Eilen puoli seiskassa Professori Pauliina Ilmonen. Mikä persoona!!!.
Blondi. Esitteli itsensä kikattaen" Morjettes"
Kikatusta joka välissä. Työskentelee Aalto yliopistossa. Oli kuva työhuoneestaan jossa työskentelee jalat pöydällä.
Pauliina Ilmonen tilastotieteen professori.
Teki dublolegoista mallinoksen parissa minuutissa koronarokotteesta ja sen etenemisestä. Rakastaa matematiikkaa.
Elämä on vaikeaa, matematiikka helppoa.
Olen kaavojen kaveri, hän kikattaa.
Voi luoja mikä persoona😅
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Pauliina jos opettaisi matikkaa, oppilaat olisivat korvat höröllä. Menisi opetus perille, sillä hän osaa kertoa asioita myös tunteella. Ja kun tunne on mukana, muistijälki on vahva. Tuntui tietävän myös, miten alitajunta saadaan käyttöön.
Samoin avaruustutkija ja tuleva eläinlääkäri Sini on aivan huikea tyyppi. Tällaiset ihmiset kun opettavat asioita, ne menisivät meikäläisenkin pönttöön kuin häkä.
En usko. Tai ehkä tuollainen tyyli uppoaa joihinkin, mutta ei kaikkiin.
Tämä on siis se, joka kasvattaa lapsensakin sukupuolineutraalisti. Hurraa!
Katsoin myös youtubesta yhden hänen videon. Olisipa minulla ollut aikoinaan edes yksi tuollainen opettaja. Selittää niin mielenkiintoisesti ja hyvällä mielellä asioita, että sitä jaksaa kuunnella ja ymmärtääkin jopa. Toivottavasti syöpä ei uusiudu ikinä ja saa elää pitkän elämän.
Wau, piti ihan katsoa samantien ja aivan ihanan piristävä persoona. Ollapa noin iloinen ja myönteinen vaikkei älyä olisikaan noin paljon.
Että vaihteeksi tällainen "persoona" joka ei missään tapauksessa yhtään yritäkään erottua joukosta 😏
Tuli mieleen Tanhupallo, kun rakenteli dublolegoista....
Äänestä tuli lisäksi mieleen Ketonen& Myllyrinne hahmo, joka inisi miehelleen, että pääsiäismunat pitää piilottaa..muuten on epäreilua..
Letit ovat aina oudot keski-ikäisellä ihmisellä, etenkin naisella.
Katsoin eilen ja ensin ajattelin, että voi ei. Mutta mitä pidemmälle katsoin, sen enemmän alkoi paljstua, että tässä puhuu "järjen ääni".
Nainenhan on nero omalla alallaan ja mielenkiintoinen tyyppi muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö minkä sukupuolisia omat ovat.
Mainio tyyppi, mutta ennustuksensa koronan leviämisestä menivät keväällä täysin metsään.
Vierailija kirjoitti:
Letit ovat aina oudot keski-ikäisellä ihmisellä, etenkin naisella.
Vau. En tiennytkään. Minulla juuri kaksi lettiä. N 60
Voi, oispa tämä opettanut mulle tilastotiedettä yliopistolla.
Meidän ope oli monotoninen papattaja, ei millään pysytty hereillä. Ja huonostihan ne tentit meni.
Luonnontieteilijä
Ollapa tuollainen elämänasenne, letit päähän ja rimpsuhame heilumaan. Päähän neljän tupsun pipo ( 55 v).
Ei huolta ei murhetta ja menetyksiä. Joulua odotellessa ja lahjoja kääriessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö minkä sukupuolisia omat ovat.
Tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Voi, oispa tämä opettanut mulle tilastotiedettä yliopistolla.
Meidän ope oli monotoninen papattaja, ei millään pysytty hereillä. Ja huonostihan ne tentit meni.Luonnontieteilijä
Jaahas, opettajan vika kun tentit menee huonosti. Entä oma osuus?
Onko näitä: "minun lapseni saa määrittää itse sukupuolensa"
Minäkin olen kasvattanut poikani sukupuolineutraalisti kun niillä on ollut Molla-Maija ja läjä pehmoleluja. Voi hyvänen aika, kaikesta sitä jaksetaankin uutisoida. Professori on muuten kyllä todella hauska pakkaus, tämmösiä pitäisi saada kouluihin opettamaan
Vierailija kirjoitti:
Onko näitä: "minun lapseni saa määrittää itse sukupuolensa"
Kuuluu ruman naisen syndroomaan.
Minusta kyllä ihan normi nörttinaisen ulkonäkö ja olemus. Jos näyttäisi Kim Kardashianilta niin voisi olla jotain ihmeteltävääkin.
En tiennyt minkä näköinen hän on, mutta tämän keskustelun kommenttien perusteella sain kuvan jostain instagram-kuumiksen näköisestä blondista, mutta sitten ihmettelin näitä hehkuttavia kommentteja, miten mammat yhtäkkiä ylistävät älykästä hottisblondia, eikö kateudenpistoa tule kellekään. No katsoin yle areenasta kuvan ja eipä ollutkaan (yllättäen) kaunis instablondi. Siinä vasta olisi ollut mammoilla ihmettelemistä ja voin veikata, että kommenttien laatu olisi ollut jotain ihan muuta kuin tässä ketjussa... 😁