Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen puoli seiskassa Professori Pauliina Ilmonen. Mikä persoona!!!.

Olisipa hän ollut opettajani
22.01.2021 |

Blondi. Esitteli itsensä kikattaen" Morjettes"
Kikatusta joka välissä. Työskentelee Aalto yliopistossa. Oli kuva työhuoneestaan jossa työskentelee jalat pöydällä.
Pauliina Ilmonen tilastotieteen professori.
Teki dublolegoista mallinoksen parissa minuutissa koronarokotteesta ja sen etenemisestä. Rakastaa matematiikkaa.
Elämä on vaikeaa, matematiikka helppoa.
Olen kaavojen kaveri, hän kikattaa.
Voi luoja mikä persoona😅

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeää. En pystynyt katsomaan haastattelua. Olisiko naisella asperger?

Vierailija
82/92 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ainoa ihminen Suomessa joka vihaa luontoa ja metsää.

Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
84/92 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi hetkeäkään tuollaista kikattelevaa hapsenkakkiaista. Jos minulla olisi ollut tuollainen matkikanopettaja, epäilen, olisinko oppinut mitään. Nautin jämerien miesten opetuksesta. Mutta tämähän riippuu siitä, millainen tyyppi on itse. Olen tosikko introvertti enkä jaksa häslääjiä, vaan ahdistun. Niin kävi eilenkin.

Onneksi on positiivinen asenne, on ollut helpompi selättää syöpä tällä asenteella.

Vierailija
85/92 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin pienen pätkän ja pidin kyllä. Tissit näytti aika muhkeilta. Tosin luonteeni on sellainen etten kovin kauan kestäisi noin energisen iloisen ihmisen seuraa pitäisi saada vetäytyä. Ilmeisesti kuitenkin onnistunut jopa lisääntymään jonkun, kaiketi fiksun kanssa ja on synnyttänyt lisää neropatteja maailmaan.

Vierailija
86/92 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi oppinut hänen opetuksessaan kovin hyvin matematiikkaa.

Tunneilla oliis varmasti ollut paljon huumoria ja legomallinnuksia ym.

Aikaa matkan tunneille on kuitenkin rajallisesti ja minä kyllä tarvitsin kaiken sen ajan opettajan tiiviiseen ja täsmälliseen opetukseen. Hömppä olisi vienyt liika aikaa siltä,

Matikka oli mieliaineeni ja olen nyt DI.

Tuli ihan mieleen se levyraadiatqkin tuttu matikan ope, joka aikoinaan kerroit soittavansa musiikkia matikan tunneilla. Rento heppu, joo. Mää en olisi pystynyt keskittymään siellä musiikin pauhussa.

Vierailija
87/92 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samanlainen energiataso kuin Sini Merikalliolla, siinä on sellaisia villasukkahamstereita, että korvanvälijuoksupyörä rullaa aika vauhdilla.

Vierailija
88/92 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi oppinut hänen opetuksessaan kovin hyvin matematiikkaa.

Tunneilla oliis varmasti ollut paljon huumoria ja legomallinnuksia ym.

Aikaa matkan tunneille on kuitenkin rajallisesti ja minä kyllä tarvitsin kaiken sen ajan opettajan tiiviiseen ja täsmälliseen opetukseen. Hömppä olisi vienyt liika aikaa siltä,

Matikka oli mieliaineeni ja olen nyt DI.

Tuli ihan mieleen se levyraadiatqkin tuttu matikan ope, joka aikoinaan kerroit soittavansa musiikkia matikan tunneilla. Rento heppu, joo. Mää en olisi pystynyt keskittymään siellä musiikin pauhussa.

Nimi tuli mieleen. Tapani Ripatti

Vierailija
89/92 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mielestäni mitenkään huomiota herättävän erikoinen. ??

Vierailija
90/92 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tapaus

Vierailija
91/92 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pauliina jos opettaisi matikkaa, oppilaat olisivat korvat höröllä. Menisi opetus perille, sillä hän osaa kertoa asioita myös tunteella. Ja kun tunne on mukana, muistijälki on vahva. Tuntui tietävän myös, miten alitajunta saadaan käyttöön.

Samoin avaruustutkija ja tuleva eläinlääkäri Sini on aivan huikea tyyppi. Tällaiset ihmiset kun opettavat asioita, ne menisivät meikäläisenkin pönttöön kuin häkä.

Meillä oli yläasteella joskus kultaisella 90-luvulla samantyylinen opettaja, sattui olemaan juurikin matematiikan- ja fysiikanope. Pienikokoinen nainen, joka kimeällä äänellä hassutteli ja hupsutteli leikkimielisesti. Valitettavasti se ei ainakaan tuolloin tepsinyt yhtään sen paremmin kuin mikään muukaan opetustyyli. Ne jotka olivat aina saaneet hyviä numeroita, saivat edelleen hyviä numeroita, ja ne joita ei matematiikka aiemminkaan kiinnostanut, eivät kiinnostuneet yhtään sen enempää hupsuttelun myötä.

Vierailija
92/92 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeää. En pystynyt katsomaan haastattelua. Olisiko naisella asperger?

Miksi mahdollinen asperger tai autisminkirjon piirteet aiheuttavat sinulle myötähäpeää? Mitä se kertoo omista ennakkoluuloista. Pitääkö huippu professorin, huippuälykkään tai matemaatiikon olla tietyn näköinen ja oloinen, että se mahtuu sinun omiin raamiin. Onko persoonallisuus ja positiivinen ja epäjäykkä elämänasenne vain sallittu joillekin.

Miksi myötähäpeä? Mikä tarkalleen sen aiheuttaa ja miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi