Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 55v tai vanhemmalla naisella vielä haluja?

75
20.01.2021 |

Vaimo 45 ja halut vielä tallella, mutta hyytyykö ne vaihdevuosien jälkeen? Hiukan pelottaa, kun itse olen kuitenkin hyvin aktiivinen.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla rauhassa. Olen just kohta 62 ja jokapäivä haluan ja muutamankin kerran tai enemmän. Himothirveät.

Vierailija
2/32 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on kovat että oma ukko ei enää riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naisystävä on 53. Mitään halujen vähenemistä en hänen osaltaan ole huomannut, päinvastoin.

Itse olen 56.

Vierailija
4/32 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyjältä tiedustelen, voisitko avata tarkemmin peloistasi. Mikäli asia liittyy ilmastoahdistukseen, kannattaisi hakea apua muualta.

Vierailija
5/32 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo täyttää piakkoin 65, meillä on joka viikko seksiä. Hän haluaa keskimäärin kolmesti viikossa, loma-aikoina useamminkin. Halujen säilyminen tai hiipuminen on hyvin yksilöllistä niin miehillä kuin naisilla. Ehkä kuitenkin yleisempää on se, että halut toisilla hiipuvat kuin säilyvät kun kansaneläkeikä on saavutettu.

Vierailija
6/32 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 50 v. Nyt halut mulla kovimmillaan. Oli tossa vuosi aika kuivaa. Nyt panettaa joka päivä, sormettaa joutuu kun ukolla ei enää pelaa tarpeeks usesti. Orkku/päivä pitää mielen pirteenä.

Vierailija
7/32 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää 50 v. Nyt halut mulla kovimmillaan. Oli tossa vuosi aika kuivaa. Nyt panettaa joka päivä, sormettaa joutuu kun ukolla ei enää pelaa tarpeeks usesti. Orkku/päivä pitää mielen pirteenä.

Munaa antaa 1~2 kertaa viikossa, minä haluaisin useammin. Ukolla ikää 52 v.

Vierailija
8/32 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 67 ja halut ovat vähentyneet niin, että minulle riittää 4 kertaa viikossa. 2 kertaa viikonloppuna ja kaksi viikolla. Kunhan lopetan työt yrittäjänä, luulen että halut palaa ennalleen kun työstressi poistuu. Onneksi miehellä riittää viriiliyttä, ettei sen onnistumista tarvitse jännittää.

Vierailija
9/32 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista kommenteista. Eli ikääntyminen ei nähtävästi vaikuta merkitsevästi seksihaluihin. Toki kaikkihan on yksilöitä, mutta jos on fyysisesti hyvässä kunnossa niin hommat toimii vielä pitkälle eteenpäin.

Vierailija
10/32 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitan sinua. Vaimoni on 47v ja täysin halutonta.

Oli nuorena kiimainen. Ei ole enää.

Alan ymmärtää miehiä jotka katsovat nuorempia.

Vierailija
11/32 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

75 kirjoitti:

Kiitos asiallisista kommenteista. Eli ikääntyminen ei nähtävästi vaikuta merkitsevästi seksihaluihin. Toki kaikkihan on yksilöitä, mutta jos on fyysisesti hyvässä kunnossa niin hommat toimii vielä pitkälle eteenpäin.

Saattaa myös tulla ns hullunlehmän tauti..

Vierailija
12/32 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varoitan sinua. Vaimoni on 47v ja täysin halutonta.

Oli nuorena kiimainen. Ei ole enää.

Alan ymmärtää miehiä jotka katsovat nuorempia.

Vika luultavasti  juuri sinussa. Et herätä naisesi haluja, et siis osaa tyydyttää. Näin se menee.

Vierailija
13/32 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimon seksihalut 50 v. jälkeen täysin nollassa.

Vierailija
14/32 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan se ja sama, onko yli 40 vuotiaalla naisella haluja tai ei, ei kiinnosta ei sitten pätkääkään!

Vierailija
15/32 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa halut vähitellen katosivat, nyt poikaystävän kanssa sujuu taas. Tosin ei montaa kertaa päivässä, niin kuin nuorena.

N62

Vierailija
16/32 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimon seksihalut 50 v. jälkeen täysin nollassa.

Aviomiehen kanssa luonnollisesti onkin.

Vierailija
17/32 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niillä haluja. Pari vuotta sitten baarista kotiutuessa matkalla vastaan tuli rouva joka pyysi tulta tupakkaan. Kysyi siinä sitten multa että kuinka vanha olen. Vastasin että 37, kuinkas niin? Hän kysyi suoraan että miltä maistuisi seksi 20 vuotta vanhemman kanssa. Suostuin epäröimättä, oma ero takana ja pussukat sitä myöten täynnä, kun ei ollut mitään säpinää. Mentiin asunnolleni ja paukutettiin koko yö joka asennossa. Uskomaton suihinottaja, eikä kainostellut pätkääkään. Voisinpa melkein sanoa että elämäni parasta seksiä. Hänen miehensä ei kuulemma enää jaksanut innostua lakana-akrobatiaan, joten röyhkeästi tyrkkäsin hänelle puhelinnumeroni ja sanoin että suapi soettoo ko kulli keleppaa. Ja monesti kelpasikin. Lämmöllä muistelen :)

Vierailija
18/32 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi edes kertoakuinka paljon haluan. Aivan järkyt himot, Pillu huutaa apua kaiken aikaa.

Vierailija
19/32 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettavimmat tutkitut tilastot näyttävät, että naisten ilmoitettu halu seksiin laskee iän myötä nopeammin kuin miehillä. Tätä ei muuta muutaman N63 tai N75 ilmoitus anonyymipalstalla, että tekee mieli useamman kerran päivässä tai useammin kuin miehensä. Tai miten monta peukkua saa tuolla kommentillaan.

Mielenkiintoinen kysymys on miksi laskee. Onko oikeasti niin, että kyllästytään miesten (puolisoiden) epätyydyttävään suoriutumiseen. Vai onko niin, että nainen ylipäätään pitkässä juoksussa kyllästyy mieheensä . Naisen sisäsyntyinen halu seksiin on matalampi kuin miehen. Mies runkkaa vaikka autiolla saarella yksin ollessaan, nainen vähemmän. Hormonaalisilla asioilla merkitystä menpaussissa. Osalla jossain kohtaa joko testosteronin nousu/suhde estrogeeniin aiheuttaa libidon nousua.

Yksittäisessä parisuhteessa se mitä mies voi tehdä on pyrkiä olemaan mahdollisimman tyydyttävä ja haluttava kumppani. (jos siis "uhkana" jäädä enemmän haluavaksi ja "puutteeseen". On toki päinvastoin tilanne usein)

Vierailija
20/32 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo nyt 51. Hänen halunsa vain on kasvanut ja kiihtyneet viimeisen 10 aikana. Haluaa / on valmis nykyään heti ja aina. On sanonut että tarvitsee seksiä päivittäin joko kanssani tai sitten omineen. No useana iltana omin käsin ja sauvojen kanssa. On tyytyväinen jokaiseen laukeamiseensa. Pitää hänet kuulema terveenä ja iloisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän