Jos sinulla olisi luottotiedot kunnossa
niin ottaisitko pikavipin ja ostaisit heti kaupasta viinaa ja herkkuja??
Kommentit (15)
No tottakai. Ja samalla kertaa voi ottaa useammasta paikasta pikavipit. Ja aina ihan maksimit mitä saa, jottei varmasti tule mahdollisuutta maksaa niitä takaisin.
Tai sitten pyrin toimimaan niin kuin täyspäiset ihmiset ja en ota mitään järjettömiä pikavippejä.
Mitäpä sitä, jos on rahnua tilillä .. vippejä ottamaan.
Sincc
Juomistakin on kaapit pullollaan, mutta olen tipattomalla. Ollut koko viime vuoden ..
Kun coronassa uhkailtiin alkojen sulkemisella hain vielä kaappiin lisään täydennyksiä 300 eculla ..
Ihan persuviinejä ja konua yms .. vanhojen lisäksi
Sincc
En tykkää mistään kommarimeiningistä missä säännellään ihmisten tekemisiä. Vaikken tippaakaan juanut, niin en halua, että valtio määrittelee tekemiseni .. siksi kunnon varavarastot ..
Vierailija kirjoitti:
Sincc
Juomistakin on kaapit pullollaan, mutta olen tipattomalla. Ollut koko viime vuoden ..
Nyt narraat.
Kaippa noi viinit voi käyttää sitten vaikka paistien marinoimiseen ;)
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sincc
Nyt narraat.
En pä narraa.. wielä kauemminkin ollut ..
Se alkoi jo sitä edellisenä vuotena ..
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sincc
Nyt narraat.
Pullot on aivan täysiä, voin vaikka ottaa kuvia ;)
Sincc
Minä avasin tämän ketjun vain siksi että lukisin sen yhden typeryksen aloituksen Hesburgerilla syönnistä vittuuntuakseni siitä. Petyin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on persuviini?
Kysy isältäsi
Miksi ottaa pikavippejä kun voi myydä Torissa olematonta tavaraa? Ei ole korkoja ja rahat voi palauttaa vasta kun ostaja on tajunnut vedätyksen ja uhkaa rikosilmoituksella. Siinä vaiheessa on jo rahat kasassa joltain toiselta vedätetyltä, joten mitään ongelmia ei tule.
Joo