Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Nainen haluaa miehen, jota voi kunnioittaa"

Vierailija
13.03.2024 |

Mitä se tarkoittaa? Miten mies voi sen kunnioituksen ansaita? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla lojaali, ystävällinen, luotettava ja vakaa.

Vierailija
2/12 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä käytöksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin kunnioitan hyviä kaytöstapoja, toisten huomioon ottamista, koulutusta, huumoria jne. Ja haluan myös että mieheni on jossain oikeasti hyvä ja jatkuvasti kehittää itseään ja osaamistaan.

Vähän sellainen "vau" -efekti pitää olla ainakin jossain asiassa, vaikka harrastuksessa tai työssä. 

Vierailija
4/12 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kauniimpi nainen kyseessä sitä vähemmän nämä merkkaavat.

Näille Belorfeille, Siepeille jne. merkkaa eniten se että miehellä on häntä runsaasti enemmän rahaa ja statusta. Millään muulla ei ole väliä vaikka mies olisi millainen lasten ihmiskauppaa harjoittava hirviö.

Normaaleille ja rumille naisille kunnioitettavuus merkitsee lojaaliutta, ystävällisyyttä, luotettavuutta ja vakautta. Huumorintajua ja rehellisyyttä.

Vierailija
5/12 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin kunnioitan hyviä kaytöstapoja, toisten huomioon ottamista, koulutusta, huumoria jne. Ja haluan myös että mieheni on jossain oikeasti hyvä ja jatkuvasti kehittää itseään ja osaamistaan.

Vähän sellainen "vau" -efekti pitää olla ainakin jossain asiassa, vaikka harrastuksessa tai työssä. 

Missä itse olet hyvä? MIssä sinä aiheutat "vau"-efektin?

Vierailija
6/12 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu lompakko?

Vierailija
7/12 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla jännä.

Vierailija
8/12 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paksu lompakko?

Jos ihminen on omalla rehellisellä työllään vaurastunut ja vaikka siinä sivussa tarjonnut muillekin töitä ja hyvän toimeentulon, niin minusta se on kunnioitettavaa. Mutta senhän tiesit itsekin.

Vierailija
9/12 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näille Belorfeille, Siepeille jne. merkkaa eniten se että miehellä on häntä runsaasti enemmän rahaa ja statusta. Millään muulla ei ole väliä vaikka mies olisi millainen lasten ihmiskauppaa harjoittava hirviö.

Normaaleille ja rumille naisille kunnioitettavuus merkitsee lojaaliutta, ystävällisyyttä, luotettavuutta ja vakautta. Huumorintajua ja rehellisyyttä.

Mä en ekana ajattelisi, että nuo sun esimerkit ovat jotenkin kauniimpia kuin muut naiset. He ovat luonteeltaan erilaisia ja arvostavat pinnallisia asioita. He panostavat irtoripsiin, kalliisiin käsilaukkuihin ja valta-asemassa oleviin miehiin. Eli olen samaa mieltä, että he eivät kunnioita samoja asioita kuin monet muut. Mutta kyllä useimmat naiset, myös hyvin kauniit sellaiset, kunnioittavat juurikin hyvää käytöstä.

Vierailija
10/12 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemalla jännä.

Et taida tietää,  mitä kunnioitettava ihminen tarkoittaa. Trolli. 

Vierailija
11/12 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis taas. Ihmisen arvot ei millään automaatiolla ole sidottuja ulkonäköön. Ja se, ovatko nuo listatut esimerkkinaiset erityisen kauniita on kyllä erittäin  makuasia, omiin silmiini vain feikkejä. 

Vierailija
12/12 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näin se on, aikalailla kaikkialla pätevä. Itse 8-9 vuotta sitten seurustelin Indonesialaisen ei niin uskonnollisen muslimin kanssa noin vuoden päivät about, ja loppu oli aika tyly mulle. Mut siis juurikin hän sanoi mulle et haluu poikaystävän jota hän ja muut voivat kunnioittaa. ei kiinnostanut sen enempää, mut en voi moittia häntä,dokasin paljon, näytin todella surkeelta ulkoisesti jne...ei tulevaisuutta. Joitakin ihmisiä on vaan hankala kunnioittaa, et ihan ku joku piirre vaan vallitsee jo ennen ku avaa suutaan. Pff..what ever,life goes on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi