Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoin työpaikka missä olet ollut?

Vierailija
22.01.2021 |

Kerro mikä siitä teki huonon ja lähditkö menee huonosta työpaikasta.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VARHA. Todella vanhoillinen, ylhäältä alas organisaatio ja osaamatonta porukkaa. Mikäli johdon palaverit ylitää 15 minuuttia työajan kello 16:00 jälkeen, saavat he yli 1000 euroa haittakorvausta. Muilta karsitaan kirjekuorista alkaen kaikki mahdollinen. Lähdin pois päivää ennen koeajan päättymistä.

Vierailija
62/72 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun kaupungin perusopetus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheyritys, jossa on vielä vanhemmat ja lapset johtavissa asemissa. Osaamista ei ole varsinkaan niillä lapsilla, mutta ovat kuitenkin aina arvostelemassa työntekijöiden työtapoja, ja "neuvomassa" miten asiat pitää oikeasti tehdä.

Ai kamala, tästä tulee eräs firma mieleen, jossa olin alle vuoden verran töissä. Liittyi sisustamiseen.

Vierailija
64/72 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on Jyväskylän varhaiskasvatuksen puolella. Besserwisserit jyrää sekä vanhemmat että uudet hoitajat.

Vierailija
65/72 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUS psykiatria oli aika paha, johdossa melkoista hyvä veli -verkostoa.

Vierailija
66/72 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoala. Työhönsä tympääntyneitä juoruakkoja työkavereina ja nössöjä esimiehiä jotka eivät osanneet laittaa kiusaajia kuriin vaan piileskelivät toimistoissaan. Ne jotka halusivat keskittyä pelkästään työntekoon olivat kiusan kohteena. Meno kuin lastentarhassa jossa lällätellään että me ei leikitä sun kanssa. Paskaa työvuorosuunnittelua jolla lopullisesti väsytetään jo valmiiksi rasittuneet ja stressaantuneet työntekijät. Työntekijöiltä odotettiin jatkuvaa joustamista, esimiehiltä turha odottaa samaa.

Vierailija
67/72 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka voi olla huono monella eri tavalla. On hyviä ja huonoja puolia yhtaikaa.

Olin Joensuun Pikakuljetuksella jakelukuskina nuorena kasarilla, ja se oli mieletöntä menoa sen ajan mitä siellä olin. Valehtelematta 14-16 tuntisia päiviä puskettiin, että saatiin kierros aina hoidettua. Autossa oli aina kaksi ukkoa.

Ensin aamulla viideltä todella hämärässä ja jääkylmassa hallissa kymppipyörän lastaus lattiasta kattoon käsin, etsien tavaroita ympäri hallia paperisten käsinkirjoitettujen kuormakirjojen avulla. Kymmenen tonnia roinaa konttiin käsin, viimeiset ängettiin voimalla katonrajaan. Sitten noin 300km maakuntakierros. Jäisiä ramppeja takapihoilla, kuittaajan metsästämistä ympäri kauppaa. Kotona aina noin kahdeksalta illalla, ja huomenna uusiksi. Siinä oli nuori mies huuli pyöreänä, että ei jumalauta.

Vierailija
68/72 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkonummen kunta

Mm. selkään puukottamista.

Vierailija
69/72 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki työpaikat ovat huonoja. Siksi lopetin työntekemisen.

Kotosalla on paljon hauskempaa.

Oon alkanu harkitsee tätä lähiaikoina. 

Vierailija
70/72 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosituhannen alussa kesätöissä jossain pikkufirmassa, joka teki ATK-tallennusta. Tallensimme erilaisten kysymysten ja galluppien vastauksia paperilta tietokoneelle. 

Tilat olivat ahtaat, tila täynnä paperipölyä, tuolit todella huonoja jne. 

Jouduin kerran tekemään pari päivä minulle täysin uutta kyselyä, jonka vuoksi en ollut ihan yhtä nopea kuin mitä olin tuttujen juttujen kanssa. Esimies puhutteli minua, kun en pystynyt ihan samaan lomaketta/tunti keskiarvoon kuin muutama täti, jotka olivat tehneet sitä hommaa vuosikausia. Muutenkin tunnelma oli ikävä.

Puolessa välin kesää ranne alkoi oireilemaan jatkuvasta rasituksesta ja irtisanoin itseni. 

Vierailija
71/72 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikka voi olla huono monella eri tavalla. On hyviä ja huonoja puolia yhtaikaa.

Olin Joensuun Pikakuljetuksella jakelukuskina nuorena kasarilla, ja se oli mieletöntä menoa sen ajan mitä siellä olin. Valehtelematta 14-16 tuntisia päiviä puskettiin, että saatiin kierros aina hoidettua. Autossa oli aina kaksi ukkoa.

Ensin aamulla viideltä todella hämärässä ja jääkylmassa hallissa kymppipyörän lastaus lattiasta kattoon käsin, etsien tavaroita ympäri hallia paperisten käsinkirjoitettujen kuormakirjojen avulla. Kymmenen tonnia roinaa konttiin käsin, viimeiset ängettiin voimalla katonrajaan. Sitten noin 300km maakuntakierros. Jäisiä ramppeja takapihoilla, kuittaajan metsästämistä ympäri kauppaa. Kotona aina noin kahdeksalta illalla, ja huomenna uusiksi. Siinä oli nuori mies huuli pyöreänä, että ei jumalauta.

Tulee mieleen kuljetusalan yritys nimeltä pk-trans.

Kaverini oli siellä töissä ja kysyi tulisinko tuuraamaan päiväksi kun oli vajausta ja sanoin että voin tulla.  Menin aikaisin aamulla sinne ja kuorma-autoon piti pakata kaikenlaista huonekalua sun muuta, aivan piripintaan. Sitten lähdettiin kiertelemään pitkin pk-seutua ja vähän pidemmällekin. Aivan älytöntä munaravia, hikoilua, kiroulua ja armotonta vittuuntumista. Päivään mahtui perälautanostimen napeilla leikkivä kauhukakara joka sai aikaan pahan vaaratilanteen, vanhoja patjoja mukaan yrittäviä asiakkaita, kuskin joka pisti minut tekemään isoimmat hommat ja kaikki ilman ruokaa ja juotavaa. Ei pysähdytty tauolle missään vaiheessa. Kuskin mukaan oli ihan normipäivä. Siinä firmassa rikottiin kaikkia mahdollisia ja mahdottomiakin työturvallisuusmääräyksiä, lepo- ja ajoaikamääräyksiä jne. 

Päivän päätyttyä noin 15 tunnin jälkeen olin niin poikki että en jaksanut edes kiivetä kopista alas, vaan jotenkin vain valuin lokasuojaa pitkin maahan. Kuskin mukaan saisin varmasti oman auton ja voisin ajaa yksin kamaa asiakkaille. Näin tästä painajaisia viikkotolkulla.

Ja kyse ei ollut ettenkö ollut kunnossa, 25 vuotta tapahtumatekniikkaa roudanneena isona tyyppinä luulin pystyväni hoitamaan homman.

En saanut koskaan palkkaani sieltä ja jotenkin olin vain onnellinen siitä etten enää ikinä näkisi kyseistä paskapaikkaa. Pulju näyttäisi lopettaneen toimintansa joskus 2014 tienoilla.

Jos on olemassa asia nimeltä Karma..

Vierailija
72/72 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hus hus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi