Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

* Se on PERJANTAI, syys04äidit*

04.08.2006 |

aamun, eikun pinon avaus...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yö jo ja täällä kukun, syy rakkan mieheni joka siellä viiniä maistelee jossakin kaupungin yössä ja minä raukka en osaa nukkua kun rakas kuorsaajani ei ole vieressä tuhisemassa. Pitäisköhän mun jo kasvaa aikuiseksi ja oppia nukkumaan yksin, kun taaperonkin kerran täytyy???

Aikaani kulutin äsken Interhomen talonvuokraussivuilla, aikas huimia " linnoja" ne antais vuokralle vaikka Italiasta jos rahaa löytyis.... Taidan mennä uneksimaan niistä vielä...

hyvää yötä, ja mukavaa perjantaita ja terassipäivää teille kenelle se on sellainen, meille muille vaan mukavaa perjantaita!

äitikuu

Vierailija
2/22 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä terdestä, mutta syömään ainakin päästään:)

Eilen oli ihan kivaa. Jalassa vaan oli kengät joista sain ekan rakon ennen meidän juna-asemaa. Kaupungilla ekaksi laastaria ostamaan ja niitä kuluikin jo monta illan aikana. Nyt rakot kirveli kauheasti suihkussa:( Ostin keväällä Lontoosta Clarksin kengät, kun luulin hyviksi. Pitkään aikaan ei ole mistään kengistä tullut niin paljoa rakkoja kuin niistä...

T: Ynis ja haisuli (kakkapylly)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kohta yrittää Nekkua herätellä. Illalla oli yliväsynyt ja meteli melkoista ennen kuin nukahti.

Kiitos kaikille nukutuskommenteista. Meillä tietyt säännölliset rutiinit ennen unille menoa. Muuten pysytään tiukkana, et ei enää pois sängystä eikä sieltä itse pääsekään. Ainoa vaan, et kun yli tunninkin siellä huutelee, niin ehtii oikeesti tulla pissahätä ja pakko viedä sit potalle. Mut tänään uusi yritys ja toivottavasti oma pinna kestää hieman paremmin....

Oon niin onnellinen, et tänään vapaailta! Ihanaa! Ainoa vaan, et liitoskivut pahenee ja nivustaipeet huutaa kostoa yhdessä lonkkien kanssa. Kamala kipu! Tunnin tossa selällään lueskelin äsken kirjaa, mut ei auttanu. Nyt pitäs toi tyttö saada ylös, et se menis ajoissa unille.. Ahdistaa puistoon meno, jos se on taas vaan yhtä itkua. Pahoittelut omanapaisuudesta.

Kiva Mersu kuulla teistä, jaksamisia!

Tea, kiva kun unijutut edistyy!

Enkeli1 ja Nea+minivauva rv24+6

Vierailija
4/22 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä kaikki??????? Mä täällä vaan ypöyksin jutustelen ja tarinoin.

Yö meni yllättävän hyvin, taapero ei herännyt kertaakaan (21.20-8) ja mäkin nukahdin ilman miestäni... ja se yllätti ja tulikin kotiin jo ennen yhtä. Haisi kyllä karseen pahalle ja aamulla kuulin kun kävi oksentamassa..... öykkkk!!!! Muutenkin kun on nyt erityisen hyvä hajuaisti.... Tuolla se vielä nukkuu nyt, täytyy varmaan kohta herättää töihin. Sanoi kyllä menevänsä tänään vähän myöhemmin.

Tulkaa nyt kaikki esiin koloistanne! Mä kirjuutan muuten yksin koko pinon...

äk

Vierailija
5/22 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliin! Vaikak yritin olla nopea ;)

Vierailija
6/22 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa olin mökillä, välillä kävin yhden yön kotona. Ihan vain ilmoittautumaan tulin, illalla näen osan porukasta - kipii!

Iltaa seuraa kaksi mökkeilyvuorokautta ja sitten yhdestä neljään a-sairaalavuorokautta. Joten pahasti en lähitulevaisuudessa teitä rasita :)

A

Vierailija
7/22 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helssinkiin lähdössä. Meillä on kesämökki Itä-Helsingissä kerrostalossa. Mennään sinne toipumaan luonnon rasituksista, jotka tällä hetkellä tuntuvat taas ylivoimaisilta.

Mies kolisteli iltayöllä jotain. Selitys, lepakko keittiön lattialla. Älkää kertoko, että rauhoitetulle eläimelle kävi huonosti. Mies luuli hiireksi. Oli aika järkyttynyt. Homepelot vaivaa minua taas.

Heräsin ennen kuuden syöttöä (syötettyäni sitä ennen neljästi välillä 11-5.30). Kukkanen oli todella luonnonlahjakkuus nukkumisessa. Niinköhän heräilen kahden vuoden päästä nti Ihmettä nukuttamaan?

Terde, pliis. Sisätiloihin ei ole niin kiva tuoda vauvoja.

Nyt kuuluu syvä huokailu, mies lähestyy. Viesti taitaa olla, että haluan kaupunkiin. Saamasi pitää, armaani.

Kukkuu

Vierailija
8/22 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEidän puitotreffit peruuntu,oikeestaa hyvä koska nyt pitäs olla jos siellä..

Eilen iski kamala migreeni,jumppaki jäi välii.Illalla en saanu unta ja vartin yli 1otin nappia..Sitten nukuttiiki suloseti 9asti!Ei kyl putkee mut kuitenki...

Nyt täytyy vähä imuroida sit ulos..puistossa grillipvä,saa lapset ruokaa!

Mustki terssi ois kiva ku on näin nätti ilma..Ihana nähä teistä osa :-)

jatu

Vierailija
9/22 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poitsun aikana pysty koneeseen koskemaankaan! On niin kiinnostunut et naputtelisi vaan sylissä koko ajan ja hokee " papa papa" kun pitäisi katsella muumisivuja.

Voi teitä onnellisia jotka iltasella näette. Kiva ois tulla mut mies tulee aika myöhään töistä ja ois aamulla lähtö sinne Naantaliin joten jää nyt.. Ehkä sit seuraavalla kerralla(toivoo hartaasti).

Mitäpäs tässä sepostaisi.. En huomannu/muista suurempia Galluppejakaan.. No, vastailen sit vanhempaan G:hen. Meillä käydään hyvin epäsäännöllisesti läheisessä asukaspuistossa, lähinnä viikonloppuna kun poika on kuitenkin usein päikkärissä. Tänä aamuna olikin yllättävän paljon lapsia ja äitejä, poitsukin oli ihan ihmeissään, kun melkein koko kesä oltu yksin tai yhden hänen päikkärikaverinsa kanssa tuolla puistossa ainoita.

Vatsa tuntuu tosi paljon isommalta kuin ekaa odottaessa, hyvä jos oli lopussakaan päljon tätä suurempi.Onneksi paino on vasta noussu alle 10 kiloa, nauroin miehelle että taidan ohittaa hänet kohta painossa, ei eroa enää kun viis kiloa.

No, tällaisia mietteitä taidan painua kahvin keittoon(tulee tosi harmoin yksin keiteltyä). Jos en enää ole maisemissa niin hyvät viikonloput kaikille ja ihania aurinkoisia päiviä! Mahoihin jaksua!

Reeli 25+6 (enää 99 päivää laskettuun aikaan!! joku laskuri on jossain mut lunttasin yhdeltä jolla sama LA, laiskimus?)

Vierailija
10/22 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona käväisemässä, sillä pitkän raivoamisen jälkeen Typy nukahti suloisesti sammakkoasentoon päiväkodin telttasänkyyn. Ope parka lauloi Aa tuutia varmaan kolme varttia ja silitteli päätä samalla kuin äiti piti lastaan paikoillaan...

S-postit jos vielä ehdin lukemaan ennen päiväunien loppumista.

Äitikuun juhlamekko kuulosti tosi löydöltä! Minä en koskaan löydä juuri sitä mikä olisi tärkeä löytää, mutta muuta kivaa tarttuu mukaan, vaikkei rahatilannekaan sallisi.

Jatu: hyvä jos migreeni iski eilen, niin tänään pääset ulkoilemaan :-) Toivottavasti olosi jo parempi!

Kiva nähdä muitakin iltasella! Omaa aikaa, nam.

Keilin

Vierailija
11/22 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä kotihommien keskeltä.

Kukkuu, hui lepakkoa! Kivaa " mökkireissua" .

Enkelille voimia nukutusrumbaan. Toivottavasti pian helpottaa! Minäkään en osaa sanoa mitään neuvoa tilanteeseen. Kuten Saamuskalla, minuakin on siunattu hyväunisella lapsella jonka nukutuksen kanssa ei ole juurikaan ollut ongelmia. Siksi jätän neuvomiset fiksummille.

Niin, eipä kai ihmeellisempää. Kiva, Ayap, kuulla sinustakin :)

Minä yhdyn kuoroon " ihanaa nähdä osaa teistä tänä iltana" :) Odotan iltaa!

Alli

Vierailija
12/22 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin äitiä moikaamassa, kun mies meni pyörällä töihin ja oli auto käytössä. Samalla käytiin itiksessä ja äiti löysi Stokkan leluosastolta kivoja mopoja (siis sellaisia kuin metalliset autot, mutta mopo) ja halusi ostaa pienelle mopohullulle sellaisen. Sanoin sitten, että esikoinen on varmaan kateellinen siitä ja äiti meinasi palata ostamaan toisen. Mietin kuitenkin, että kun vaan haluaa sitä mitä toisella on, niin vois ostaa vaikka dalmispaidan jonka bongasin jo eilen H&M:llä. Kuvittelin sen olevan tosi mieluinen esikoiselle. Tykkäsikin kyllä siitä mutta saman tien alkoi vinkuna, että haluaa myös jonkun lelun. Huoh. Koskaan ei osaa tehdä oikein. Muutenkin jo mietin, että eihän sitä aina voi molemmat saada samoja leluja, vaatteita jne. Ehkä ei pidä yrittääkään ostaa molemmille. Esikoinen on muutenkin aina saanut paljon enemmän ja pikkusisko jäänyt ihan varjoon.

Mutta tuli vaan mieleen, että mitenhän tulee sujumaan 2v-synttärit? Apua! Kiljuuko esikoinen koko päivän, että hänenkin pitää saada kaikki samat tavarat...

Reeli, mullakin maha tuntui isommalta tokassa raskaudessa. Kiloja kyllä tuli vähemmän. Lapsivettä ainakin oli sillon paljon, eli ehkä sekin kasvatti mahaa. Sf-mitta oli kaiketi jotain keskitasoa koko ajan.

Iltaa odotan!

T: Ynis

Vierailija
13/22 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uh, täällä asuu sellanen vääntäjä-5v että huh huh... Koittaa tuo olla pomo talossa, ainakin mun aikana. En ole isälleen huomannut vastaavasti käyttäytyvän... Ruotuun on pakko laittaa, hyppii pikkumies ihan silmille :(

Ihanaa päästä illaksi hengittämään :) Ja sit kahdeksi päiväksi töihin " lepäämään" ... No, on se oikeesti hermolepoa tuohon vääntämiseen...

Ikuisuus-ongelma. Mitä päälle... Kun on kaapissa vaan näitä ulkoilen-lapsien-kanssa -vaatteita...

Mukavia viikonloppuja toivottelen,

Kerppu

Vierailija
14/22 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei ole muuta ku puistokudetta ja tuo kun ostat toiselle jotain....

MEillä jo pojan syntskil tuli ongelma ku typyki tahto!!!!Ja pojalle nyt kai joku ikä,vai mikä lie et mikää tavar ei riitä...heti seuraavana päivänä huuto et ikinä en saa mitää vaik ois just saanu!

Kerppu:Voimia taistoon!Mua hieman helpotti nähä teidän poju samanlaisena ku meidän..siis se ei olekaa ainut laatuaan :-/

Niin,Onneks oli migreeni eilen!Nyt nukuin suht ok!Ulkoiltu yli 2tuntii!Poika on ulkona,typy nukkuu..sain venyteltyä selkää ja hartioita!Aion vielä suihkuun et saa hiekkapölut pois...hei,oonko mä lähössä johonki :-))

Äsken kävin pykkituvas ni meidän ja naapurin poika huuteli mulle ikkunast et" herkku" ...NE leikki ihmissyöjäapinoita ;-)))

Täytyy kaffetta viel keittää,ettei sit kahvittomuus käy päähän!

jatu

Vierailija
15/22 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi KEilin :-( Oli varmaan kurja nukutus!Mutta kyllä se siitä lähtee!HAli!

REeli:Mun tokamaha,siis se raskausmaha,vaa pullahti ja ei sitä pystyny alkuu peittämää...ja ku työt loppu toukokuunlopus,kaikki luuli et synnytän jo kohta..sellansena se sit pysy pitkään!

jatu

Vierailija
16/22 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä täällä palstalla sen verran, että viimeisin tilanne meillä onkin, että pääsisin tulemaan varmaankin kasin aikoihin - itse tulkitsin tänään jotenkin, että en voi lähteä, kun eilen olin saunaillassa, mutta nyt mies taisi olla tuossa juuri euforiassa, kun sai yksiönsä kaupungissa myytyä (vieläpä aika vaivattomasti, kaverin kaverille, ei mitään välittäjähärdelliä edes tarvittu tai muuta vaivaa), ja sanoi, että tulee noin seiskaksi, kun lähti tapaamaan ostajaa, eli ki! ja pii!, mä pääsen myös seurahanne!

Asuntomessuilla oltiin työporukan ja miehen kanssa, H mukana myös, mun työkaveri on H:n kummi, ja hän oli välillä H:n kanssa keinuissa tms. jotain sai katseltuakin. Kohtuu asiallisia taloja oli joukossa verrattuna joihinkin aiempiin messuihin, missä olen sattunut käymään. Ekaa kertaa alkoi tuntua myös että kivaa mennä töihin, kun työpoppookin on niin mukava; ja eilen olimme pari tuntia ap:llä pvk:ssa, ja H tänään jo sanoi, että haluaa päiväkotiin, mutta ensi viikollahan sitten todelliset harjoittelut käynnissä...

Omanapa slut nu!

Kiva kuulla, että muilla harjottelijoilla mennyt ihan mukavasti!

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

Maria

Vierailija
17/22 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vasta luin nukutuksesta pvk:ssa - ÄäriSympatiaLähetys täältä sinulle!!! Varmaankin tilanne tosin tuosta parempaan päin!!! Itse juuri jotakin tuollaista ensi viikosta sydän tykyttäen uumoilen, mutta pakkohan sitä käydä läpi nämä jutut paremman huomisen toivossa...!

M

Vierailija
18/22 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tainnut eilen ehtiä käymään täällä lain. Vai kävinköhän...

Eilen olin puistossa kaverin kanssa kuutisen tuntia ja ihohan siinä kärvähti. Tekeekin hyvää kun on noita luomia aikalailla... Onnillakin alkoi kädet punoittaa, onneksi huomasin ajoissa ja laitoin pitkää hihaa.

Tänään olin serkun luona sitten. Väsytti kyllä mutta oltiin me useampi tunti. Onni nukkui hyvät päikyt ja kun herätin, niin pää märkänä heräs. On niin hoistava ilma ollut. Äsken tuli vettäkin - pitkästä pitkästä aikaa, vähän tosin.

Tänään pääsen hierojalle. Ihanaa!

Nukutusrumbaan Enkelille ja muillekin tarvitseville tsemppiä. Meilläkään tuo nukutus ei mene mitenkään vasemmalla kädellä tuosta noin vaan.. Nyt on viikon taas mies nukuttanut. Ajattelin, että kun tilanne rauhoittuu ja Onni taas alkaa nukahtamaan puolessa tunnissa ilman huutoa, minä yritän taas sitten. Viimeksi viime perjantainahan yritin ja se huuto oli kauhea. Olen vaan saanut sellaisen käsityksen, että aikamoiset rituaalit on pojilla iltasella aina... No, pitänee kai se rohkaistua ja yrittää alkaa luoda omia rituaaleja.

Nyt taas ajatus pätkii. Taas on isä-papalla tuota asiantynkää...

T-P

Vierailija
19/22 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Keilin, ihan sydänalaa puristi kuin luin. Halimus sinulle ja ihanalle neitokaiselle. Ihan varmasti pian helpottaa, kunhan Typy tajuaa mistä on kyse ja mitä kaikkea kivaakin päiväkodissa on tarjolla!

Kovasti tsemppiä myös muille päiväkoti ja työuran aloittaville. Teitä ajatellaan pitkin päivää!

Meillä on ollut Motin kanssa oikein mukava päivä. Aamupäivästä matkasimme Sjoelle ja treffasimme T@hden perheineen. Kerrassaan ihania lapsukaisia ja Iika oli supersöpö nyytti. Ounastelin pientä ruuhkaa keskustassa Farmarin takia (mitä ei sitten ollutkaan), ja vein auton miehelle ja tallustin kävellä Motteroisen kanssa. Oli kyllä kuuma, mutta sain kuin sainkin Motin nukahtamaan rattaisiin. Sen jälkeen vietin todellista laatuaikaa, kävin ostamassa vauvalahjat ja menin ison läjän matkaesitteitä kanssa kakkukahville. Tein myös ihanan housulöydön intersportista, meikänaisen kilokaristus alkaa olla loppuhiomista vaille valmis ja päälle mahtuva koko jaksaa yllättää:) Motin herättyä painuimme puistoon siihen asti kunnes mies pääsi töistä, joten tyytyväisiä olivat sekä äiti että lapsi. Kun odotimme miestä hakemaan, Motti sanoi " Oli kivaa" ja halusi antaa paljon pusuja. Voiko olla ihqumpaa?

Mietin, että täytyy pitää tuollaisia päiviä toistekin, siis sellaisia että lähtee kaupunkiin niin, että kummallekin on jotain kivaa, eikä ole pakko löytää mitään. Minä kun yleensä lähden vain tositoimiin eli hirmuisen listan kanssa painimaan hiki päässä....

Huomennakin on kivaa. Miehen siskon tuli tänään ja illalla tulee Lila perheineen:))

Olenko nyt tarpeeksi monta kertaa toistanut sanan " kivaa" ?;)

Aavis ja Motti

Vierailija
20/22 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten saanut aikaiseksi lähteä terassille... Tavallaan olisi tehnyt mieli, mutta kun hommaa on täällä kotonakin aika paljon. KÄytiin etsimässä pojille huomiseksi lyhythihaisia juhlapaitoja kun on luvattu lämmintä muttei löytynyt.

Lilli jäi tänään ekaa kertaa yksin tarhaan hetkeksi. Yhtään ei ollut itkenyt, iloisena vaan leikkinyt ja touhunnut. Sympatiat Keilinille, toivottavasti jatkuu paremmin teidän päiväkotiura!

Töissä alkaa olla järjestystä. Olen saanut työhuoneeni kaapit siivottua edellisen haltijan jäljiltä ja ensi viikolla saisi sitten aloittaa suunnittelemaan tosissaan. Ensi viikolla Lilli onkin sitten periaatteessa kokopäiväisesti tarhassa ja minä töissä, vaikka käytännössä kyllä päivät varmaan ovat aika lyhyitä. Hurjaa!

Ostettiin Milolle uusi sänky, Kare saa Milon parvisängyn ja Lillille jää Karen (ja sitä ennen Milon) vanha sininen jatkettava. Tosin haluaisin sen maalata punaiseksi sitä ennen :-) Uusi sänky tulee keskiviikkona, mutta pojathan ovat koko ensi viikon mummolassa joten maalaushommia voisi tehdä jo sitä ennen.

Lilli sanoi eilen ekaa kertaa kolmen sanan lauseen :-) Eilen tapahtui myös ekaa kertaa seuraava tapahtumasarja: 1) Lilli tuli luokseni, osoitti haarojaan ja sanoi " kakka" (=pissa tai kakka). 2) riisuin häneltä housut ja näytin että potta on tuossa jos tarvii mennä. 3) Menin keittiöön hakemaan kahvia. 4) Lilli kantaa potan minulle, ja potassa on isot pissat! Eli toivoa on, ehkä pääsemme mekin vielä vaipoista ennen lumen tuloa.

Aavikselle onnittelut hienosta urakasta! Täällä se ei ole lähtenyt kunnolla käyntiin vieläkään :-( No, Jatun sanoin, aina tulee uusi maanantai.

Toivottavasti terassijoilla on ollut kivaa!

Hyvää viikonloppua kaikille,

t. Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥