Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On kaksi miesten päätyyppiä, joista naiset pääasiallisesti kiinnostuvat

Vierailija
22.01.2021 |

Miehissä on kaksi päätyyppiä joista naiset kiinnostuvat:

1. klassiset Jän nämiehet...Nämä luovat jännitystä naisen elämään ennalta-arvaamattomuudellaan. Hyvin usein ADHD ainakin jonkinasteisena. He myös yleensä osaavat puhua kauniisti, ja luoda illuusion jostakin muusta kuin mikä on todellista. Näillä miehillä ei haittaa persaukisuus, huumeet, ryyppääminen, väkivaltaisuus tai persoonan häiriöihin laskettavat poikkeamat.

2. Miehet joista ei kiinnostuta heidän itsensä takia, vaan sen takia mitä he pystyvät tuottamaan naiselle.
Tähän kategoriaan kuuluvat "Varakkaat" ja "rikkaat" sekä hieman heikompana "vakavaraiset", useimmat julkkikset, korkean statuksen omaavat miehet esim. lääkäri/palomies/yritysjohtaja.

Pääpaino miesten suosimisessa hyvin nuorilla naisilla on ykkösvaihtoehdossa, mutta mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän nainen alkaa painottaa kakkoskategorian ominaisuuksia.
Jotkut naiset tosin vielä viisikymppisinäkin ovat täysin ykköstyypin miesten vietävissä.

Kun noita järjellä miettii, voisi esittää väitteen että vain ykköstyypin miehistä naiset kiinnostuvat heidän itsensä takiaan. Heiltä ei vaadita materialistia asioita samalla tavalla kuin kakkostyypin miehiltä, jotka taas eivät kelpaa lainkaan ilman rahoja/statustaan.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei naisille kelpaa, niin minä otan kyllä suikkiin.

Mist oot, mittas?

Vierailija
2/56 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikkaat ja väkivaltaiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi kiinnostunut kummastakaan tyypistä.

Vierailija
4/56 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blöööööh blö blööööööblöö. Olisko aika vaihtaa juttua? Ei irronnut silloi ei irtoa nyt, mitä tuo selittely siihen auttaa?

Vierailija
5/56 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kiinnostavat miehet ovat yllättäen kiinnostavia. Haluatko Nobelin palkinnon tästä havainnosta?

Vierailija
6/56 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs valittamista miehillä sitten on? Sen kun hankkiutuu jompaan kumpaan ryhmään, niin naisia tunkee ovista ja ikkunoista.

Vierailija
7/56 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, hyvä tietää.

Vierailija
8/56 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kiinnostaa älyköt

Vierailija
9/56 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta noista kumpikaan.

Vierailija
10/56 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumatsuida, mun ukko on kumpaakin 🤣.

Vierailija
11/56 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. Komea naamasta

Olen 171 cm, passiivinen, hiljainen ja pitkäaikaistyötön, mutta komea. Ei mitään ongelmaa löytää naisia, tai heillä ei ole ongelmaa löytää minua enemmänkin. En tee koskaan aloitteita.

Vierailija
12/56 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten vain kysymys miksi näihin ryhmiin kuuluvat miehet olisivat kiinnostuneita heistä kiinnostuneista naisista?

Tai naisista yleensäkin. Mitä lisäarvoa se heille tuo?

Vierailija
13/56 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä kiinnosta kummatkaan...roskajoukkoa kaikki tyynni.

Vierailija
14/56 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdenkin tästä panemaan jännämiehiä ja etsimään aisankannattajaelättäjää.

Iltaisin pidän tämän takaamiseksi myös alttaririittejä, joissa juodaan kuukautisverta ja palvotaan Betty Friedania samalla kun kuvaan itseäni someen (miehen rahoilla hankituissa vermeissä tietty) ja suunnittelen julmaa kostoa kilttiksille, koska sitähän me tehdään.

Vierailija
15/56 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas mennään. Ap on sulla ongelma kun lähes joka päivä sama aloitus, hommaa itselles apua ja lääkitys.

Vierailija
16/56 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3. Komea naamasta

Olen 171 cm, passiivinen, hiljainen ja pitkäaikaistyötön, mutta komea. Ei mitään ongelmaa löytää naisia, tai heillä ei ole ongelmaa löytää minua enemmänkin. En tee koskaan aloitteita.

Mun mies on lyhyt (vähän päälle 160cm), ylipainoinen, naamassa aknearpia eikä nyt niin kovin komea. Mutta juma mikä persoona! Sen takia olenkin vielä hänen kanssaan yli kymmenen vuoden jälkeen. Hyvä huumorintaju, kiltti, huomaavainen, eläinrakas ym. Ihastuin ja kovaa kauan ennen kuin edes tavattiin tai edes näin kuvaa. Siis tapasin hänet netissä kun annoin kritiikkiä taiteeseensa ja alettiin juttelemaan.

Niin ja oli ennen nainen (kun alettiin seurustelemaan), että sekin vielä! Silti en jättänyt. Ja en todellakaan ole hänen ensimmäisensä. Se persoona, se persoona. Ja ei, hän ei ole rikas.

Vierailija
17/56 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on taas perjantai.

Normaalit miehet valmistautuvat illan treffeihin, sinä valmistaudut huutamaan palstalla sunnuntai-iltaan asti.

Vierailija
18/56 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kiinnostavat miehet ovat yllättäen kiinnostavia. Haluatko Nobelin palkinnon tästä havainnosta?

Tuoko oli aloituksen pointti mielestäsi? Oletko vähän tyhmä?

Vierailija
19/56 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuoko oli aloituksen pointti mielestäsi? Oletko vähän tyhmä?

Onko aloituksessa muka pointtia?

Vierailija
20/56 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai naisilla ei ole henkisiä ominaisuuksia ollenkaan? Moni kiinnostuu parisuhdemielessä ihmisestä, joka on samalla aaltopituudella henkisesti eli jonka älylliset lahjat sekä luonteenpiirteet ovat samalla tasolla. Sitten pitäisi osua yksiin vielä mitä elämältä haluaa - miten asutaan ja eletään ja tuleeko lapsia.

Ap:n logiikan mukaan itsenäisesti rikkaat esimerkiksi lääkärisnaiset juoksisivat viikonloppuisin jännämiesten perässä hekin. Aika useasti ovat kumminkin naimisissa, jopa itseään huonompipalkkaisen kanssa, miten se selitetään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi