Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoin työpaikka missä olet ollut?

Vierailija
22.01.2021 |

Kerro mikä siitä teki huonon ja lähditkö menee huonosta työpaikasta.

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitoala. Työhönsä tympääntyneitä juoruakkoja työkavereina ja nössöjä esimiehiä jotka eivät osanneet laittaa kiusaajia kuriin vaan piileskelivät toimistoissaan. Ne jotka halusivat keskittyä pelkästään työntekoon olivat kiusan kohteena. Meno kuin lastentarhassa jossa lällätellään että me ei leikitä sun kanssa. Paskaa työvuorosuunnittelua jolla lopullisesti väsytetään jo valmiiksi rasittuneet ja stressaantuneet työntekijät. Työntekijöiltä odotettiin jatkuvaa joustamista, esimiehiltä turha odottaa samaa.

Tunnistan tuon täysin, irtisanouduin. Sain vakityön samalta alalta. Työilmapiiri on hyvä. Kyllä sielläkin istuttaisiin ja juteltais enemmänkin, esihenkilö tulee ja patistaa töihin. En ole kohdannut selkään puukottajia. Eivät utele minulta mitään vaan kunnioittavat yksityisyyttäni. Minä toimin samoin. 

Vierailija
82/97 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki työpaikat ovat huonoja. Siksi lopetin työntekemisen.

Kotosalla on paljon hauskempaa.

Oon alkanu harkitsee tätä lähiaikoina. 

Minä irtisanouduin ja 7kk ollut kotona. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

McDonalds, tuskinpa tarvii sen kummemmin perustella.

Nuorena pölvästinä tuli haettua mäkkäriin töihin ja sitä kautta sinne jouduttua. HUOM. JOUDUTTUA, ei päästyä. Sitten mä onneton jumitin siellä reilun neljä vuotta, kun en karenssien pelossa uskaltanut ottaa lopareita. Vasta 1999 pääsin sieltä pois, kun tulin valituksi koulutukseen ja pystyin irtisanoutumaan ilman että karenssia olisi tullut syystä kun on irtisanoutunut työstään ilman pätevää syytä. "Ilman pätevää syytä" voi jumalauta mitä simputusta. Mäkkärin kohdalla pitäisi lukea jo laissa, että kun tai jos on mäkkäriin erehtynyt töihin menemään, niin irtisanoutumiseen on olemassa vain päteviä syitä. 

On aika koomista puhua mäkkäristä työpaikkana, koska siellä olin oikeastaan vain kirjoilla. Ihan sellaisilla minimitunneilla kävin, että välillä saattoi olla kolmessa viikossa yksi muutaman tunnin työvuoro. Ettei tarvi mitään palkkaa maksaa. Silloin ihan alussa sain tehdä paremmin vuoroja, että se meni jo työssä käynnistä. Koska alkupalkka matala. Mutta sitten niitä tuntipalkkoja nostettiin ja mitä enemmän tuntipalkka, sen vähemmän tunteja, että se palkka vaan pieneni sitä mukaa, mitä parempi tuntipalkka. Ihan täyttä simputusta. 

Se olikin sellainen oppisopimuslaisten työpaikka. Kun se yrittäjä itse sai jotain rahaa tonnin per pää kuukaudessa jokaisesta oppisopimuslaisesta ja oppisopimuslainen sai palkkansa sieltä jostain, mistä nyt saivatkin, niin tämän itse yrittäjän ei tarvinnut maksaa mitään palkkoja heille. Sai rahaa niistä. Ja kyllä ne oppisopimuslaiset saivatkin tehdä sitten ihan helvetisti niitä tunteja. Vähän liikaakin. Ei sinne kannattanut mennä silleen että minä nyt omalla työllä tienaan rahani. Ei tullut onnistumaan. Vain oppisopimuksella kannatti. Törkeää hyväksikäyttöä.

Vierailija
84/97 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kierrätyskeskus jossa työntekijät varastivat minkä ehtivät ja esimies kirjoitteli törkyviestejä alaisille.

Vierailija
85/97 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
86/97 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vanhuspalvelupaikat, myrkyllinen ilmapiiri ja ulkomaalaisia hoitajia suositaan..

Vierailija
87/97 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VARHA. Todella vanhoillinen, ylhäältä alas organisaatio ja osaamatonta porukkaa. Mikäli johdon palaverit ylitää 15 minuuttia työajan kello 16:00 jälkeen, saavat he yli 1000 euroa haittakorvausta. Muilta karsitaan kirjekuorista alkaen kaikki mahdollinen. Lähdin pois päivää ennen koeajan päättymistä.

Kuinka pitkällä karenssilla löivät päähän, vai oletko onnekas ja sinulla oli joku parempi työpaikka tiedossa, jonne pystyit siitä paskasta siirtymään?

Vierailija
88/97 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vanhuspalvelupaikat, myrkyllinen ilmapiiri ja ulkomaalaisia hoitajia suositaan..

Työpaikat, joissa suositaan ulkomaalaisia ja potkitaan kotimaisia, ovat niitä Suomen paskojia ja alasajajia. Kokoajan kusevat muroihin, paitsi ei tietenkään omiin eikä lellikkiensä.

Vierailija
89/97 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs iso firma (p*skapulju). Eli siivoustehtävissä olin ja viimeinen työpäiväni oli tämän viikon maanantaina.

Kun irtisanouduin pari viikkoa sitten, esihenkilön äänessä oli suuri hätä. Sain toisen työpaikan, jossa aloitan ensi viikolla. 

Ja tähän entiseen työtehtävääni on erittäin vaikea saada ketään tilalle... 😂

Vierailija
90/97 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs kierrätyskeskus jossa työntekijät varastivat minkä ehtivät ja esimies kirjoitteli törkyviestejä alaisille.

Misä gaupungisa?

Vierailija
91/97 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin it-urani alussa eräässä rakennusalan julkaisuja tekevässä firmassa töissä mikrotukihenkilönä pari vuosikymmentä sitten. Ulkoisesti kaikki oli ihan hyvin, palkka kohdallaan, työsuhdeautoa ja niin edelleen.

IT-päällikkö sai tarpeekseen ja lähti kälppimään. Toimarihan ratkaisi asian niin, että minun olisi mm. pitänyt osata linuxia ja unixia parin kirjan lukemisen jälkeen kuin unixvaipoissa syntynyt vanha jäärä. No ei ihan onnistunut.

Minun olisi myös pitänyt HPY:n kytkentätaulusta kytkeä puhelinlinjoja ja osata korjata viallinen kulunvalvontalaite.

Sanouduin aika rivakasti irti. Toimarihan sai kilarit, muttei riittänyt munaa tulla enää mulle huutamaan vaan lähetti sihteerinsä säksättämään, etten voi kahden viikon irtisanomisajalla lähteä (olin vajaan vuoden ollut töissä) ja en saa lomarahojani.

Onnekseni olin jo muitakin töitä ehtinyt tekemään enkä ollut niin sanotusti märkäkorva enää. Tuumasin siht

Mitähän kaikkea se toimitusjohtaja osasi? Muuta kuin vaatia kaikkea-sellasta-kaikkea muilta patruunan elkein.

Vierailija
92/97 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodexo. 

Vierailija
93/97 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikka voi olla huono monella eri tavalla. On hyviä ja huonoja puolia yhtaikaa.

Olin Joensuun Pikakuljetuksella jakelukuskina nuorena kasarilla, ja se oli mieletöntä menoa sen ajan mitä siellä olin. Valehtelematta 14-16 tuntisia päiviä puskettiin, että saatiin kierros aina hoidettua. Autossa oli aina kaksi ukkoa.

Ensin aamulla viideltä todella hämärässä ja jääkylmassa hallissa kymppipyörän lastaus lattiasta kattoon käsin, etsien tavaroita ympäri hallia paperisten käsinkirjoitettujen kuormakirjojen avulla. Kymmenen tonnia roinaa konttiin käsin, viimeiset ängettiin voimalla katonrajaan. Sitten noin 300km maakuntakierros. Jäisiä ramppeja takapihoilla, kuittaajan metsästämistä ympäri kauppaa. Kotona aina noin kahdeksalta illalla, ja huomenna uusiksi. Siinä oli nuori mies huuli pyöreänä, että ei jumalauta.

Kuulostaa ihan PK-transin touhulta vuosia sitten. Kaikkia mahdollisia työ- ja ajoaikamääräyksiä rikottiin räikeästi.

Vierailija
94/97 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirha. Onneksi terveysalalta löytyy hyviäkin työpaikkoja. Nyt olen tyytyväinen yksityisellä.

Vierailija
95/97 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kela. Vanhanaikainen johtamissysteemi, jossa työntekijöitä ei kuunnella, vaan pahimmillaan kyykytetään ja nolataan. Kiusaava esimies ja hänen hännystelijänsä saivat tehdä ja käyttäytyä miten vain, sillä luottamusmiehet ja ylempi johto oli sen kiusaajaesimiehen puolella. Todella sairas ilmapiiri, jossa kytättiin asiakasmääriä ja taukojen minuutteja.

Piti tuollainenkin kokea..

En tiedä oliko meillä sama toimipiste, mutta samatapainen kokemus. Hirveää kyttäystä koko ajan, käytävällä ei saanut kävellä ilman asiakirjoja jne. Suosikit sai tietysti käydä tupakalla niin usein kuin halusivat, me muut ei edes vessassa (vessassakäyntiä ei pidetty työaikana tarpeellisena). Plussana vielä huonot palkat.

Täysin sama kokemus. Jopa vessakäyntejä kytättiin, pomo käveli perässä vessaan ja kommentoikin sitten että et ollutkaan menossa tupakalle. Kahvitaukokin ajastettu valmiiksi ja mikä tenttaus jos se kesti minuutin liian pitkään! Jos et päässyt tauolle ajastettuun aikaan, taukoa ei saanut sitten enää pitää. Kaikkea analysoitiin ja käsiteltiin tiimissä, miksi teit tai sanoit noin. Järkyttävän vanhanaikaista kyttäystä, onneksi pääsi pois!

Vierailija
96/97 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kela. Vanhanaikainen johtamissysteemi, jossa työntekijöitä ei kuunnella, vaan pahimmillaan kyykytetään ja nolataan. Kiusaava esimies ja hänen hännystelijänsä saivat tehdä ja käyttäytyä miten vain, sillä luottamusmiehet ja ylempi johto oli sen kiusaajaesimiehen puolella. Todella sairas ilmapiiri, jossa kytättiin asiakasmääriä ja taukojen minuutteja.

Piti tuollainenkin kokea..

En tiedä oliko meillä sama toimipiste, mutta samatapainen kokemus. Hirveää kyttäystä koko ajan, käytävällä ei saanut kävellä ilman asiakirjoja jne. Suosikit sai tietysti käydä tupakalla niin usein kuin halusivat, me muut ei edes vessassa (vessassakäyntiä ei pidetty työaikana tarpeellisena). Plussana vielä huonot palkat.

Täysin sama kokemus. Jopa vessakäyntejä kytättiin, p

Kyllä on ihmisillä ollut huonoja työpaikkoja. Jos on paskassa työpaikassa, jossa jopa taukoja ja vessassakäyntejä ym. kytätään ja sen takia sitten päässä naksahtaa sen verran, että joutuu hullujen huoneelle, niin suurikos ero sillä on. Siis sillä paskalla työpaikalla ja hullujen huoneella.

Vierailija
97/97 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi