Mikä on tämä Biden vastaan Persut -asetelma? Osa 2
Miksi oheisella otsikolla eilen alkuun lähtenyt keskustelu on poistettu? Muutama asiallinen näkökulma ehti tulla ennen palstan sulkeutumista, ja vaikka valtaosa kommenteista oli ällistyttävää ölinää, ne olivat niin lyhyitä, että ne pystyi helposti jättämään huomiotta.
Tiivistän aloitukseni; minä aion äänestää Perussuomalaisia suojellakseni kotikaupunkiani älyttömimmiltä nykysuunnitelmilta ja olen sitä mieltä, että Trump on pähkähullu egomaanikko, jolle ei pitäisi antaa vähääkään valtaa. Näillä mielipiteillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Miksi nämä kaksi asiaa - kotimaan politiikka ja yhden kaukaisen maan päämies - niputetaan niin ärhäkkäästi yhteen? Ja eilisestä jatkokysymys: keitä ovat nämä "suomalaiset trumppilaiset", kun en vielä yhtään ole tavannut?
Miksi piti poistattaa koko keskustelu? Siksikö, että jotkut eivät ole samaa mieltä?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne vassarit nyt suunnittelevat kaupunkilaisten päänmenoksi?
Samoja vanhoja: tietulleja ja liikenteen sabotoimista näin alkajaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomushan se autoilupuolue on.
Totta, mutta muitakin asioita on. Vapaavuori pääsi pormestariksi äänivyöryllä, kun lupasi, että sitä isoa temppelijuttua ei rakenneta hänen kaudellaan. Nyt ei voi tietää, mitä seuraavalla kokoomusehdokkaalla on mielessään, eivätkä he tästä asiasta puhu mielellään. Tietulleissa ja temppeleissä on se huono puoli, että kun ne on kerran rakennettu, niistä ei koskaan pääse eroon.
Minulle on muutenkin melkeinpä sama, mistä puolueesta pormestari on, kunhan hän ei ole vihreä tai vasemmistoliittolainen.
Ap
Mitä ne vassarit nyt suunnittelevat kaupunkilaisten päänmenoksi?