Jätättekö vessaan yöksi valot?
Mulla ja miehellä tuli kinaa siitä pitääkö vessaan jättää yöksi valot. Minusta se on sähkön tuhlausta, kun taas miehestä vessassa pitää olla aina valot päällä.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vessassa valokranssi, just sopivasti tulee valoa että näkee käydä yöllä pissalla.
Pytynkannen päälläkö?
Ei jätetä. Jos mun pitää käydä yöllä vessassa, käyn pimeässä koska en halua, että valot virkistää liikaa.
Pitää olla kun siinä unenpöpperössä hoipertelee vessaan päin.
Ei jätetä. Jos mä käyn vessassa yöllä, käyn pimeässä. Mieheni laittaa valot. Lapsista en oo ihan varma, ne heräävät harvemmin vessaan yöllä itsekseen.
Totta kai. Ei me haluta pimeässä hoiperrella.
En tietenkään jätä. Hommatkaa joku pieni yövalo sinne.
Mulla on aina yöllä vessassa valot. Mies ihmetteli aluksi, mutta tottui siihen. Ei ledit paljon sähköä syö.
Jätän,olen aina jättänyt. Osaksi siitä syystä että "rosmot luulee että joku on kotona,ehkä hidastaa sisääntuloa. Pääovi ja vessanikkuna vierekkäin.
En ajattele sähkön menoa,ei sitä paljoa mene.
On myös turvallista,koska makuuhuone,eteinen ja wc ovat pohjoisen puolella,vois olla aika pimeetä kammeta vessaan ilman jotain tuikkua.
Tuo olikin hyvä ajatus tuo valokranssi,ois himmeä mutta ´valaisee tarpeeks
En, en saisi nukuttua, jos sieltä tulis valoa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole vessassa ovea?
Ei ole vessassa yöllä valoja, mutta eteisessä pistorasiassa on sellainen pieni yövalo. Osa perheestä osaa reitin pimeässä vessaan ja osa ei, joten pieni valonlähde on tarpeen.
Mun tykönä ukkonen rikkoi kesän viimeisessä ukkosmyrskyssä vessan valot ja muita juttuja. Koronan takia ei sähkömiestä ole vielä kutsuttu.
Olen vetänyt jouluvalot peilikaapin päälle lasipurkkiin. Ne on aina päällä ja riittää näyttämään valoa.
Meillä toimii vessan valo liiketunnistemella ja siellä on kissan vessa myös. Eli valot syttyy automaattisesti kun joku menee sinne. Välillä siellä on pimeää koko yön ja välillä kissa kulkee edes takas ja valo syttyy ja sammuu kokoajan. Rasittavaa...
Meillä ei pala öisin valoja vessassa, mutta kaverilla on sellainen ledvaloketju palamassa aina ja iäti, just ihan hyvä valo käydä vessassa, mutta meikkaamiseen siitä ei ole. Se on sellaisen tason päällä, ei pytynkannella..
En ajattele sähkönkulutusta...
Mitäs jos kaikki tällä planeetalla ajattelee samoin ja jättää valon päälle kun se ei kuluta mitään 😂🤔
Ei todellakaan jätetä öisin vessaan valoa ja oon melkein järkyttynyt, että joillekin se on ihan normijuttu? Ei täällä maallakaan oo niin pimeää, etteikö näkisi yöllä mennä vessaan ilman valoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole vessassa ovea?
Joo, mutta mitä hyötyä siitä valosta mahdolliselle tarvitsijalle olisi, jos ovi olisi kiinni?
mulla on eteisessä lipasto ja sen päällä pöytävalaisin jossa valot yöllä päällä , tunnelmallista
Meillä on vessassa valokranssi, just sopivasti tulee valoa että näkee käydä yöllä pissalla.