Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suorituskeskeinen orgasmi

Vierailija
21.01.2021 |

Tätä olen aina kummaksunut. Jos naiselle pyritään saamaan aina sekstatessa orgasmi, niin puhutaan suorittamisesta. Mutta vastaavasti on itsestään selvää, että naidaan tai runkataan/suikkaroidaan aina niin kauan, että mieheltä tulee. Kesti minkä kesti.
Miten hitossa ensimmäinen on suorittamista ja pilaa seksiä, kun jälkimmäinen ei ole??

Ei ole ikinä avautunut mulle. Kun nuorena tavattiin vaimon kanssa sai vaimo ekalla kerralla ekan orgasminsa ikinä ja minäkin koin naisen orgasmin ekan kerran miltä se tuntuu. Siitä lähtien vaimo ei ole suostunut jäämään ilman, enkä minäkään, koska vaimon orgasmien kokeminen ollut ja on niin hienoa. Tietysti tämä teettänyt minulle paineita ja haasteita opetella tyydytykset ja ajoitukset niin, että orgasmit tulleet mahdollisiksi. Mutta kyllä miehen pitää sen verran paineita kestää.

Ei tuo minusta ole mitään suorittamista, että molemmat pyrkii saamaan. Minusta se on tasa-arvoa. Ei miehetkään jää koskaan ilman, joten miksi naisten pitäisi jäädä? Jos jollakin on kökelö mies, niin sopii kysyä miksi.
M62

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tän siirtää seksi keskusteluun.

Vierailija
2/11 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hyvä aloitus, kiitos tästä! Toivottavasti moni lukee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo otti juuri puheeksi että hänellä on vähän paineita minun nautinnon/laukeamisen kanssa. Jos en joskus laukeakaan tai siinä kestää, niin hän alkaa ajatella että teki jotain väärin / ei ole haluttava tms.

Kun hormoniehkäisy laski vaimon libidoa eikä hän enää saakaan automaattisesti aina orgasmia, niin se taas on aiheuttanut paineita minulle.

Kumma homma. Vaikka olen itse sanonut vaimolle että seksi on minusta kivaa vaikken laukeasikaan, niin vaikka vaimo on sanonut saman, niin silti mietin mitä olisin voinut tehdä paremmin. Totuus on kuitenkin on että ei mitään. Aina ei vain saa ja se on ihan ok.

Sellaiset jutut kun ”annan naiselleni aina orgasmin” voi jättää omaan arvoonsa. Harvassa on naiset jotka saisivat ihan joka kerta vaikka yleensä helposti saisivatkin.

En minäkään aina laukea vaikka usein se onkin helppoa.

M45

Vierailija
4/11 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo otti juuri puheeksi että hänellä on vähän paineita minun nautinnon/laukeamisen kanssa. Jos en joskus laukeakaan tai siinä kestää, niin hän alkaa ajatella että teki jotain väärin / ei ole haluttava tms.

Kun hormoniehkäisy laski vaimon libidoa eikä hän enää saakaan automaattisesti aina orgasmia, niin se taas on aiheuttanut paineita minulle.

Kumma homma. Vaikka olen itse sanonut vaimolle että seksi on minusta kivaa vaikken laukeasikaan, niin vaikka vaimo on sanonut saman, niin silti mietin mitä olisin voinut tehdä paremmin. Totuus on kuitenkin on että ei mitään. Aina ei vain saa ja se on ihan ok.

Sellaiset jutut kun ”annan naiselleni aina orgasmin” voi jättää omaan arvoonsa. Harvassa on naiset jotka saisivat ihan joka kerta vaikka yleensä helposti saisivatkin.

M45

Häh?? Ootko tosissas edes yrittäny? Suulla ja sormilla? Ja heittäkää helvettiin ne ylimääräset hormonit jos tuollaista saavat aikaan, on muitakin ehkäisykeinoja, ihan hulluahan tuo on!

Vierailija
5/11 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällainen yleistys? Meillä vaimo sai aina ja minä en. Tämäkös kävi vaimon itsetunnolle.

Vierailija
6/11 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miehet ei saa. Niin varmaan, uskoo ken haluaa. Tai sitten lopettakaa se käteen veto.

Kumma juttu kun aletaan puhumaan naisen oikeudesta saamiseen seksin aikana, niin heti ilmestyy peräti harvinaisia miehiä valittamaan, että minä en ainakaan laukea ja vaimolle tulee paineita.

En muuta syytä miehenä keksi, kuin että miehet ei saa naistaan kuumaksi, jolloin oma fiilikset jää vajaiksi.

M62

Vierailija
7/11 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 vois alkaa vetämään jotain naisen tyydytys koulua etänä netissä. Ilmoittaisin oman mieheni heti kurssille.

Vierailija
8/11 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse asiassa esim. mun mies ei aina saa. Hänellä menee joskus "yli", jos sessio kestää kovin pitkään, ja saman ilmiön tunnistan kyllä itsekin. Hyvältä tuntuu, mutta huippu katosi. Nyt vielä kun on käytetty steriä odotellessa kondomia, se vie herkästi sen parhaimman terän. Toki vaikutusta on silläkin, että seksiä harrastetaan useimmiten silloin, kun olisi ihan oikeasti pakko olla jo nukkumassa, ts. ollaan jo siinä vaiheessa aika väsyneitä. Mutta minkäs teet, pienet lapset paikalla ja sitä rataa, silloinhan se on harrastettava, kun he nukkuvat. Aamuunkaan on huono jättää, kun varsinkin pienempi herää tosi aikaisin, ja on "hitusen" ärsyttävää jättää touhut kesken. 

Ei se saamattomuus nyt tosiaan maailmanloppu ole, jos ei ihan jatkuvasti toistu. Eikä se meilläkään ole siitä kiinni, etteikö kumpikin halua toiselle nautintoa tuottaa. Ja joskus ei vaan itsekään ole varsinaisesti edes sillä tuulella, että itselle mitään kaipaisi. Esim. eilisiltana, tai no pikkutunteja se taisi jo melkein olla, kun kömmin itse petiin, mies heräsi ja oli kovasti toiminnanhaluinen. Minä olin saanut erinomaisen hoidon edellisellä kerralla, joten päätin keskittyä mieheen. Kortsut oli päässeet loppumaan, joten hoitelin hänet suulla vähän pidemmän kaavan mukaan ja that's it. Tänään vaikka sitten iloja molemmille.

Vierailija
9/11 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

Häh?? Ootko tosissas edes yrittäny? Suulla ja sormilla? Ja heittäkää helvettiin ne ylimääräset hormonit jos tuollaista saavat aikaan, on muitakin ehkäisykeinoja, ihan hulluahan tuo on!

Vaimo saa paremmat orgasmit panemalla kuin suulla ja sormilla. Kierukkaan siirrytiin hajonneiden kondomien takia. Nyt sterilisaatio jonossa.

Vierailija
10/11 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on yksi, joka ei saa, jos naisella kestää liian kauan saada (yli 30 min). Siinä ajassa terskasta menee tunto eikä mikään muu auta kuin pitää puolen tunnin kahvitauko ja aloittaa alusta. Onneksi kumppani saa silloin jo kymmenessä minuutissa ja voi itsekin laukaista.

Vierailija
11/11 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

Vaimo saa paremmat orgasmit panemalla kuin suulla ja sormilla. Kierukkaan siirrytiin hajonneiden kondomien takia. Nyt sterilisaatio jonossa.

Mikset menevasektomiaan, paljon yksinkertaisempi tehdä miehelle kuin naiselle sterilisaatio! Naiset saavat muutenkin kärsiä kaikki asiat.  J a kyllä mun mies antaa mulle AINA orgasmin, ja se on helppoa.-