Mittaa reisi/vyötärö suhde - ihanne on 1
Hyvä puoli on että ihannemitat voi saavuttaa monella eri yhdistelmällä
Kommentit (21)
Eli reisi jaettuna vyötäröllä?
Vai vyötärö jaettuna reidellä?
Vierailija kirjoitti:
Eli reisi jaettuna vyötäröllä?
Vai vyötärö jaettuna reidellä?
Etkö tosiaan osaa lukea?
En mittaa kun tiedän jo peiliin katsoessani olevani kaikkien ihanteiden ulkopuolella 😁
Eli reiden ympärys paksuimmasta kohdasta on sama kuin vyötärön ympärys.
Vierailija kirjoitti:
En mittaa kun tiedän jo peiliin katsoessani olevani kaikkien ihanteiden ulkopuolella 😁
Sama täällä😁
Mulla on ihan liian ohuet reidet 😥
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan liian ohuet reidet 😥
Piristävän positiivista ajattelua!
No minä olen aika lähellä ykköstä. Luonnostaan lihaksikkaat reidet ja kapea vyötärö. Ei todellakaan päde kaikille.
Ihan täysin hatusta vetäisty "ihanne", jonka tarkoituksena on saada syömishäiriöisiä ja itseensä tyytymättömiä ihmisiä aikaan. Ei mitään muuta.
Yhtä hyvin voisi keksiä, että nilkan ja kaulan pitäisi olla yhtä paksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vyötärölle ja lantiolle oli myös laskukaava: vyötärö/lantio. Viitearvot miehillä 0,95 ja naisilla 0,8
Vyötärö 80 cm, lantio 100 cm. Oo, olen ihannemitoissa! 🐒
Vierailija kirjoitti:
Ihan täysin hatusta vetäisty "ihanne", jonka tarkoituksena on saada syömishäiriöisiä ja itseensä tyytymättömiä ihmisiä aikaan. Ei mitään muuta.
Yhtä hyvin voisi keksiä, että nilkan ja kaulan pitäisi olla yhtä paksuja.
Samoin thigh gap, erottuvat lonkkaluut, A4 peitto, hammasmallinen lantio/vuotärö jne jne. Naisetko itse näitä keksivät?!
Vyötärö 65 ja reisi 52. Kumpaa tuosta nyt sitten lähtee suurentamaan/pienentämään.
Vierailija kirjoitti:
Vy 70/lantio 100, paljo nätimpi
Mikäs ulkonäkötuomari sä luulet olevasi!
Eihän tuo voi toteutua kuin siinä tapauksessa, että mitta olisi 55-65 cm. Näistäkin vain lukujen puoliväli, 60 cm, näyttäisi yhtään sopusuhtaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vyötärö 65 ja reisi 52. Kumpaa tuosta nyt sitten lähtee suurentamaan/pienentämään.
En voi uskoa, että joku oikeasti lähti mittaamaan näitä!
Ehkä nyt tajuat, että aloitus on epäasiallinen provo.
En haluaisi tuon ap:n laskukaavan mukaisia paksuja reisiä, vaikka kuinka olisi muotia. Ei osu mun esteettiseen silmään tämä paksupersemuoti. Eiköhän se jossain vaiheessa mene ohi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo voi toteutua kuin siinä tapauksessa, että mitta olisi 55-65 cm. Näistäkin vain lukujen puoliväli, 60 cm, näyttäisi yhtään sopusuhtaiselta.
Miksei 70-70 voi toteutua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi uskoa, että joku oikeasti lähti mittaamaan näitä!
Ehkä nyt tajuat, että aloitus on epäasiallinen provo.
xD Mitat olivat valmiina ompelijaa varten, no worries. Olen kyllä kerran korsetilla kiristänyt itselleni megapienen vyötärön, näytin siltä että katkean keskeltä.
Vyötärölle ja lantiolle oli myös laskukaava: vyötärö/lantio. Viitearvot miehillä 0,95 ja naisilla 0,8