Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todistuksessa väärä arvosana, ilmoittaisitko

Vierailija
21.01.2021 |

Hei. Katselin tässä vanhoja amk:n todistuksiani ja huomasin, että olen saanut lopulliseen todistukseeni eräästä kurssista väärän arvosanan. Olen siis suorittanut tuon kurssin ulkomailla ja minulla on sieltä erillinen todistus. Nyt huomasin, että tässä ulkomailta saadussa todistuksessa erään kurssin arvosana on 3 ja suomalaisessa todistuksessa siitä on merkitty arvosanaksi 4 :o en ole siis tätä huomannut aiemmin... Ilmoittaisitko itse jo valmistuttuasi asiasta? Voiko tästä tulla myöhemmin jotain ongelmia...?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko noin muuten neuroottinen?

Vierailija
2/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan mullakin ajokortissa A vaikken ikinä ole moottoripyörällä ajanut ja vanhemmillani oli C vaikka eivät koskaan ole kuorma-autoa ajaneet.

Vierailija
4/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni en ole neuroottinen :D mietin lähinnä voiko tästä tulla jotain ongelmia (esim. työnhaussa) jos se selviää... Ja olen aika rehellimen tyyppi niin meinaa tulla vähän huono omatunto :D

Vierailija
5/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ilmoittaisi. Olisit tarkistanut asian silloin kun hait hyväksilukua ja viimeistään silloin kun teit todistuspyynnön.

Vierailija
6/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni en ole neuroottinen :D mietin lähinnä voiko tästä tulla jotain ongelmia (esim. työnhaussa) jos se selviää... Ja olen aika rehellimen tyyppi niin meinaa tulla vähän huono omatunto :D

No minkä alan kurssi se sitten on? Onko johonkin työhön määritelty, että sitä saa tehtä vain, jos kurssista x on arvonana 4 tai 5?

Vierailija
7/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni tuollaisia virheitä ei edes korjata opiskelijan vahingoksi.

Vierailija
8/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilmottaisi koska numero on parempi, ja sillä tuskin on väliä koska ero ei ole räikeä ja se on vaan joku yksi kurssi

Vierailija
9/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään ilmoittaisi. Eikä omatuntokaan soimaisi. Arvaa vaan miten ylenmissäkin portaissa on tällaista.

Vierailija
10/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minkä alan kurssi se sitten on? Onko johonkin työhön määritelty, että sitä saa tehtä vain, jos kurssista x on arvonana 4 tai 5?

Ei ole määritelty :D Opintoihin liittyvää peruskauraa, ei erityisen tärkeä kurssi

Vierailija
11/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni tuollaisia virheitä ei edes korjata opiskelijan vahingoksi.

Mistä tällainen tieto?

Vierailija
12/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole määritelty :D Opintoihin liittyvää peruskauraa, ei erityisen tärkeä kurssi

No miksi sitten vaivaat päätäsi tällä? Onko korona tehnyt ihmisistä jotenkin heikkohermoisia?

Vierailija
13/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että jotakuta ihan oikeasti kiinnostaa sinun todistus?

Vierailija
14/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule ongelmaa, jos virhe on koulun. Koulu ei voi korjata arvosanoja alakanttiin, mutta jos on annettu liian alhainen arvosana, sen joutuvat korottamaan.

Vierailija
15/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka tollo tollasta menis korjaamaan. Sillon tietenkin pitäisi korjata, jos olisit saanut arvosanat toisinpäin

Vierailija
16/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule ongelmaa, jos virhe on koulun. Koulu ei voi korjata arvosanoja alakanttiin, mutta jos on annettu liian alhainen arvosana, sen joutuvat korottamaan.

Juuri näin, koulu tehnyt virheen, et sinä. Voit elää asian kanssa ilman uuden paperin pyytämistä. 

t. opo

Vierailija
17/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sitten joku alkaisi työnhaussa sitä arvosanaa jotenkin tarkistelemaan? Kyllähän yleensä vain katsotaan että tutkinto on suoritettu eikä niistä arvosanoista kauheasti edes välitetä.

Vierailija
18/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on.

Vierailija
19/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä on.

Siis niitä jotka luulevat että muita se kiinnostaa.

Vierailija
20/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tutkintotodistuksessa arvosana 3 (annettu toisessa yliopistossa asteikolla 1-3) ja kaikki muut on muutettu asteikolle 1-5. Eli viitosen arvoinen kurssi näkyy kolmosena. Vähän harmittaa, mutta ei mahda mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi