Eilen puoli seiskassa Professori Pauliina Ilmonen. Mikä persoona!!!.
Blondi. Esitteli itsensä kikattaen" Morjettes"
Kikatusta joka välissä. Työskentelee Aalto yliopistossa. Oli kuva työhuoneestaan jossa työskentelee jalat pöydällä.
Pauliina Ilmonen tilastotieteen professori.
Teki dublolegoista mallinoksen parissa minuutissa koronarokotteesta ja sen etenemisestä. Rakastaa matematiikkaa.
Elämä on vaikeaa, matematiikka helppoa.
Olen kaavojen kaveri, hän kikattaa.
Voi luoja mikä persoona😅
Kommentit (92)
Jos tälläisiä ihmisiä olisi enemmän, niin talvellakaan ei olisi niin synkkää! Tälläiset ihmiset levittävät valoa ympärilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se jännitä. Se vain on tuollainen. Hauska.
Oma persoonansa. En oo moneen tuollaiseen törmännyt. Tunnen. Niin ja perhanan nälli se on, mutta osaa peittää sen hyvin. Naamioituu tyhmän blondin maskin taakse.
Olis hyvä rikostutkija. Moni menis halpaan.Mitä tarkoittaa nälli?
Älykäs/ fiksu
Voi hyvänen aika miten väärin täällä jotkut asiat ymmärtävät.
En tarkoittanut ulkonäköasioita, vaikka blondista puhuinkin. Tarkoitin olemusta.
Yleensä älyköt mielletään tylsiksi ja harmaiksi hiirulaisiksi. Tämä nainen oli kaikkea muuta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minusta kyllä ihan normi nörttinaisen ulkonäkö ja olemus. Jos näyttäisi Kim Kardashianilta niin voisi olla jotain ihmeteltävääkin.
Mitähän helvetin ihmettelemistä siinä muovinukessa on????
Kyl mä tuon Pauliinan ennemmin ottaisin.
Tykkään mimmeistä joilla on aivot eikä tuon ulkonäössäkään ole mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kyllä ihan normi nörttinaisen ulkonäkö ja olemus. Jos näyttäisi Kim Kardashianilta niin voisi olla jotain ihmeteltävääkin.
Tykkään mimmeistä joilla on aivot eikä tuon ulkonäössäkään ole mitään vikaa.
No jos Kim Kardashianin näköinen olisi älykkyydeltään kuin tuo Pauliina, niin toki herättäisi paljon suurempaa ihmetystä kuin Pauliinan näköisenä. Sitä ajoin takaa kommentillani.
Tavattoman viehättävä ja älykäs nainen. Niin ja isot munkit! <3
No en oikein välittäny. Hösö tyyppi ja sekavasti puhui asiaansa. Kaamea kimittäjä. Jos tollane ope olis, olis koulu ihan kaaoksessa. Ja se istuma-asento työhuoneella tuotti vain myötähäpeää: kuin olis gynen vastaanotolla haarut pilvissä levällään ollu. Voi voi.
En jaksaisi hetkeäkään tuollaista kikattelevaa hapsenkakkiaista. Jos minulla olisi ollut tuollainen matkikanopettaja, epäilen, olisinko oppinut mitään. Nautin jämerien miesten opetuksesta. Mutta tämähän riippuu siitä, millainen tyyppi on itse. Olen tosikko introvertti enkä jaksa häslääjiä, vaan ahdistun. Niin kävi eilenkin.
Vierailija kirjoitti:
T....Niin ja isot munkit! <3
Tämä muuttaa kaiken. Missä kuvat?
Varmaan ainoa ihminen Suomessa joka vihaa luontoa ja metsää.
Vierailija kirjoitti:
No en oikein välittäny. Hösö tyyppi ja sekavasti puhui asiaansa. Kaamea kimittäjä. Jos tollane ope olis, olis koulu ihan kaaoksessa. Ja se istuma-asento työhuoneella tuotti vain myötähäpeää: kuin olis gynen vastaanotolla haarut pilvissä levällään ollu. Voi voi.
Joo, menee aika suoraan "en voi sietää -kategoriaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään mimmeistä joilla on aivot eikä tuon ulkonäössäkään ole mitään vikaa.No jos Kim Kardashianin näköinen olisi älykkyydeltään kuin tuo Pauliina, niin toki herättäisi paljon suurempaa ihmetystä kuin Pauliinan näköisenä. Sitä ajoin takaa kommentillani.
Miksi? Koska Pauliina on tuhatkertaa kauniimpi kuin se kuminaama.
Pikkutyttö sekasotkutyöhuoneellaan, puheet samaa sekasotkua. Ruikkuletit ja ja ja...
Vierailija kirjoitti:
Pikkutyttö sekasotkutyöhuoneellaan, puheet samaa sekasotkua. Ruikkuletit ja ja ja...
Ja jumalaton älykkyys
Jos olis hällä älyä, älyäis esittää asiansa selkeästi, kuulijaa kunnioittaen. Näytti mikko ja ellakin olevan vähän pihalla sen solkotuksesta. Voi olla et äly pyörii pään sisällä, mut ei kykene formuloimaan sitä suustaan ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään mimmeistä joilla on aivot eikä tuon ulkonäössäkään ole mitään vikaa.No jos Kim Kardashianin näköinen olisi älykkyydeltään kuin tuo Pauliina, niin toki herättäisi paljon suurempaa ihmetystä kuin Pauliinan näköisenä. Sitä ajoin takaa kommentillani.
Miksi huippuälykäs ihminen hommaisi silikonit ja kaikkea muutakin kauneuskirurgiaa botoxista alkaen?
Ai persoona? Meilläpäin tuollainen on yltäkäypä hölmö
Toki voi ollakin, että näen hänessä itseäni niinä aikoina, kun olin nuorempi ja epävarmempi itsestäni. Minäkin halusin ylikorostaa "erikoista persoonaani" ja nyt vasta jälkeenpäin tajuan, että nolasin itseni. Ei siis mitään pahaa häntä kohtaan, koska on mukavan oloinen ihminen.