Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko joutuneet väliaikaisesti "hylkäämään" jonkun lähipiirissänne, koska tämä on holtiton koronarajoitusten suhteen?

Vierailija
21.01.2021 |

Ja nyt ei tarvitse tulla kertomaan, että koronarajoitukset ovat idiooteille, keskustellaan tässä otsikon aiheesta ja hysteerikkojen haukkumiselle sitten oma ketju, kiitos.

Kaveri matkustelee ympäriinsä ulkomailla, ei välitä suosituksista eikä rajoituksista, kulkee ilman maskia ja on täysin huoleton samoin kuin koko muu perheensä. Pitää rajoituksia vain ankeiluna. Itse olen ollut järkevästi, enkä todellakaan ala riskeeraamaan raskaana olevana nyt yhtään mitään suotta. Nyt alkaa multa tekosyyt loppua, miksi ei nähdä, mutta tuota perhettä en todellakaan ole ihan lähiaikoina tapaamassa edes ulkona. He olisivat kovasti tulossa palauttamaan lainaamiaan tavaroita, mutta en halua olla edes puheenkantaman päässä, kun altistavat itseään jatkuvasti. Palasivat juuri kauhean narinan kanssa korkean riskin maasta. Epistähän se on, kun pitäisi malttaa olla hetki karanteenissa.

Pitää kohta vissiin sanoa ihan suoraan, että sorry, olette terveysriski muille, ja en ole halukas itse sitä riskiä ottamaan. Saapa nähdä, suuttuvatko. Todennäköisesti kyllä, ja siksipä olen aihetta halunnut vältelläkin.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olen. Mutta kyse ei ole pelkästään koronasta. Ne luonteenpiirteet, itsekkyys, holtittomuus ja kyvyttömyys huomioida muitakin, kun eivät maagisesti ilmestyneet koronan myötä eivätkä sen loputtua katoa.

En katkaisisi välejä siihen, että joku ei käytä maskia tms. mutta toistuvat ulkomaanmatkat, juhlien järjestäminen ja niihin osallistuminen tällaisena aikana kyllä johti siihen, että välit meni poikki.

Mulla on ystävä, joka on muuten ihana ja epäitsekäs ihminen, jolla on elämä hanskassa kaikin puolin, mutta tää koronahomma ei vaan mene jakeluun. Vaikuttaa siltä, että hänen tosi aurinkoinen, positiivinen ja huoleton elämänasenteensa on nyt tässä enemmänkin se ongelma. Hän ei kertakaikkiaan suostu tai kykene ottamaan asiaa vakavasti. Koronan on sairastanut jo todistetusti kahdesti, eikä ole ottanut mitään opikseen. Illanistujaisia pukkaa tämän tästä ja reissua myös. Karanteeneja ei oikein viitsisi noudattaa, kun sellainen negailu on niin tylsää. Pysyn kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi