Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa riitaa, kannattaako jatkaa seurustelua?

Vierailija
21.01.2021 |

Emme siis asu yhdessä vielä, ollaan seurusteltu n. 3 vuotta, jossa välissä oltiin puoli vuotta erossa. Eron aikana mies seurusteli ja asui yhdessä pari kuukautta toisen kanssa, joka on aiheuttanut minussa mustasukkaisuutta ja tämän takia tulee riitoja. Mies on sanonut, että tämä exä ei valittanut hänelle mistään eikä heille tullut riitoja, toisinkuin minun kanssani. Olen samaa mieltä miehen kanssa siitä, että mustasukkaisuuteni on liiallista, koska exä on menneisyyttä eikä sen pitäisi vaikuttaa (heidän erostaan on reilu puoli vuotta aikaa). En vain voi unohtaa tuota, että hänen kanssaan kuitenkin asuikin yhdessä eromme aikana, mutta minulla ei miehen luo vielä ole avainta. Hän tosin sanoi tänään, että voi avaimen antaa jos tahdon, ja voisi siis asua yhdessä kanssani, kunhan en rajoita hänen menemisiään. Tuntuu pahalta myös tuo, kun sanoi että he eivät riidelleet ollenkaan, ihan kuin tämä exä olisi parempi ihminen kuin minä.

Ja siis se, mikä aiheuttaa paljon riitoja, on tuon mustasukkaisuuteni lisäksi se, että mies rikkoo usein lupauksia. Sovitaan että nähdään, mutta mies saattaakin nukkua koko päivän. Hän on siis työtön, ja usein valvoo yöllä myöhään. Miehestä taas tuntuu, että pidän häntä talutushihnassa enkä anna nähdä ketään tai liikkua minnekään. Mielestäni tämä ei pida paikkaansa, kyllähän hän saa toki nähdä kavereitaan ja käydä harrastuksissa, mutta toivoisin vain normaalia parisuhdetta jossa voidaan viettää kokonaisia päiviäkin yhdessä.. Tämä harvoin vaan onnistuu, koska yleensä kun minulla on vapaapäiviä, niin mies joko nukkuu tai näkee kavereitaan/on harrastuksissa. Nähdään kuitenkin yleensä useamman kerran viikossa, mutta lähinnä iltaisin pari tuntia. Olen siis suuttunut yleensä silloin, jos mies rikkoo lupauksen eikä nähdäkään, tai jos nähdään niin on kanssani vain sen pari tuntia ja sitten lähtee omille menoilleen. Myönnän tosin, että varmasti olen joinakin kertoina suuttunut aiheetta liikaa, kyllähän sen kai pitäisi olla ihan ok, että jos mies on kuitenkin pari tuntia nähnyt minua, niin lähtee sitten omille menoilleen.

Kannattaako tällaista suhdetta yrittää jatkaa? Kuulostanko oikeasti liian kontrolloivalta? Olisiko teille ihan ok, että kumppani ei näekään teitä koko päivänä koska nukkuu, tai tuo että on eronne aikana seurustellut toisen kanssa, ja vieläpä puhuu noin exästään, ikäänkuin vertaisi sinuun?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä takaapäin.

Vierailija
2/63 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun kaa kuka kestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa jatkaa valtapelisuhdetta, niin sitten jatkat. Parisuhteeksi tuo ei tule muuttumaan.

Vierailija
4/63 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa jatkaa valtapelisuhdetta, niin sitten jatkat. Parisuhteeksi tuo ei tule muuttumaan.

Ennakkoluuloiset on oma alalajinsa.

Vierailija
5/63 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata

Vierailija
6/63 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vastaukset siitä edellisestä ketjusta minkä teit.

Vierailija
7/63 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet hankala ja typerä. Ihme, että mies yleensäkään viitsii sinuun aikaansa tuhlata, mutta ehkä se onkin reiän ansiota vain.

Vierailija
8/63 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei lupaa hyvää.

Vierailija
9/63 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuinka niin valtapelisuhdetta?

Vierailija
10/63 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä jatkaisit seurustelua? Minusta ainakin vaikuttaa siltä että mies ei ole mitenkään halukas

sitoutumaan sinuun. 

Päästä hänet elämään omanlaistaan elämää äläkä jää roikkumaan epätyydyttävään suhteeseen.

Onneksi ette asu yhdessä!

Vierailija
11/63 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Mies ei arvosta sinua. Törkeää verrata sinua eksään. Tee samoin, sano, että sun kaikki eksät kävivät töissä ja heidän sanaan saattoi luottaa.

Suurin syy eroamiseen on se, että sinulla on paha olla hänen kansaan. Et ole onnellinen.

Vierailija
12/63 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet hankala ja typerä. Ihme, että mies yleensäkään viitsii sinuun aikaansa tuhlata, mutta ehkä se onkin reiän ansiota vain.

Perusteluja?

- Ap

Vierailija
13/63 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on vain miehen sana siitä, että exä ei valittanut hänelle mistään eikä heille tullut riitoja. Kyseessä oli parin kuukauden suhde, riitoja ei ollut, mutta silti se päättyi. Minulle tuo lupausten rikkominen on liikaa, en olisi tuollaisessa suhteessa.

Vierailija
14/63 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei. Olen joskus seukkaillut "suuren rakkauden" toivossa miehen kanssa, joka toistuvasti petti lupauksia ja pisti kaverit ja myös alkoholin minun edelleni. Tunsin itseni riittämättömäksi ja olin myös mustasukkainen (oli ihan uusi piirre minussa). En tiedä mikä hänessä oli niin hyvää sen 2 vuotta, että jaksoin katsella. Itkin lähes päivittäin ja olin ihan romuna ja ihmettelin miksi rakastamani ihminen kohtelee minua noin. No, ei hän edes rakastanut :D kantapään kautta sitä oppi ja välillä ihan kaduttaa tuo "suhde" ja tyhmyyteni. Nykyinen mieheni on ihan toista maata ja arvostaa minua ja haluaa viettää aikaa kanssani ja nyt tiedän mitä on oikea rakkaus.

Vierailija
15/63 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos seurusteluaikana, kun ei vielä edes asuta yhdessä, on tuollaista niin en kyllä näe suhteella mitään tulevaisuutta. Saisit varmaan paremmankin, kuin työttömän vuorokausirytmittömän möllöttäjän joka vertaa sinua exäänsä, jonka kanssa heilasteli teidän ollessa breikillä.

Vierailija
16/63 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen exään vertailu riittäisi jo minulle. Taidatte olla tosi nuoria?

Vierailija
17/63 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on sitten exä, jos oli muka niin täydellinen eikä koskaan riidelty? ;) Taisi exänsä olla sellainen, ettei valittanut, koska ei välittänyt ja eli omaa elämäänsä.

Vierailija
18/63 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

montako kymmentä aloitusta sä tästä meinaat tehdä? 

Vierailija
19/63 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia mies erosi siitä exästään, jos ei kerran mitään riitojakaan ollut? Oletko kysynyt tätä mieheltä?

Vierailija
20/63 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa oikein aineksia ole. Mies ei kohtele sinua arvostavasti, ja sinä et luota mieheen. En usko että muuttuu paremmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi