V....ttaa, kun tarjoavat toistuvasti työtä kaupungista X. OLEN SANONUT, ETTÄ SE ON LIIAN KAUKANA
Mutta totta kai euronkuvat kilahtavat silmiini, kun saan tarjouksen. Sitten alan suunnittelemaan miten pääsen töihin puolen tunnin ajomatkan/yli tunnin bussimatkan päähän, vaikka TIEDÄN, etten jaksa sitä pidemmän päälle!!
Miksi ei mene jakeluun, että EN HALUA TARJOUKSIA KAUPUNGISTA X.
Kommentit (55)
Puolentunnin työmatka ei ole vielä yhtään mitään. Johan sama aika menee Helsingissäkin ruuhka-aikana, ja ajomatka siellä on huomattavasti lyhyempi kuin maakunnissa samassa ajassa.
Tuohan on ihan normaali työmatka??
Vierailija kirjoitti:
Puolentunnin työmatka ei ole vielä yhtään mitään. Johan sama aika menee Helsingissäkin ruuhka-aikana, ja ajomatka siellä on huomattavasti lyhyempi kuin maakunnissa samassa ajassa.
BUSSILLA YLI TUNTI.
Vierailija kirjoitti:
Ai yli tunti suuntaansa??? Opintojen ohella??
1 h 25 minsaa bussilla. IHAN NORMAALI MATKA 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Itse nousen 0600, lähden 0650 töihin, jotta olen töissä 0800, opinnot hoidan yleensä illalla (yliopisto) tultuani kotiin. Yleensä saavun 1745 kun käyn kaupan kautta, nopeasti ruokaa, sitten opintoja noin 19-2145 ja siitä nukkumaan ja ehtii noin 7.5h nukkua.
Työmatkat 2h päivässä on täällä Pohjois-Suomessa ihan normaalia ja kuljetaan joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli tunti on normaalia.
En ole ajatustenlukija, joten en tiennyt että haluat opiskellakin. Bussissa voi muuten lukea 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Työmatkat 2h päivässä on täällä Pohjois-Suomessa ihan normaalia ja kuljetaan joka päivä.
Jaa no onnea?? Minä en asu siellä. 😑
Muuta lähelle työpaikkaa, jos 0,5-1h työmatka on "liian pitkä". Vain maanviljelijöillä on pätevä syy pysyä kotiseuduillaan, muille muuton esteenä on pelkästään tekosyitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BUSSILLA YLI TUNTI.
PUOLEN TUNNIN AJOMATKA.
Vierailija kirjoitti:
Muuta lähelle työpaikkaa, jos 0,5-1h työmatka on "liian pitkä". Vain maanviljelijöillä on pätevä syy pysyä kotiseuduillaan, muille muuton esteenä on pelkästään tekosyitä.
Öööö... Ai myyn asuntoni, jotta voin mennä muutaman kuukauden ajan opintojen ohella töihin X'''DDDDDDDDDDDD jessus...
Haet paikkaa, koska sun on pakko. Haastattelussa jos kysytään, sanot, että vähän kaukana tämä on.
Muuta et voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BUSSILLA YLI TUNTI.
PUOLEN TUNNIN AJOMATKA.
NIIN??? AUTO PITÄÄ MYYDÄ.
Vierailija kirjoitti:
Haet paikkaa, koska sun on pakko. Haastattelussa jos kysytään, sanot, että vähän kaukana tämä on.
Muuta et voi tehdä.
Minulle tarjottiin työtä, ei haastattelua.
Olen jo heidän listoillaan ja sain toisestakin paikasta keikkatyötä. Eli tarjottiin TYÖTÄ, ei haastattelua.
Oiskin noin lyhyt työmatka... kuljen väliä Hyvinkää-Salo päivittäin ainakin vuoden loppuun.
En minäkään menis.
t. Etätyöläinen.
Ilmeisesti olet heikkoa tekoa. Sinua paremmat liikkuvat tuollaisia matkoja joka arkipäivä.