Jätättekö vessaan yöksi valot?
Mulla ja miehellä tuli kinaa siitä pitääkö vessaan jättää yöksi valot. Minusta se on sähkön tuhlausta, kun taas miehestä vessassa pitää olla aina valot päällä.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan jätetä öisin vessaan valoa ja oon melkein järkyttynyt, että joillekin se on ihan normijuttu? Ei täällä maallakaan oo niin pimeää, etteikö näkisi yöllä mennä vessaan ilman valoja.
No meillä kyllä on ihan pilkkopimeää tähän aikaan vuodesta. Mistä teillä sitä valoa tulee?
Jotain vikaa silmissä jos ei näe kulkea yöllä pimeässä ilman valoja, osataanhan sitä unissaankin.
Voi sitä osata kulkea vaikka silmät kiinni, tottakai. Ei siinä silmissä ole mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Ei me haluta pimeässä hoiperrella.
Onko teillä keittiössäkin joku valo päällä 24/7 periaatteella?
Kannattaa enemmän kehittää hämäränäkökykya ja tutussa asunnossa on muutenkin helppo liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Ei me haluta pimeässä hoiperrella.
Onko teillä keittiössäkin joku valo päällä 24/7 periaatteella?
Kannattaa enemmän kehittää hämäränäkökykya ja tutussa asunnossa on muutenkin helppo liikkua.
Hämärä on eri kuin pimeä. Edes kissa ei näe täysin pimeässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole valoa wc:ssä yöllä, kun ei ole tarvetta asioida siellä öiseen aikaan. Luulin ettei +5-v. ihmisillä normaalistikaan, mutta tän keskustelun perusteella näyttää aika monella olevan tarvettä öisille vessareissuille. Hämmentävää.
Hämmentävää ettet käy. Vitsi oon kade! Mahtavat unenlahjatkun sit.
T. yli 10 vuoden unettomuus
Herään kyllä kaikkeen muuhun tai en nukahda ollenkaan, vessaan ei ole silti tarvetta mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan jätetä öisin vessaan valoa ja oon melkein järkyttynyt, että joillekin se on ihan normijuttu? Ei täällä maallakaan oo niin pimeää, etteikö näkisi yöllä mennä vessaan ilman valoja.
No meillä kyllä on ihan pilkkopimeää tähän aikaan vuodesta. Mistä teillä sitä valoa tulee?
Jotain vikaa silmissä jos ei näe kulkea yöllä pimeässä ilman valoja, osataanhan sitä unissaankin.
Voi sitä osata kulkea vaikka silmät kiinni, tottakai. Ei siinä silmissä ole mitään vikaa.
Minä ainakin näen pimeässä nykyään oikein hyvin, joskus on ollut niinkin etten ole nähnyt yhtikäs mitään, aika kamalaa, sitten aloin syömään mustikoita ja eikös vaan korjaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole valoa wc:ssä yöllä, kun ei ole tarvetta asioida siellä öiseen aikaan. Luulin ettei +5-v. ihmisillä normaalistikaan, mutta tän keskustelun perusteella näyttää aika monella olevan tarvettä öisille vessareissuille. Hämmentävää.
Enpä ole normaalisti hereilläolo aikaakaan 6-10 tuntia pissaamatta.
Mene lääkäriin.
En tietenkään. Kaiken maailman laitteiden merkkivalot loistaa sen verran, jotta näkee kulkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin näen pimeässä nykyään oikein hyvin, joskus on ollut niinkin etten ole nähnyt yhtikäs mitään, aika kamalaa, sitten aloin syömään mustikoita ja eikös vaan korjaantunut.
Näkeminen vaatii valon kulkeutumista silmään. Vaikka kuinka heikon hämärän, mutta valon silti. Täysin umpipimeässä on mahdotonta nähdä mitään. Voit ihan vapaasti mennä kokeilemaan, jos löydät jostain sellaisen paikan, johon ei yksikään valonsäde yllä :)
Mulla himmeä liiketunnistimella toimiva valo.
Kyllä se ainakin sokeritoukkia ja toraloita v-tuttanee jos valot jättää päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeminen vaatii valon kulkeutumista silmään. Vaikka kuinka heikon hämärän, mutta valon silti. Täysin umpipimeässä on mahdotonta nähdä mitään. Voit ihan vapaasti mennä kokeilemaan, jos löydät jostain sellaisen paikan, johon ei yksikään valonsäde yllä :)
Ulkona ei ole koskaan pilkkopimeää jotta jättää pimennysverhoja vähän raolleen jos mikään laitteen merkkivaloa ei satu olemaan huoneistossa, ne ohjaavat kuin kiitoradalla.
En tietenkään, en ole koskaan kuullutkaan että joku tekee niin. Mitä ihmettä. Jos menen yöllä vessaan, voin kyllä siitä katkaisijasta laittaa valot.
Meillä eteisessä liiketunnistin valo,joka menee päälle vessaan mentäessä.
Eli ei ole vessassa valoja yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vessassa valokranssi, just sopivasti tulee valoa että näkee käydä yöllä pissalla.
Pytynkannen päälläkö?
Se auttaisi samalla tähtäämisessä!
Pidän päällä sokeritoukkien varalta 24/7. En maksa itse sähköäni, kuuluu vuokraan.
Kyllä se "vanhuus" iskee vastaan jokaiselle teistä 😊.
Huvittavaa lukea näitä ihmettelyjä, että joku käy yöllä vessassa.
Meillä palaa led-valo vessassa öisin.
Onko teillä kompuroijilla paikat niin täynnä romua, ettette löydä vessaan ilman valoa? Luulisi, että omassa asunnossa pystyy liikkumaan paikasta toiseen silmät kiinnikin, jos nyt ei kartano ole.
Vierailija kirjoitti:
Pidän päällä sokeritoukkien varalta 24/7. En maksa itse sähköäni, kuuluu vuokraan.
Niin minäkin, maksan tosin itse sähköni.
Ok. Me sammutetaan pihavalot sydänyön ajaksi.