Onko 55v tai vanhemmalla naisella vielä haluja?
Vaimo 45 ja halut vielä tallella, mutta hyytyykö ne vaihdevuosien jälkeen? Hiukan pelottaa, kun itse olen kuitenkin hyvin aktiivinen.
Kommentit (32)
Naisystäväni nyt 68. Sellainen kone, ettei öljyä eikä kierroksia puutu. Pesee helposti monet kolmikymppiset. Puhun kokemuksesta. M57
Apuva kirjoitti:
Vaimo nyt 51. Hänen halunsa vain on kasvanut ja kiihtyneet viimeisen 10 aikana. Haluaa / on valmis nykyään heti ja aina. On sanonut että tarvitsee seksiä päivittäin joko kanssani tai sitten omineen. No useana iltana omin käsin ja sauvojen kanssa. On tyytyväinen jokaiseen laukeamiseensa. Pitää hänet kuulema terveenä ja iloisena.
vaimosi on viisas nainen. Kehu häntä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Varoitan sinua. Vaimoni on 47v ja täysin halutonta.
Oli nuorena kiimainen. Ei ole enää.Alan ymmärtää miehiä jotka katsovat nuorempia.
Varoitan sinua. Mieheni on 47v ja haluton. Oli nuorena kiimainen. Ei ole enää.
Alan ymmärtää naisia jotka katsovat nuorempia.
Siis mieheni upea ja antaa suuseksiä, sormetusta ja munaa,,, joten haluan jokapäivä, useasti, Sitäpaitsi rakastan hulluna miestäni, ja niin hänkin minua, AUTS. hillitön himo.
Vaimoni on 61 ja minä vuoden vanhempi. Molemmat haluamme seksiä yhdyntään asti pari kertaa viikossa ja niin myös yleensä tehdään. Kumpikin saa yleensä aina orgasmin, vaimo joskus kaksikin.
Kerroin jo aikaisemmin tässä ketjussa, että kohta 65-vuotias vaimoni haluaa seksiä muutaman kerran viikossa. Unohdin kertoa sen, että olemme uusi pari, vasra 3 vuotta naimisissa. Jos olisin edelleen naimisissa ensimmäisen vaimoni kanssa, voisin kertoa ketjun aloittajalle, että vaimon halut alkoivat selvästi hiipua, kun täytti 60. Minulla on siis kokemus haluttomaksi hiipuneesta vaimosta ja uudesta halukkaasta vaimosta.
Olen 43 -vuotias ja olen ollut haluton jo yli 10 -vuotta.
Naisen halut riippuu miehestä. Eli katsokaa ukot peiliin
Vaimo haluaa lähes joka päivä, teen parhaani.
Ja ollaan reilusti yli kuusikymppisiä.
Tuskimpa on kun ei ole enää 35 vuotiailla minkäänlaista halua. Eikä naisilla yleensäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varoitan sinua. Vaimoni on 47v ja täysin halutonta.
Oli nuorena kiimainen. Ei ole enää.Alan ymmärtää miehiä jotka katsovat nuorempia.
Vika luultavasti juuri sinussa. Et herätä naisesi haluja, et siis osaa tyydyttää. Näin se menee.
Sinä siis tiedät että vika on minussa?
Erikoista. Mielestäni et tunne minua.
Itselläni meni halut totaalisesti vaihdevuosioireiden pahetessa. Menin gynekologille ja sain hormonilääkityksen. Se auttoi lähes välittömästi. Nyt taas himottaa kuin nuorena likkana.
Vahinko vain, ettei ole vakituista seksikumppani, kun tuli ero, mutta ei hätää. Kyllä nainen kikkeliä saa, jos pitää ulkonäöstään ja kunnostaan huolta. Kokemusta on.