Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellaan kaynyt nai: Vuosia yritetty toista lasta, ilman tulosta. Sitten ajateltu, ettei enaa haluakaan toista ja on tarpannyt.

Vierailija
03.08.2006 |

Meillä on yritetty kolme vuotta toista. Nyt pääsin hyvään työpaikkaan ja oon ajatellut ettei tähän väliin tarvis enää lasta tulla. Kamalalta tuntuu ajatella noin, mutta jotenkin elämä on nyt niin helppoa.

Puhutaan niin paljon siitä, ettei saisi yrittää liikaa. Sitten kun osaa unohtaa asian, raskautuu helpommin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain kaksi vuotta yritettiin , ei nyt hirveesti, mutta siis olis voinut tulla jos

olisi ollut tullakseen. Sitten ajattelin (minä varsinkin) että olkoon, lopetin ajattelemasta asiaa. Ostimme asunnon, teimme remppaa , vaihdoin työpaikkaa.. ja kappas vain, olin raskaana :)

Vierailija
2/4 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sellaistahan se on, jos stressaa liikaa sitä lapsen " hankintaa" , niin ei se onnistu. Kun stressi poistuu, niin johan napsahtaa. Stressi on hyvä " ehkäisy" keino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tytär ilmoitti tulostaan.

Vierailija
4/4 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ja isäni yrittivät raskautta10 vuotta siskoni adoptoinnin jälkeen. He asuivat samassa talossa isäni vanhempien kanssa. Vaari kuoli 1980 (en muista päivää) ja mummu oli kuollut aiemmin. Ja vuosi vaarin kuoleman jälkeen minä synnyin.

Olisikohan kahden sukupolven yhdessä asuminen tuottanut stressiä? Täytyykin kysäistä äidiltä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä