Tänään taas miehen vuoro hoitaa päivällinen. Arvatkaapa mitä toi kaupasta.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rusinallista maksalaatikkoa jos on, niin voisin ihan mielelläni sitä syödä, (jos en olisi raskaana). Kyllä se silloin tällöin menee, vaikka en edes muista milloin olen viimeksi syönyt maksalaatikkoa.
Ai, eikö nyt saa syödä maksalaatikkoakaan raskaana? Uskomatonta touhua.
Maksaruuat on ollut vimoset 20 vuotta ainakin kielletyllä listalla. Odotin esikoistani silloin.
...joo niistä voi tulla listeria, salmonella tai liikaa A-vitamiinia. Oliskohan nää syytä päivittää edes kerran 15 vuoteen. Listaa vaan pidennetään ja kukaan ei kyseenalaista aiemmin listaan tulleita tuotteita. Muutaman vuosikymmenen päästä odottavat äidit kuolevat kahdessa viikossa nälkään kun mitään ei saa enää syödä.
Tuohan on hyvin, kuitenkin ruokaa tarjolla, toivottavasti riittävästi eikä vain yksi rasia. Oma eksäni laittoi ruokaa itselleen ja lapselleen kun minä olin töissä 10h päivän. Tulin kotiin rättiväsyneenä ja uunipellillä oli yksi musta kissan pökäleen kokoinen kylmä ja kuiva rupu. Oli kuulemma broileria. Arvaa kiittelinkö kauniisti?
Maksaruuat on ollut vimoset 20 vuotta ainakin kielletyllä listalla. Odotin esikoistani silloin.