia lähes tauotta enkä tiedä ollenkaan, että miksi itken?
Kommentit (34)
Miehen kaipuu? Sellaisen miehen joka näkee sut muunakin kuin piece of ass:ina?
Hieman musiikkia mielialaasi varten.
Paniikkikohtaus. Mullakin on ollut niitä, sitä itkua ei meinaa saaha loppumaan. Ota yhteyttä terveyskeskukseen ensiviikolla niin saat tarvittaessa jutteluajan jossa etsit syitä paniikkikohtaukseen ammattilaisen kanssa. Joskus elämä vaan kuormittaa ilman suurempia syitä. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Kalja ja viina lopussa. Ainakin minua itkettää.
Vielä ehtii bisseä ostaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateeksi käy. En ole itkenyt vuosiin.
Miksi haluaisit itkeä?
Liikaa vastoinkäymisiä. Itku ei vain tule.
Liikutun kyllä, mutta siihen se jää.
Joo sen jlk ku ex eros ja tajusin ettei muö oo ollu koskaa ketää oikeesti. En tosi voinu pillittää kovin kauaa ku piti hammasta purren pitää huoli itestä
Onko sinulla ollut pitkään kovaa stressiä ja väsymistä? Se voi aiheuttaa "padon murtumisen" , kun jostain syystä tulee helpompi hetki ja ehtii kuunnella itseään.
Onko sinulla ollut pitkään kovaa stressiä, painetta ja väsymistä? Se voi aiheuttaa "padon murtumisen" , kun jostain syystä tulee helpompi hetki ja ehtii kuunnella itseään.
Vierailija kirjoitti:
Hieman musiikkia mielialaasi varten.
Jännää, tämä on yksi ihan mun suosikeista. Hassua, että ehdotit juuri tätä.
Joskus parikymppisenä mulla oli sellasta et saatoin itkeä ilman syytä. Luulen että liittyi pms-oireisiin ja stressiin. Nykyään yleensä tiedän itkulleni syyn.
PMS yleensä tekee tuota.